אמש (ה'), ג'ניפר אניסטון ובראד פיט התאחדו על המסך לראשונה מזה עשרות שנים כשלקחו חלק בשחזור סצנה היסטורית מהסרט האיקוני "נעורים בקצב מהיר". הסצנה התקיימה בשיחת זום עמוסת כוכבים, בהם ג'וליה רוברטס, מתיו מקונוהיי, מורגן פרימן ועוד, אך עם כל הכבוד - ג'ן ובראד היו אלה שגנבו את ההצגה, ובגדול.
פיט (56) נכנס לנעליו של בראד המילטון, אותו שיחק במקור ג'אדג' ריינהולד, ואניסטון (51) גילמה את דמותה של "מלכת הסקס" של התיכון, לינדה בארט. אניסטון לבשה גופיה קטנה ואדומה, פיט הלך על חולצה ירוקה ושיזוף מוגזם, ויחד השניים הרטיטו את ליבם של שאר הכוכבים שהשתתפו בזום - ושלא נאמר את ליבם של היקום כולו. את הסצנה המלאה כולל שלל תיאורים מיניים כגון: "החזה שלה גדול מתמיד, הפטמות שלה קשות", הקריא פרימן, ואז הגיע החלק של ג'ניפר. "היי בראד, אתה יודע שתמיד חשבתי שאתה מאוד חמוד, אני חושבת שאתה כל כך סקסי, אתה רוצה לבוא אליי?", שאלה אניסטון את בראד הסמוק, שלא הפסיק לצחקק.
פרימן המשיך לקריין את הסצנה, פיט המשיך להחליף צבעים והתיאורים הסקסיים רק הלכו, השתפרו וגרמו לנו לפנטז על הקאמבק, שמי יודע - אולי עוד יבוא. "היא מושיטה את היד ומושכת אותו לנשיקה, מצמידה אותו אליה. לאחר מכן היא דוחפת אותו ממנה כדי שיוכל לראות איך היא פושטת את החלק העליון של בגד הים שלה... בזהירות", תיאר פרימן את הסצנה ובגדול העלה לנו את לחץ הדם לשמיים.
4 צפייה בגלריה
הלב שלנו! בראד פיט וג'ניפר אניסטון
הלב שלנו! בראד פיט וג'ניפר אניסטון
הלב שלנו! בראד פיט וג'ניפר אניסטון
הפעם האחרונה שאניסטון ופיט נראו יחד על המסך הייתה בשנת 2001, כשהשניים היו עוד זוג נשוי ומאוהב והשחקן התארח בפרק של "חברים" ושיחק את דמותו של וויל קולברט, חברו הטוב של רוס גלר ושונא מושבע של רייצ'ל גרין (אניסטון). ארבע שנים לאחר מכן, בינואר 2005, הודיעו פיט ואניסטון כי הם נפרדים ושלושה חודשים לאחר מכן, במרץ של אותה השנה, הגישה ג'ניפר בקשה לגירושים. הסיבה לפרידה, כזכור, הייתה רומן עם אנג'לינה ג'ולי, אותה הכיר פיט על הסט של "מר וגברת סמית'".
בפברואר 2019 ולאחר שהסכם הגירושים בין פיט לג'ולי התקדם משמעותית (הסיפור עדיין לא באמת הסתיים) החלו לצוץ שמועות בדבר חידוש הקשר בין אניסטון לפיט. השמועות התעצמו משמעותית כשהשחקן הגיע לחגיגות יום הולדתה ה-50 של השחקנית. "בראד היה חלק חשוב מאוד מחייה של ג'ן, שהתלבטה מאוד האם להזמין אותו או לא, אבל היא הייתה מאושרת מכך שהוא הגיע", סיפר אחד האורחים במסיבה וזרע תקווה בליבנו.
מאז השמועות הלכו והתגברו ובחודש ינואר האחרון, ואחרי שנים ארוכות של ציפייה, הגיע רגע השיא: מפגש היסטרי בין פיט לאניסטון במהלך טקס פרסי הסאג. השניים צולמו ברגע של חיבוק ואם זה לא מספיק, אז תוסיפו לזה את הדרך שבה פיט אחז בידה של גרושתו, שהניחה עליו יד בחזרה.
4 צפייה בגלריה
"די, אל תלכי שוב"
"די, אל תלכי שוב"
"די, אל תלכי שוב"
(צילום: Gettyimages)
4 צפייה בגלריה
תחזרו כבר!
תחזרו כבר!
תחזרו כבר!
(צילום: gettyimages)
לצערנו, נכון לרגע זה פיט מנהל רומן חדש וסוער עם ניקול פוטורלסקי, דוגמנית גרמנייה בת 27, שתאמינו או לא - עדיין נשואה לרולנד מארי (68), מנהל מסעדת Borchardt בברלין. על פי הדיווחים, פיט פגש את פוטורלסקי לראשונה במסעדה של בעלה, ועל פי השמועות, היא הזכירה לו מאוד את אשתו לשעבר, ג'ולי, ו"הוא התאהב בה במהרה". ובכל זאת, למרות הרומן החדש של בראד, אנחנו עדיין מרשים לעצמו לפנטז על קאמבק בינו לבין ג'ן.
4 צפייה בגלריה
פעם, לפני הבגידה והגירושים
פעם, לפני הבגידה והגירושים
פעם, לפני הבגידה והגירושים
(צילום: AP)