פעוט כבן שנה וחצי נפצע הערב (רביעי) באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב יוחנן יוסף מזרחי שבשכונת בית ישראל בירושלים. הוא נפגע לאחר שיצא לבדו מהבית והגיע לכביש. אמו מצאה אותו מדמם והזעיקה עזרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בעיר עם חבלת ראש. הנהג החשוד הגיע כעבור כמה שעות למשטרה, נחקר ושוחרר למעצר בית.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה בירושלים
עדת ראייה לתאונה סיפרה ל-ynet: "ראיתי רכב נוסע ואז את הילד על הרצפה. בכלל חשבתי שמדובר בשקית ולא בתינוק". רגעים אחרי התאונה יצאה אמו של הפעוט לרחוב והבחינה בו שרוע על הכביש ומדמם. היא לקחת אותו אל חדר המדרגות וטיפלה בו בזמן שהשכנים הזעיקו אמבולנס. המשטרה ממשיכה לחקור כדי לברר מדוע שוטט הפעוט לבדו מחוץ לבית.
הלילה דיווח למשטרה תושב האזור בן 32 שהוא כנראה זה שפגע בפעוט. הוא עוכב לחקירה במשטרה ורכבו נתפס לצורך איסוף ממצאים. עם סיום חקירתו, שוחרר החשוד בתנאי מעצר בית. החקירה נמשכת לבירור נסיבות הימצאותו של הפעוט ברחוב.
חובש רפואת חירום במד"א, משה חמד, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על המדרכה תינוק כבן שנה וחצי כשהוא בהכרה מעורפלת, עם חבלת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וקיבועים, ופנינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה".
הפעוט נפגע סמוך לביתו. המשטרה מסרה כי שוטרים הוזעקו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה.