התקופה היא תקופה מאתגרת, כזו שדורשת כמעט מכולם ללמוד דרכי פעולה חדשות. מסעדנים, שמעולם לא חשבו על שירותי משלוחים, מציעים את האוכל שלהם עם שליח עד הבית; אנשים שנמצאים בחל"ת התחילו לבשל מהבית וגם להרוויח מזה כסף; ועולם המסעדנות כפי שהכרנו אותו השתנה.
● לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים באוכל - הצטרפו לעמוד האינסטגרם שלנו
38 צפייה בגלריה
אילוסטרציה -  משלוחים
אילוסטרציה -  משלוחים
משלוחים עד הבית
(צילום: shutterstock)
אז לכל מי שמתלבט מה להזמין היום - עשינו את החיים פשוטים וריכזנו משלוחים מגניבים שיכולים להמתיק, ולו במעט, את השבועות של הסגר. אתם רק צריכים לבחור מה בא לכם ולקוות שעושים משלוחים עד לאזור שלכם.
ביניים

פיצקל'י

בפיצריה בקיבוץ דן המציאו מחדש את המושג "ארוחת בוקר", ומעתה מציעים במקום תפריט של פיצות בוקר.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - פיצקלי
משלוחי קורונה - פיצקלי
(צילום: יח"צ)
הכוונה היא לפיצות שמכילות מעל הבצק שלל תוספות שרלוונטיות לבוקר, למשל פיצה עם בייקון וביצים, פיצה עם קרם פרש וסלמון מעושן, פיצה מוצרלה ובצל מוחמץ או פיצה עם רוטב הולנדז וביצה עלומה. בסך הכל יש 11 סוגים של פיצות בוקר, ומחירן נע בין 78-64 שקלים (כולל סלט ושתייה חמה או קרה).
קיבוץ דן, גליל עליון, 054-2105255, לא כשר

ג'מה

האיטלקית ממתחם נגה ביפו תגיע עד אליכם עם מנות איטלקיות קלאסיות מהמטבח האיטלקי: אנטיפסטי, פיצות, פסטות טריות וקינוחים כמו קנולי במילוי מסקרפונה ורוזטה, כנאפה ריקוטה ופיסטוק וטירמיסו.
יפו, להזמנות היכנסו לתן ביס או לאתר המסעדה, לא כשר

טאנטי באצי

באיטלקית של קריית טבעון, שעד לפני הקורונה לא סיפקה שירותי משלוח כלל, תוכלו מעתה להזמין את מנות הדגל של המטבח האיטלקי. תפריט המשלוחים כולל סלט פנצנלה (48 שקלים), פיצות ובהן פיצת קנברו המפורסמת של המסעדה עם ראגו ופפרוני (78 שקלים) וגם מנות פסטה טרייה שמיוצרת במקום כמו ניוקי טוטי המפורסם עם בשר מעושן ושמנת (82 שקלים), רביולי רוקפור עם אגסים וריזוטו ארטישוק ולימון כבוש. את ההזמנות אפשר לעשות כל השבוע, כולל בשישי ושבת.
קריית טבעון, 04-9536779, לא כשר

דולצ'ה

פיצרייה נאפוליטינית שהתחילה מעסק של טאבון נייד לאירועים תביא אליכם עד הבית פיצות נאפוליטניות: ממרגריטה קלאסית (55 שקלים), פיצה עם קרם תרד, בטטה מהטאבון, וקרם פרש (62 שקלים), פיצה עם קרם ארטישוק, מוצרלה, עגבניות מיובשות, גבינת פטה ושקדים קלויים (68 שקלים) ועוד. שירות המשלוחים זמין באזור השרון בראשון-חמישי החלה מ- 18:00. מינימום הזמנה 100 שקלים.
להזמנות היכנסו לאתר, כשר

פומו

המסעדה האיטלקית מרמת החייל מתגברת את מערך המשלוחים לסגר, ומציעה תפריט משלוחים עם מנות כמו רוסטביף סינטה (58 שקלים), בוראטה ארטישוק שום, עגבניות שרי, זיתי קלמטה, שמן זית, מבחר פיצות, פסטות ובהן פסטה קרבונרה עם בייקון, שמנת, פלפל שחור, חלמון ביצה ופרמז'ן (78 שקלים), ריזוטו שרימפס עם בשר סרטנים (108 שקלים) ועוד.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - פומו
משלוחי קורונה - פומו
פומו
(צילום: אנטולי מיכאלו)
מי שמזמין מאתר המסעדה מקבל 10% הנחה (מינימום הזמנה - 60 שקלים). אזור המשלוחים - תל אביב, רמת השרון, הרצליה, פתח תקווה, קריית אונו, רמת גן. אפשר להזמין גם דרך וולט.
תל אביב, להזמנות היכנסו לאתר המסעדה, לא כשר

באדא בום

באיטלקית של אשדוד מציעים תפריט משלוחים עם סלטים, פוקצ׳ות, דגים, פיצות ופסטות. יש גם מבחר עיקריות כמו ריזוטו פונגי (65 שקלים), ריגוטני אפוי עם בשמל, מוצרלה, פרמז'ן, עגבניות מיובשות, בזיליקום ופירורי לחם (64 שקלים) ומנה בשם קורסיקה - לברק שלם, פסטו, תפוח אדמה, סלט עגבניות חריף (98 שקלים).
אשדוד, להזמנות: 050-8086272, כשר

פיאטו

בפיאטו האיטלקית שבפארק המדע ברחובות תוכלו להזמין פסטות טריות עבודת יד, דגים, פירות ים ונתחי בשר (92-27 שקלים). מינימום הזמנה 100 שקלים. אזור המשלוחים כולל את רחובות, נס ציונה והמושבים באזור.
רחובות, הזמנות באתר המסעדה או בטלפון: 08-6341234, לא כשר

פיצה פיל

בפיצה פיל מציעים את הפיצה הכי גדולה בארץ במשלוח - גודל הפיצה 60 ס"מ והיא מגיעה עם שלל טופינגס מעניינים כמו רוטב סלק, בטטה, זוקיני, מוצרלה ופטרוזיליה. יש גם פיצה פירות ים, פיצה עם צ'יפס ועוד (139-108 שקלים).
38 צפייה בגלריה
פיצה פיל
פיצה פיל
פיצה פיל
(צילום: אפיק גבאי)
תל אביב, להזמנות: 03-6537414, לא כשר

סרפינה

המסעדה האיטלקית מציעה הטבה לסגר: 15% הנחה על כל התפריט הקבוע של המסעדה. ההנחה בתוקף בראשון-חמישי 24:00-13:00.
תל אביב, הזמנות באתר או בטלפון: 03-6579080, לא כשר
ביניים

Otto

38 צפייה בגלריה
Otto
Otto
Otto
(צילום: גיל אבירם)
הבוריקה יכולה להגיע בגרסה המקורית ממולאת בתפוח אדמה וביצה או כשהיא ממולאת בתערובת גבינות. יש שם גם בוריקה טורבו שמגיעה בתוך פיתה יחד עם פלאפל (24-20 שקלים). חוץ מבוריקה תוכלו להזמין גם פיצות ומאפה חצ׳פורי - מאפה סירה גיאורגי ממולא בגבינות וביצת עין (35 שקלים)
ביתן אהרון, עמק חפר, הזמנות: 054-2902649 לא כשר

זלמניקו

מזללת הפיתות מבית זלמן בשרים פתחה מערך משלוחים באתר או דרך וולט. התפריט מציע בשרים על הפלנצ'ה בפיתה או בצלחת, כמו נקניקיות עגל כמהין וספיישלים יומיים משתנים של תבשילים ביתיים - למשל קציצות דגים בנוסח מרוקאי, קציצות ברוטב אדום או ברוטב לימון ותבשיל בבישול ארוך של בקר וטלה.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - זלמניקו
משלוחי קורונה - זלמניקו
זלמניקו
(צילום: שי לי עוזיאל)
יש בתפריט גם חלה עם שניצל ונתח קצבים. אזורי משלוחים: תל אביב, בת ים, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, רמת השרון, אזור, חולון, ראשון לציון וכל היישובים בסביבה.
הזמנות בוולט או בטלפון: 03-6829671 (שלוחה 3), לא כשר

שמחה וששון

דוכן אוכל רחוב חדש שבו כל מה שבתפריט נמכר בתוך פיתה: על התפריט השף יוסי אלעד, מי שהיה שותף בקבוצת מחניודה של אסף גרניט.
38 צפייה בגלריה
יוסי אלעד
יוסי אלעד
(צילום: יובל חן)
יש שם קבב עגל עם טחינה ועמבה; בשר שפונדרה מפורק שנצלה שעתיים ומוגש עם קרם פרש ווסאבי; קבב עוף עם מוצרלה בתוך פיתה; חזה עוף טחון עם שוקיים, בצל, פטרוזיליה, כוסברה ומוצרלה מגוררת מעל - מה שמוסיף לחות ושומניות לתערובת. הקציצה עסיסית והמוצרלה זולגת מבפנים בשנייה שנתתם ביס; יש שם גם דג עם צזיקי; ומנה טבעונית של ירקות קלויים וגם צ'יפס מתפוחי אדמה שנחתכים במקום. משלוחים באזור המרכז.
להזמנות: 052-8989125, לא כשר

Stuck in the middle

מיזם אוכל חדש ומבורך, המגיע רק במשלוחים.
38 צפייה בגלריה
סטאק אין דה מידל
סטאק אין דה מידל
(צילום: יח"צ)
הקונספט הוא לחמנייה נימוחה, מתקתקה וטעימה עד מאוד, שממולאת בכל טוב: לחמניית דאלאס עם בשר אונטריב מפורק וביצת עין (52 שקלים), ברמינגהאם עם בייקון טלה וביצה מקושקשת (45 שקלים), הוליווד עם עוף מעושן ואבוקדו (52 שקלים) ויש גם המבורגר ומנות טבעוניות. משלוחים באזור המרכז.
הזמנות דרך וולט, לא כשר
ביניים

באלי בורגר

מסעדת משלוחים בלבד שמאפשרת להרכיב את מנת ההמבורגר המושלמת, בדיוק כמו שאתם אוהבים. כל ההמבורגרים מגיעים בתוך לחמניות בריוש עם קראסט צבעוני בטעמים וטווח המחירים נע בין 76-49 שקלים.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - באלי ברוגר
משלוחי קורונה - באלי ברוגר
(צילום: יח"צ)
מינימום הזמנה 100 שקלים ואזור המשלוחים כולל את רחובות, נס ציונה והמושבים באזור.
הזמנות דרך תן ביס או בטלפון: 054-2581150, לא כשר

GDB

במזנון ההמבורגרים החדש של ארתור קושניר מקצביית ג'ורג' דה בף וקבוצת We like you too (שבבעלותה נורדיניו, הקפה בבן ציון הבימה והבוטקה בבן גוריון בתל אביב) מציעים המבורגרים מבשר שמיושן מינימום 21 יום, ומעליו אפשר להוסיף פרוסת נתח דנבר קאט, בייקון מאנטרקוט וגבינות מיוחדות כגון גבינת טלאגיו איטלקית.
38 צפייה בגלריה
המבורגר של gdb, תל אביב
המבורגר של gdb, תל אביב
(צילום: אנטולי מיכאלו)
בנוסף להמבורגר תוכלו להזמין כאן גם סטייק וצ'יפס. יאמי.
להזמנות היכנסו לאתר וולט, לא כשר

STARLING

הדיינר האמריקאי STARLING מציע משלוחים של המבורגרים מעולים, טורטיות, כריכים מושחתים וסלטים שאפשר להזמין לאורך כל השבוע בשעות 22:00-10:00.
זרזיר, 04-8320340, לא כשר

בורגר הקצב

מסעדת הקצב הממוקמת בצומת עדי-שפרעם היא השחקן החדש בתחום ההמבורגרים באזור עמק יזרעאל והקריות.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - בורגר הקצב
משלוחי קורונה - בורגר הקצב
(צילום: אלון לויטה)
במקום מציעים משלוחים של המבורגר (47 שקלים להמבורגר במשקל 160 גר׳ ו- 80 שקלים לבורגר טריפל), סטייקים (120 שקלים לאנטריקוט של 300 גרם), מבחר סלטים עם בשר וטורטיות (45 שקלים).
צומת עדי, עמק יזרעאל, להזמנות חייגו: 04-6417557, לא כשר

Starving

בסטארבינג דוגלים בעקרון הפשטות ומציעים את כל מה שאנחנו מחפשים בדיינר אמריקאי: המבורגרים (59-30 שקלים) ומילקשייקים על בסיס גלידת בן & ג'רי'ס (19 שקלים) ותוספת של צ׳יפס. מינימום הזמנה - 90 שקלים. משלוחים בבית עובד והסביבה.
להזמנות היכנסו לאתר משלוחה, כשר

טוסטבורגר

המיזם החדש והמדובר בגזרת הפאסט קז'ואל פוד, יכול להגיע מעתה עד אליכם הביתה.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - טוסט בורגר
משלוחי קורונה - טוסט בורגר
טוסט בורגר
(צילום: אנטולי מיכאלו)
מדובר על חצי לחמנייה עם בשר טחון שנכנסת לטוסטר למשך 6 דקות. מבחר מנות שבתפריט כולל המבורגרים של 100, 200 או 300 גרם ויש עם סלט ביצים, עם ריבת צ׳ילי וגבינה כחולה, עם צ׳אנקים של בייקון או עם קציצות מרגז. יש כמובן גם טוסטבורגר טבעוני (49-21 שקלים להמבורגר ללא תוספות, מחיר התוספות החל מ-4 שקלים).
תל אביב, להזמנות: 077-9800533, לא כשר

KFC

במהלך כל הסגר יפעל שירות המשלוחים של הקאנטקי פרייד צ'יקן, ויציע ארוחות "באקט" - משפחתי גדול ב-219 שקלים, 15 סטריפים משפחתית ב-129 שקלים. התפריט לא כולל בשלב זה המבורגרים, טורטיות, סלטים וקינוחים.
משלוחים באתר
ביניים

Olio

כאן מציעים מארזים של תוצרת הארץ שכוללים יינות של יקב פלטר, שמן זית כתית מעולה פרייבט לייבר, דבש של משק טור, טחינה פרייבט לייבל, זיתי קלמטה, מיקס אגוזים של קליית מזרחי, גרנולה מיוחדת ועוד.
38 צפייה בגלריה
olio
olio
olio
(צילום: יח"צ)
טווח המחירים של המארזים 408-211 שקלים. אזור משלוחים: בין נתניה לתל אביב.
להזמנות היכנסו לאתר: אוליו מבית ארץ הירדן

קופסת אוכל

קופסאות נהדרות לבשלנים ולפודיז, המלאות בגודיז ודליקטסים, שנארזו ביד בטוחה וחכמה: יין, פיצוחים, תבלינים, טחינה, שמן זית, סרדינים, רוטב לפסטה, קמח פסטה, אנשובי ומוצרים מקומיים נוספים שחולקו ל-36 קופסאות שונות - לפי טעמכם האישי.
להזמנות: 03-6888816, 054-7505396, כשר

גרקו דלי

המעדנייה היוונית שנולדה בעקבות הגל הראשון של הקורונה מציעה משלוחים של מנות יווניות כמו ממרח סקורדליה, תבשיל מוסקה, תבלינים ועשבי תיבול, שמני זית, זיתים, בשרים ארוזים, גבינות, יוגורטים ומוצרי חלב, מאפים המוכנים לחימום והגשה, עוגות יווניות, מתוקים וקינוחים כמו פודינג אורז וחלב, עוגת סולת, קיימאקי וסורבה אוזו אשכוליות.
38 צפייה בגלריה
אוכל מוכן -  גרקו דלי
אוכל מוכן -  גרקו דלי
גרקו דלי
(צילום: גל קלדרון)
אם כבר תזמינו משלוח אפשר גם להצטייד בחומרי גלם, שימורים, מוצרי מזווה, רטבים, ומשקאות – הכול מיובא מיוון או מיוצר בארץ על פי מתכונים שנאצרו לאורך שנים על ידי צביקי עשת והשף אליאב גולדנברג ממסעדת גרקו. בנוסף לשירות המשלוחים, לצד המעדנייה שבאזורי חן פועלת גם מכולת יוונית ניידת שמחברת בין המסעדה ללקוחות, ומגיעה עד אליכם עם מיטב תוצרת המעדנייה ברכב מקורר ומאובזר שבוקעת ממנו מוזיקה יוונית שמחה.
צפון תל אביב, להזמנות היכנסו לאתר או חייגו: 03-6703626, לא כשר

קולינאריק

ברשת המעדניות מציעים למעלה מ-100 סוגי מאכלים במשלוח עד הבית. אפשר להזמין ארוחה עסקית (49-39 שקלים) או אוכל במשקל ממבחר הכולל נקניקים ופסטרמות, גבינות ומוצרי חלב, לחמים ומאפים, דגים מאכלי ים ועוד.
הזמנות באתר או ב: 077-6022223, לא כשר

פישופ

באתר של חנות הדגים משרונה מרקט תוכלו להזמין מארזי דגים טריים ונהדרים להכנה בבית, שבתוכם יש כל מה שאתם צריכים בשביל להכין ארוחה: מארז חריימה הכולל גם ציר ורוטב (99 שקלים), מארז פיש & צ’יפס (160 שקלים) ומארזים נוספים.
38 צפייה בגלריה
(צילום: איתן ברנט)
פתרון מושלם לבשלנים עצלנים. משלוחים באזור המרכז.
הזמנות באתר, לא כשר
ביניים

הג'חנון של קורל

אחרי שטעמה ג׳חנון בכל דוכן דרכים לצד הדרך ועשרות ניסיונות עם סיר ג׳חנון בבית, קורל התחילה להכין ג׳חנון בימי שבת (באמצע השבוע בהזמנה גדולה מראש). מדובר על ג'חנון מדהים על בסיס חמאה מזוקקת ודבש, שאותו אפשר לקבל במשלוח עד הבית יחד עם רסק, סחוג ביתי, ביצה ופחית שתייה. מחיר מנה 20 שקלים. אזור משלוחים יישובי עמק חפר.
עמק חפר, להזמנות: 052-8451014, לא כשר

הפועלת

הפועלת האהובה מרחוב בן יהודה בתל אביב אמנם סגרה את החנות שלה, אבל המשלוחים ממשיכים לעבוד גם בתקופת הסגר.
38 צפייה בגלריה
כמעט מוכן - הפועלת
כמעט מוכן - הפועלת
עוגת ג'חנון של הפועלת
(צילום: יח"צ)
בתפריט יש שלל מוצרים קפואים להכנה עצמית בבית - ג'חנון, מלאווח וגם עוגיות חמאה וסמנה אסלית. משלוחים לתל אביב, רמת השרון, רמת גן וגבעתיים.
להזמנות: 054-4422888
ביניים

טוקיו קלאב

מיזם סושי חדש של קבוצת סושייאל קלאב המציע מבחר סוגי סושי כמו אינסייד אאוט טונה וסלמון (58 שקלים), ספייסי טונה רול (62 שקלים), ניגירי דג המאצ'י (42 שקלים) וגם סשימי ומאקי.
38 צפייה בגלריה
טוקיו קלאב
טוקיו קלאב
טוקיו קלאב
(צילום: אריאל אפרון)
באתר תמצאו גם תפריט לטוקיו קלאב וגם תפריט משלוחים של הסושייאל קלאב.
להזמנות: 054-7732325, משלוחים גם דרך וולט (גם סושייאל קלאב וגם לטוקיו קלאב)

גראנד קפה טורקיז

בביסטרו של הגראנד קפה עושים משלוחי סושי מושקעים במיוחד, והצלחת שעליה מסודר האוכל גם נשארת אצלכם.
38 צפייה בגלריה
סושי, מסעדת "גראנד קפה"
סושי, מסעדת "גראנד קפה"
סושי, מסעדת "גראנד קפה"
(צילום: אביבית לוי שבתאי)
תמצאו שם שלל דגים טריים בוארציות שונות של מאקי רול, קונוס, סשימי, ניגירי וגם קומבינציות שוות. יש גם פתיחים וסלטים - ובקיצור, כל מה שצריך בשביל להעביר ערב יפני כהלכתו. משלוחים באזור תל אביב והמרכז.
הזמנות באתר המסעדה

ג'ירו סושי

מיזם סושי במשלוחים מבית סושי גאווט וקבוצת ספיק איזי. בין המנות יש אינסייד אאוט לוקוס (38 שקלים), ספיישי טונה (64 שקלים), קומבינציית טונה (89 שקלים) וניגירי סלמון צרוב (28 שקלים). משלוחים באזור תל אביב והמרכז.
משלוחים בוולט, לא כשר

בית תאילנדי

לראשונה בתולדותיה מסעדת בית תאילנדי התחילה לעשות משלוחים בסגר הראשון, וממשיכה בהם גם עכשיו.
38 צפייה בגלריה
יריב מלילי, בית תאילנדי
יריב מלילי, בית תאילנדי
(צילום: תיקי גולן)
על כל התפריט יש 25% הנחה בשעות הצהריים, ובעת ההזמנה בשעות הערב (החל מ-18:00) יש הנחה של 15%. בתפריט: פאד תאי, אגרול, סלט מנגו, סלט פפאיה, בקר מסמאן, דג בקארי ירוק ועוד פנינים מהמטבח התאילנדי. משלוחים באזור המרכז.
תל אביב, להזמנות: 03-5178568, לא כשר

HaYapani

גיא טולדו, שלמד והתמחה ביפן ולאחר מכן עבד במסעדות אסיאתיות מובילות בארץ, יזם מערך משלוחי סושי חדש.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה -  hayapani
משלוחי קורונה -  hayapani
hayapani
(צילום: שירן כהן שי)
אפשר להזמין רולים אינסייד אאוט בהם רול עם קנפיו, אבוקדו, מלפפון ובצל ירוק עטוף בבזיליקום וסלסת כמהין שחורות (35 שקלים), תאי רול עם דניס, כוסברה, קנפיו, גזר ומחית צ'ילי חריף עטוף בבטטה קרמל מיסו וקריספי שאלוטס (39 שקלים) וטראפל רול עם סלמון, אבוקדו ומלפפון, עטופים בבזיליקום וסלסת כמהין (39 שקלים).
מלבד הרולים יש בתפריט גם פאני פורי במילוי סביצ'ה סלמון, סאשימי הימאצ'י של אינטיאס עם מרמלדת אננס (45 שקלים), סשימי טונה כחולה עם רוטב פונזו (45 שקלים), סלט טקאי עם שבבי קוקוס וויניגרט כוסברה (34 שקלים) וקינוח יפני מוצ'י (22 שקלים).
עמק חפר, להזמנות: 052-5351213, לא כשר

נאומי

האסייתית נאומי מיהוד מציעה שירות משלוחים למקבץ מנות מהמטבח האסייתי - מסושי ועד נאמס. בין המנות בתפריט תמצאו גיוזה שרימפס (4 יחידות, 45 שקלים), סלט הדרים (34 שקלים), ספרינג רול ויאטנמי במילוי חזה עוף (45 שקלים), באן במילוי פטריית פורטבלו טמפורה (39 שקלים) ונודלס מוקפצים (67-54 שקלים).
38 צפייה בגלריה
מסעדת נאומי
מסעדת נאומי
נאומי
(צילום: גיל אבירם)
כמו כן בתפריט יש גם שלל מנות סושי וקומבינציות מעניינות. משלוחים בבקעת אונו, שוהם וראש העין (20-10 שקלים למשלוח). לכבוד הסגר יש על כל התפריט 10% הנחה בין השעות 17:00-12:00.
יהוד, להזמנות: 03-6308484

קבוצת פו

קבוצת המסעדות האסיתיות (שכוללת את ״פו סושי״, ״קיסו״ שבקריית אונו, ״נישי״ בנתניה ונוץ ברמת השרון) מספקת במהלך הסגר שירות משלוחים עד פתח הבית, של סושי, מנות ווק, סלטים, קינוחים וגם קוקטיילים. ממסעדת ״סטודיו״ החדשה בתל אביב ישלחו מנות ביסטרו קלאסיות ומ״מבזאר 32״ תוכלו להזמין המבורגרים מושחתים.
הזמנות באתרי המסעדות, לא כשר

4sea

כאן יש שילוב בין תפריט אסיאתי עם מנות סושי לבין תפריט ביסטרו עם מנות כמו סלט קיסר ( 52 שקלים), שניצל (62 שקלים) והמבורגר. שני התפריטים זמינים במהלך הסגר במסגרת שירות המשלוחים שפועל בכל ימות השבוע בהרצליה, הרצליה פיתוח, כפר שמריהו, רשפון, שפיים, רמת השרון, רעננה, אזורי חן בתל אביב. בימים ראשון-חמישי: בהזמנה מעל 150 שקלים תקבלו קינוח במתנה.
הרצליה, להזמנות: 09-7898181, לא כשר

יאקימונו

ביאקימונו הילטון הכשרה מציעים משלוחים דרך וולט: תוכלו להזמין סלטים, מרקים, דים סאם, סשימי, ניגירי סושי, סשימי, טמאקי ומגוון מנות חמות כמו בלאק קוד (196 שקלים), פרוסות טונה צרובה ברוטב סויה וג'ינג'ר (110 שקלים) ועוד. הזמנות ישירות דרך המסעדה - מינימום 200 שקלים.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - יאקימונו
משלוחי קורונה - יאקימונו
משלוחי קורונה - יאקימונו
(צילום: מיטל סלומון)
ביאקימונו רוטשילד הלא כשרה יש משלוחים של סושי מהתפריט ודגים טריים לארוחות חג (בהזמנה 24 שעות מראש). תפריט המשלוחים של יאקימונו רוטשילד כולל מגשי אירוח (529-229 שקלים) וגם מנות חמות כמו קורמה אבי - ג'מבו שרימפס ברוטב וואסבי (85 שקלים).
תל אביב, הזמנות באתר המסעדה או בוולט

TYO

מסעדת TYO היפנית יצרה תפריט משלוחים עם מנות מותאמות למשלוח. מערך המשלוחים של המסעדה מתוגבר ויורחב בתקופת הסגר ותוכלו להזמין אותו בכל תל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, רמת השרון, פתח תקווה, ראשון לציון, בת ים ורעננה, הוד השרון וכפר סבא.
38 צפייה בגלריה
סושי 2020 - TYO
סושי 2020 - TYO
(צילום: יונתן בן חיים )
לרגל חגי תשרי יישלח קאפקייק מאצ׳ה דבש עם קרם שוקולד לבן ותבלינים, רוטב סילאן תמרים בכל הזמנה, ועד 10.10 תוכלו לקבל 20% הנחה על המשלוחים (בהזמנה בטלפון או דרך אתר המסעדה).
הזמנות באתר המסעדה או בטלפון: 03-9300333, לא כשר

מא

המסעדה האסייתית באשדוד החלה לעשות משלוחים: במהלך הסגר תוכלו להזמין במשלוח מנות סטיקי רייס, ספרינג רולס, מנות דגים נאים (61-46 שקלים), מבחר מנות באן (52-38 שקלים) וגם מנות מוקפצות, פאד תאי, תבשילי קארי וסושי (56-20 שקלים לרול או 120-38 שקלים לקומבינציה).
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - מא
משלוחי קורונה - מא
מא
(צילום: שירן כהן שי)
אשדוד, הזמנות: 050-8086317, לא כשר

פקין

המסעדה הוותיקה מציעה תפריט משלוחים שכולל סושי (החל מ-26 שקלים לרול), נודלס ומרקים (69-34). יש גם מבחר סלטים ומנות ראשונות (59-29) ומנות ווק עם אטריות אורז או ביצים (79-61). אזור המשלוחים, בכל רחבי גוש דן והשרון, מינימום הזמנה 90 שקלים.
הזמנות באתר המסעדה או בטלפון: 03-6490737, לא כשר

וונג

בוונג הוייטנאמית מציעים מנות קארי, לחמניות באן במילויים שונים וסלטים בטווח המחירים 45 -74 שקלים למנה. משלוחים בתל אביב בלבד, מינימום הזמנה 70 שקלים.
תל אביב, אפשר להזמין דרך וולט, תן ביס, Tabit ודרך האתר המסעדה, לא כשר

קנסאי סושי שף

השף טל אלמליח מציע תפריט סלטים אסיאתיים, קערות פוקי, סשימי, ניגירי, מאקי, רולים מיוחדים וקינוחים בטווח מחירים שנע בין 60-19 שקלים. במהלך הסגר המסעדה תפעיל שירות משלוחים בפתח תקווה.
הזמנות באתר המסעדה או בטלפון: 03-6027707, כשר

קמפאי

במסעדת הדגל האסיאתית של קבוצת קמפאי מציעים תפריט שכולל מנות כמו סלט וואקמה סלמון (49 שקלים), אטריות אורז רחבות מוקפצות עם נתחי בקר, נטיפי ביצה, ברוקולי, תרד, בצל סגול וירוק, צ'ילי אדום וכוסברה, ברוטב סויה תאילנדית מתוקה (66 שקלים), נתחי פרגית בטמפורה מוקפצים עם פלפלים, בצל סגול וירוק, ברוקולי ואגוזי קשיו, ברוטב סויה וצ'ילי מתקתק, מוגש על אורז יסמין מאודה (63 שקלים) וקומבינציות סושי.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - קמפאי
משלוחי קורונה - קמפאי
קמפאי
(צילום: גליה אבירם)
באר שבע, להזמנות היכנסו לאתר של קבוצת קמפאי או חייגו 5835*, לא כשר
ביניים

מולי

בגלידריית מולי שנפתחה רק לפני חודשיים מציעים משלוחי גלידה בכל אזור יבנה - 24 שעות ביממה בימי חול.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - מולי
משלוחי קורונה - מולי
מולי
(צילום: שירן כהן שי)
אפשר גם להזמין גלידה שייצרו במיוחד עבורכם בטעם שאתם אוהבים: אם יש לכם טעם ילדות שאתם מתגעגעים אליו ולא מוצאים אותו בשום גלידרייה אחרת, זה הזמן.
גן יבנה, 052-8116262, כשר

שטפן

הגלידרייה המתוקה של הג'לייטר השוויצרי מציעה משלוחי גלידה ארטיזנל עד הבית: קילוגרם גלידה (94 שקלים) וגם קינוחים כמו שטרודל תפוחים קלאסי (28 שקלים), עוגת זאכר אוסטרית (28 שקלים), עוגת לינצר (28 שקלים), עוגת פרג (28 שקלים) ומיקס של עוגה וחצי קילוגרם גלידה (98 שקלים). משלוחים בתל אביב.
38 צפייה בגלריה
גלידה של שטפן
גלידה של שטפן
גלידה של שטפן
(צילום: אנטולי מיכאלו)
להזמנות: 03-6799788, לא כשר

ממתקי אלמהדי

שף קונדיטור מהדי ארסלאן, משיק מערך משלוחים כדי להמתיק לכם את הסגר. תוכלו להזמין אצלו מבחר בקלאוות וכנאפה עם גלידת שמנת טורקית מחלב עיזים. כנאפה במילוי גבינת כבשים (20 שקלים למנה אישית או 28 שקלים למנה גדולה, או 100 שקלים למנה משפחתית). יש בתפריט המשלוחים גם כנאפה נבולסייה, כנאפה אינסטנבול, כנאפה נצרת, כנאפה טבעוני, מארז בקלאווה (60 שקלים למארז קטן או 120 שקלים למארז גדול), בקלאווה טורקית ועוד. את ההזמנה אפשר לעשות בין 24:00-9:00 ויש מינימום הזמנה של 60 שקלים. השירות זמין ברחבי תל אביב, יפו, בת ים, חולון וראשון לציון.
הזמנות בוולט או בטלפון: 054-5385210, לא כשר

Night Cookie

Night Cookie מציעה משלוחי עוגיות החל משעות הערב ועד השעות הקטנות של הלילה בתל אביב, רמת גן, גבעתיים ורמת-השרון. התפריט מציע העוגיות קינדר, עוגיית שוקולד צ'יפס, עוגיית ריסס ועוד והמחיר הוא 10 שקלים לעוגייה.
תל אביב, ההזמנות דרך אתר המסעדה או דרך אפליקציית wolt, כשר ללא תעודה
ביניים

שאראק

שף רוברט קלוגר מציע משלוחי ערב מוקפדים ממסעדת הדגים ופירות הים הממוקמת בבן יהודה בתל אביב.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - שאראק
משלוחי קורונה - שאראק
(צילום: שני בריל)
התפריט כולל שלוש מנות אשר יוגשו בלחמי פארנה חמים בהן מנה עם פילה דג צרוב על הפלאנצ'ה בתערובת תבלינים וקבב דגים על פחמים עם צזיקי (88 שקלים). מלבד זה יש גם מנת לברק בתנור (98 שקלים) ומבחר סלטים שמחירם 29 שקלים (ל-250 גרם). את המשלוחים אפשר להזמין בשני-שבת בין 24:00-18:00.
תל אביב, להזמנות: 03-6307070, לא כשר

חבשוק

השף יגאל מולנר שפתח רק לפני שבוע וחצי את מסעדת השוק שלו מציע משלוחים של מנות כמו חלה של שבת עם שמן זית, בלסמי חרובים, מטבוחה ועגבניות צהובות (32 שקלים), כרוב על המנגל עם לאבנה (42 שקלים), שווארמה עגל עם הלחוח של חבשוש וטחינה בנדורה (62 שקלים), שיפוד וואסיו עם שורשים מהבאסטה ובסבוסה מלוחה (72 שקלים), שניצל עגלה, קבב ושני סוגי המבורגר.
תל אביב, הזמנות: 03-6308148, לא כשר

צוציק

במסעדה החדשה של השף אסף שנער תוכלו להזמין באמצעות וולט המבורגר מבשר בקר (48 שקלים), וואגיו (67 שקלים) או טלה (46 שקלים), המסופק מהקצבייה של חוות צוק. אל ההמבורגר תוכלו לשדך תוספות כמו ריבת בצל במלאכת יד (4 שקלים), סלסת תירס (3 שקלים), לימון כבוש ושום (3 שקלים), גאודה בקר (5 שקלים) וחזה אווז מעושן (12 שקלים).
38 צפייה בגלריה
המבורגר של צוציק, תל אביב
המבורגר של צוציק, תל אביב
צוציק
(צילום: נתנאל ישראל)
לצד ההמבורגרים מציעים שם גם מנות כמו מינוט סטייק ונתחים על העצם. משלוחים באזור המרכז והרצליה.
הזמנות דרך וולט, לא כשר

אנימאר דלי

במעדנייה מבית מסעדת אנימאר תוכלו להזמין במשלוח מאכלים שמתבשלים במטבח של מסעדת השף.
38 צפייה בגלריה
הלל תווקולי
הלל תווקולי
הלל תווקולי
(צילום: אלון שאול)
בין המנות שבתפריט: אורז פרסי של הלל (39-24 שקלים), סיגרים טלה וסוג'וק עם איולי עמבה (48 שקלים), מג'דרה פריקי ועדשים (40-22 שקלים), מבחר תבשילים כמו סופריטו קציצות בשר ותפו"א (68 שקלים), ועוד.
תל אביב, להזמנות היכנסו לאתר של אנימאר דלי, לא כשר

מסעדת פופינה

השף אוראל קמחי חוזר ומפעיל את משלוחי הסופ"ש. התפריט מורכב ממנה ראשונה, ביניים, עיקרית וקינוח ועלות הארוחה 250 שקלים.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - פופינה
משלוחי קורונה - פופינה
פופינה
(צילום: חיים יוסף)
ישנה אפשרות להזמין לחם, יין וגבינות של משק ברקנית וסומליה המסעדה ישמח להתאים לארוחה בקבוק יין - בהנחה של 20%. הזמנות ליום שישי מתקבלות עד יום רביעי בשעה 20:00 והמנות מגיעות עם הוראות הכנה מדויקות. עלות משלוח לתל אביב - 35 שקלים ומשלוח מחוץ לתל אביב - 50 שקלים.
להזמנות: 054-9791619, לא כשר

טנדוקה

במסעדת הבשרים הכשרה שביקנעם המושבה פיתחו תפריט משלוחים של מנות המסעדה להרכבה עצמית. בנוסף למנות המסעדה תוכלו גם להזמין נתחי בשר לפי משקל כמו מקצבייה.
יקנעם המושבה, להזמנות חייגו, 04-9590323, כשר

6 במאי

ב-6 במאי בתל אביב מציעים משלוח של מנות המבוססת על תוצרת של יצרנים קטנים, בשר של חי בריא וירקות שמגיעים ישירות מהחקלאי. כל המנות נארזות בכלים מתכלים ויש גם קינוחים כמו ארט נקטרינה ופיסטוק, מוס שוקולד מריר אפוי עם שמן זית או עוגת גבינה טבעונית על קראסט שקדים.
תל אביב, הזמנות באתר המסעדה, וולט או תן ביס

הספרייה

כאן תוכלו להזמין במשלוח מנות כמו כדורי מאק אנד צ'יז (35 שקלים), המבורגר מנתח קצבים (55 שקלים), דאבל צ'יזבורגר (59 שקלים), פיש אנד צ׳יפס (49 שקלים) ועוד. שירות המשלוחים זמין בשעות 23:00-12:00.
באר שבע, להזמנות חייגו: 5835* או היכנסו לאתר של קבוצת קמפאי, לא כשר

קפאסה

מסעדת קפאסה מציעה תפריט משלוחים שיש בו מנות כמו ניוקי ערמונים (65 שקלים), קבב טורקי (69 שקלים), עראיס (49 שקלים) וסלט פנצנלה.
38 צפייה בגלריה
מסעדות טורקיות בארץ
מסעדות טורקיות בארץ
(צילום: יח"צ)
באר שבע, הזמנות: 5835* או באתר של קבוצת קמפאי, לא כשר

זינו-גלוטריה

הגלוטריה של זינו עובדת כרגיל במהלך הסגר במתכונת משלוחים ומציע מנות כמו לזניה בשרית ברוטב בשמל, בשר בקר וירקות שורש (88 שקלים), קציצות פרגית עם רוטב בוטנים וחלב קוקוס (95 שקלים), וקינוחים גדולים כמו וופל בלגי עם קרם וניל, רוטב שוקולד ובננות טופי (42 שקלים) ופבלובה.
38 צפייה בגלריה
גלוטריה ערן זינו -פיצה
גלוטריה ערן זינו -פיצה
(צילום: מוריה להיס)
עוד בתפריט הגלוטריה: סלטים, מנות עיקריות כמו שניצל עוף ענק ופירה (65 שקלים) וניוקי וקטגוריה שלמה של פיצות (76-62 שקלים).
תל אביב, הזמנות בוולט או בטלפון: 03-6837680, לא כשר

ביר גארדן

בביר גארדן בהוד השרון ובמתחם שרונה תוכלו להזמין את מנות הדגל הבוואריות כמו פרעצל עם קרם עגבניות מעושן ואיולי חזרת לבנה (18 שקלים), נקניקיות (55 שקלים), שניצל (62 שקלים) ומנות נוספות.
הזמנות בוולט, לא כשר

אווה סאפי

במסעדה המרוקאית תמצאו בתפריט המשלוחים מנות כמו מגש סלטים מרוקאים (49 שקלים), קוסקוס מסורתי (69 שקלים), ועוד מגוון מנות ראשונות, בשרים ודגים (24-148 שקלים). שירות המשלוחים בכל אזור גוש דן.
להזמנות חייגו, 054-2533348, כשר

קלמטה

בתפריט המשלוחים של קלמטה תמצאו את הקלאסיקות היווניות כמו קבב דג (62 שקלים) וגירוס טלה על פיתה בעבודת יד (72 שקלים). שירות משלוחים ניתן בתל אביב, בת-ים, חולון, גבעתיים ורמת גן, מינימום הזמנה של 120 שקלים.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - קלמטה
משלוחי קורונה - קלמטה
(צילום: דרור עינב)
הזמנות: 03-6819998, לא כשר

קיטון

כאן מציעים לכם משלוחים של תפריט שכולו אוכל יהודי מנחם עם ניחוחות של בית. יש בו כבד קצוץ, מרק עוף קלאסי קניידלך, שוק ברווז, לשון עגל, צימעס, חזרת אדומה, סלט וולדורף, גפילטע פיש, כרוב ממולא, מרק עוף קלאסי עם קרפלעך או קניידלך, אוסובוקו ועוד.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - קיטון
משלוחי קורונה - קיטון
(צילום: דניאל לילה)
הזמנות באתר המסעדה או בטלפון: 03-5233679, לא כשר

קבוצת R2M

גם המסעדות של קבוצת R2M ובהן הרצל 16, קופי בר ודליקטסן מספקות שירותי משלוח.
הזמנות באתר הקבוצה או בוולט
ביניים

Vegan xpress

המסעדה הטבעונית שבמצפה רמון מציעה במהלך הסגר את ההמבורגר המעולה שלה שעשוי מתערובת פטריות ופנקו שאליו תוכלו להוסיף גם בייקון טבעוני וממרח צ׳דר טבעוני (55 שקלים). מלבד ההמבורגר ששמו יצא למרחקים תמצאו בתפריט גם גבינות טבעוניות שבריטני מכינה בעצמה ומנות משתנות כמו שווארמה טבעונית, גולש טבעוני ועוד.
מצפה רמון, הזמנות: 053-4298682, כשר ללא תעודה

VGF

בקפה הקונדיטוריה הטבעוני ללא גלוטן של הקונדיטורית והשוקלטיירית רחלי קורנברג הר דגן מציעים מבחר של מנות במשלוח עד הבית.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - vgf
משלוחי קורונה - vgf
vgf
(צילום: אבידע אברהם)
המבחר כולל כריכים טבעוניים בג'בטה ללא גלוטן (48 שקלים), סלטים מלאי חלבון, מאפים מתוקים כמו מאפה מבצק שמרים ורוד ממולא סלק, יוגורט וכוסברה (35 שקלים) וממליגה נימוחה עם גבינות ועשבי תיבול על בטטה ובצל אנטיפסטי. יש בתפריט גם פאי רועים עם בשר טחון מהצומח, ירקות, רוטב עשיר ושכבת פירה (48 שקלים). מינימום הזמנה 100 שקלים ואזור המשלוחים כולל רמת גן, גבעתיים, חולון, בת ים, ראשון לציון, קריית אונו, פתח תקווה והרצליה.
תל אביב, להזמנות: 058-5971977, כשר

מעדני הטבע

המעדנייה הטבעונית מציעה משלוחי גבינות טבעוניות ומוצרי בוטיק. המבחר כולל גבינת היקורי מעושנת ומיושנת (43 שקלים ל-100 גר׳), גבינת פחם חצי קשה (39 שקלים ל-290 גר, גבינת קשיו חצי קשה עם עגבניות מיובשות ובזיליקום, רוקפור קשיו מיושנת, חמאת שום שחור ועוד. בהזמנה מעל 400 שקלים המשלוח חינם.
הזמנות באתר או בטלפון: 054-6333210, לא כשר

אום כולתום

המסעדה החיפאית הים תיכונית תבצע במהלך הסגר משלוחים ברחבי חיפה. תפריט המשלוחים כולל מנות כמו טאבולה בר (20 שקלים), תבשיל עדשים כתומות עם גרגירי חומוס, שום וכמון עם בצל קצוץ וסומק, עגבנייה, פטרוזיליה ושקדים (25 שקלים), חומוס עם שבבי סויה בראס אל חנות ומנות נוספות. מינימום הזמנה 85-65 שקלים.
חיפה, הזמנות באתר או בטלפון: 04-8852227, לא כשר

מפגש הגיבורים

במזנון השף החדש שנפתח בדרום תל אביב מציעים משלוחים של מנות בריאות מאת השף עומר טל.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - מפגש הגיבורים
משלוחי קורונה - מפגש הגיבורים
(צילום: יעלי יצחקי)
התפריט כולל דאל עדשים אסייתי (25 שקלים), לימה במיה שרי ולימון כבוש (25 שקלים), לוביה מנגולד וחציל (25 שקלים) וגם מבחר סלטים וסנדוויצ'ים כמו סנדוויץ' חביתת טופו ירק (28 שקלים). בנוסף לתפריט האוכל מציעים במפגש גיבורים גם תפריט מיצים טריים שנסחטים במקום כמו מיץ מלפפון ותפוח. מינימום הזמנה: 50 שקלים.
הזמנות בוולט, כשר

אותנטבעי

אותנטבעי מציעים מאכלים טבעיים אותם מכינים על פי המתכונים של קהילת העבריים.
38 צפייה בגלריה
משלוחי קורונה - אותנטבעי
משלוחי קורונה - אותנטבעי
אותנטבעי
(צילום: תמר אלמוג)
התפריט שאותו ניתן להזמין לכל הארץ כולל שבעה מוצרים: קציצות מיט בולס, סייטן ברוטב חמוץ מתוק, סייטן ברביקיו, נאגטס טופו, נתחי סייטן גולמיים ממתכוני הקהילה, לזניה, קיש בטטה, פשטידת מק אנד צ׳יז ועוגת גבינה. חבילת מוצרים עולה 400 שקלים והיא מתאימה לכ-5 סועדים. המשלוח חינם.
הזמנות בטלפון: 073-7520752, כשר למהדרין

בונה

מסעדת בונה האתיופית הטבעונית מציעה משלוחים של מגוון מאפים אתיופיים מסורתיים ללא גלוטן ובעבודת יד כמו: דבו לחם טף אתיופי (30 שקלים לקטן או 40 שקלים לגדול), פיתה מטף (25 שקלי ואמיזה שהיא פיתה-פנקייק מקמח תירס (25 שקלים), אינג'ירה מקמח טף מותסס (7 שקלים ליחידה). אפשר להזמין גם תבשילים מוכנים כמו תבשיל חומוס קלוי וטחון ברוטב פיקנטי, תבשיל אפונה ברוטב פיקנטי, תבשיל תפוחי אדמה וגזר, תבשיל עדשים חצויים ברוטב ועוד. מחיר של כל תבשיל 20 שקלים לאריזה של 270 מ"ל. מינימום הזמנה 75 שקלים. אזור משלוחים רמלה, לוד, ראשון לציון, נס ציונה ובאר יעקב.
רמלה, הזמנות בטלפון: 054-7331186, בהשגחת צהר