חברות במשק מתגייסות למען נפגעות ונפגעי תקיפה מינית

חברות במשק התגייסו למען נפגעות ונפגעי תקיפה מינית, בעקבות פרשת האונס המחרידה באילת. בין היתר, שיגר הבוקר נשיא ומנכ"ל אמדוקס, שוקי שפר, מכתב לעובדי החברה בישראל, וקרא להם לתרום למרכז בית אמיתי, שמפעילה עמותת עלם, בית טיפולי לנערות ולצעירות בגילאי 14-26 שחוו אלימות מינית ממושכת בילדותן או בנערותן. הערב גם יוארו משרדי החברה בכיתוב "את לא לבד".
בסודהסטרים הודיעו על קיצור יום העבודה, והעובדים יתבקשו לשוחח עם ילדיהם על הנושא במסגרת קמפיין עידוד שיחות הורים וילדים. החברה גם תרמה 50 אלף שקל למרכז סיוע נפגעי ונפגעות תקיפה מינית השרון.
חברת לייבפרסון הציעה לעמותות לעשות שימוש בטכנולוגיה המתקדמת שלה ללא כל עלות, כדי לאפשר ליותר נשים ונערות לפנות לקבל סיוע במקרה של אלימות מכל סוג שהיא המופנית כלפיהן. חברות נוספות אפשרו לעובדיהם להשתתף בהפגנת המחאה, שהתקיימה היום (א'), וחברת ביטוח ישיר עצרה את הפעילות העסקית למשך עשר דקות.
4 צפייה בגלריה
הפגנת תמיכה בנאנסת
הפגנת תמיכה בנאנסת
הפגנת תמיכה בנאנסת מאילת
(צילום: אבי מועלם)

רב בריח תורמת לעובדי הבימה

מנהלי חברת רב בריח החליטו לתרום את שובר מתנת החג שקיבלו ל-70 עובדי תיאטרון הבימה, בשל הפגיעה הכלכלית שספגו ממשבר הקורונה. הבוקר הגיעו למשרדי התיאטרון הלאומי מנכ"ל החברה, עידן זו-ארץ, ובכירים נוספים בחברה, ומסרו את מעטפות המתנה למנכ"ל הבימה, נועם סמל, המנהל האמנותי, משה קפטן, והשחקן יעקב זדה דניאל.
4 צפייה בגלריה
נועם סמל, בר דונרשטיין, יעקב זדה דניאל ועידן זו-ארץ
נועם סמל, בר דונרשטיין, יעקב זדה דניאל ועידן זו-ארץ
נועם סמל, בר דונרשטיין, יעקב זדה דניאל ועידן זו-ארץ
( צילום: אביב חופי)

עיריית חדרה בפרויקט למען העסקים הקטנים

במטרה לסייע לעסקים קטנים בעיר בעקבות משבר הקורונה, יזם ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, צעד לעידוד רכישה בבתי עסק מקומיים והורה על מתן שי לחג לכ-2,000 עובדי העירייה גיפטקארד שיאפשר קניות רק בבתי עסק מהעיר. הסך הכולל של השי יעמוד על כמיליון שקלים, והוא יהיה תקף רק בבתי עסק כדוגמת חנויות מקומיות ורשתות להן עד שבעה סניפים בפריסה ארצית. לצורך כך יצרה העירייה קשר עם פלטפורמת המתנות BuyMe, שפיתחה מערכת ייחודית עבור עיריית חדרה.

רנואר תתרום בגדים בשווי 5 מיליון שקל

חברת האופנה, רנואר, תתרום פריטי לבוש בשווי כולל של כחמישה מיליון שקל במבצע שיתרים גם את לקוחותיה, באמצעות עמותת פתחון לב, שמסייעת לשבירת מעגל העוני הבין דורי בישראל. הרשת יצאה במבצע, לפיו תתרום פריט על כל קנייה בחנויות הרשת ובאתר המקוון, החל מהיום ועד לעוד שבוע. הפרויקט יקודם בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל.
4 צפייה בגלריה
סניף של רנואר
סניף של רנואר
סניף של רנואר
(צילום: איתי בלומנטל)

איתי לוי ממשיך להיות הפרזנטור של לי קופר

הזמר איתי לוי נבחר לעונה רביעית כפרזנטור של המותג לי קופר ויככב בקמפיין סתיו-חורף 2020/21. לצידו ימשיכו לעונה נוספת ירדן ויזל ונטע ברזני, שמחזיקות בחשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים. תקציב הפרסום לקמפיין מוערך בכשני מיליון שקל.
4 צפייה בגלריה
נטע ברזני, איתי לוי, ירדן ויזל
נטע ברזני, איתי לוי, ירדן ויזל
נטע ברזני, איתי לוי וירדן ויזל
(צילום: עופר חג'יוב)

אפיקים תתרום לבעלי מוגבלויות

בחברת התחבורה הציבורית, אפיקים, הכריזו על שנת הנגישות ולכן בשנה הקרובה תתרום החברה לבעלי מוגבלויות ותעביר סדנאות בנושא לעובדים ולנהגים, בין היתר כדי להעלות את מודעותם לבעלי מוגבלויות, בהם עיוורים ולקויי הראייה.