הפועל באר שבע תתייצב למשחק הגומלין של אלוף האלופים מחר (חמישי, 20:30) עם שלושה שחקנים חדשים שיכללו לראשונה בסגל של יוסי אבוקסיס. מדובר בקשר סינטיהו סלליך, שהצטרף ממכבי חיפה בשבוע שעבר, הבלם איתן רצון (הגיע מהפועל עכו) ובחלוץ רותם חטואל ששיחק בעונה שעברה בנצרת עילית.
מנגד, מרואן קבהא ורמזי ספורי, שפתחו בהרכב במשחק הראשון שנערך בשבת בו הפסידה באר שבע 2:0 בטדי, לא יכללו בסגל. קבהא קיבל אישור מראש להיעדר בשל חתונת אחותו ואילו בנוגע לספורי, שטרם ברור אם ישאר בקבוצה בעונה הקרובה, במועדון סיפרו שהוא התלונן על פציעה קלה.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
לא מתרגש מאלוף האלופים. אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)

2 צפייה בגלריה
סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך
יהיה לראשונה בסגל. סלליך
(צילום: הפועל באר שבע)
בנוסף אליהם יעדרו גם החלוצים אנתוני וארן, שטרם חזר לאימונים מלאים לאחר שלא חש בטוב תקופה ארוכה, ואיתמר שבירו שהורחק בכרטיס אדום במשחק הראשון. איליי מדמון ונתי אסקיאס, מקבוצת הנוער, יהיו בסגל.
בשל הוראות הבידוד, גם הזרים ז'וזואה, אלטון אקולטסה ומיגל ויטור ימשיכו להיעדר. החלוץ הקולומביאני החדש, ג'ונתן אגודלו, ינחת בארץ ביום שישי ולאחר מכן יכנס לתקופת בידוד. אבוקסיס התייחס להתמודדות: "אנחנו מגיעים במצב לא אופטימלי אחרי ההפסד במשחק הראשון ועשינו גם הכנה לא הכי טובה. המטרה היא להגיע מוכנים למשחקים בליגה ובאירופה. כמובן שנרצה להשיג תוצאה טובה"