ז'אן-קלייר טודיבו הוא שחקן ברצלונה שנדבק בקורונה. במהלך היום (רביעי) הודיעה בארסה כי בסבב בדיקות שנערך לתשעה שחקנים שאינם נמצאים בליסבון נמצאה בדיקה אחת חיובית ומתברר כאמור שמדובר בבלם הצרפתי.
"אני א-סימפטומטי ומרגיש בסדר", סיפר טודיבו בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות. "אני נמצא כרגע בבידוד ומקפיד על הכללים. אני כבר מצפה להחלים ולחזור להתאמן. תודה לכולם על התמיכה".
1 צפייה בגלריה
ז'אן קלייר טודיבו
ז'אן קלייר טודיבו
טודיבו (משמאל). נחשף
(צילום: AP)
טודיבו פצוע ולכן לא נכלל בסגל ברצלונה שנמצאת כרגע בליסבון לקראת רבע גמר ליגת האלופות ביום שישי (22:00) מול באיירן מינכן. לפיכך, ההדבקה לא משפיעה כלל על ההכנות של הספרדים למפגש החשוב.
טודיבו פתח את העונה בברצלונה, אבל לא זכה ליותר מדי דקות בעיקר בגלל פציעות ורשם שתי הופעות ליגה בלבד. בינואר הושאל להרטה ברלין במדיה רשם 10 הופעות בכל המסגרות.
כזכור, לאחרונה הודיעה אתלטיקו מדריד כי סימה ורסאליקו ואנחל קוראה נדבקו בקורונה ולא ייקחו חלק במשחק של הקולצ'ונרוס מחר (22:00) מול ר.ב לייפציג.
גם פריז סן ז'רמן, שתשחק הערב (22:00) מול אטאלנטה ברבע הגמר, פרסמה אתמול כי אחד משחקניה נדבק ונכנס לבידוד. במקרה של הצרפתים נראה כי מדובר בשחקן צעיר שמשחק בקבוצה עד גיל 19, שכן משחקה מול ורסאי נדחה במפתיע.