רכבת נוסעים סטתה היום (ד') מהמסילה ליד העיירה סטונהייבן בצפון-מזרח סקוטלנד, דרומית לעיר אברדין. צילומים שהופצו ברשתות החברתיות הראו עשן כבד מיתמר מזירת התאונה. הרשויות מסרו כי באירוע נפגעו כמה בני אדם באורח קשה. ברשת "סקיי ניוז" דווח כי לפחות אדם אחד נהרג. לפי רשת החדשות הבריטית ברכבת היו שישה נוסעים ושישה אנשי צוות.
עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ
כוחות הצלה גדולים הוזעקו לאזור, ולפי סוכנות הידיעות רויטרס לזירה הגיעו לפחות 25 אמבולנסים. גם שני מסוקים רפואיים נצפו שם. במשטרה מסרו כי הדיווחים על התאונה התקבלו בשעה 09:40 (שעון מקומי). "כוחות החירום נמצאים כעת בזירה ומטפלים בתקרית המתמשכת", נמסר.
1 צפייה בגלריה
רכבת סטתה מהפסים ב סקוטלנד בריטניה ליד העירה סטונהייבן
רכבת סטתה מהפסים ב סקוטלנד בריטניה ליד העירה סטונהייבן
זירת האירוע
ראש ממשלת סקוטלנד, ניקולה סטורג'ן, אמרה שמדובר ב"תקרית מאוד חמורה". היא הוסיפה כי היא מקבלת עדכונים שוטפים על האירוע. "כל מחשבותיי נתונות לאלו שמעורבים בתקרית". ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר דברים זהים בהמשך.
קו המסילה באזור סטונהייבן מחבר בין אברדין לערים הדרומיות יותר אדינבורו וגלזגו. ברשת BBC ציינו כי בלילה האחרון ירדו גשמים כבדים במרכז ובמזרח סקוטלנד, שגרמו להצפות רבות. לפי סקיי ניוז בעקבות הגשמים וההצפות כמה מקווי הרכבת באזור הושבתו. "אנחנו עדיין לא יודעים למה הרכבת סטתה מהמסילה, אבל סבלנו פה ממזג אוויר נוראי", אמר המחוקק המקומי אנדרו בואי.