מיליוני ילדים ובני נוער ברחבי העולם גדלו על הדמות של לוק סקייווקר מהיקום הקולנועי של "מלחמת הכוכבים", ומיליונים אחרים התחנכו לאור מנהיגותו הבוטחת של קפטן ז'אן לוק פיקארד, שהוביל את חללית האנטרפרייז בסדרה "מסע בין כוכבים: הדור הבא". שני המחנות האלה, שרק הלכו והתגבשו לאורך השנים סביב העולמות המתחרים, מעולם לא זכו להכרעה בדיון איזה פרנצ'ייז משמעותי יותר - ומי מהגיבורים נשגב יותר. אבל כעת הם מקבלים הזדמנות לראות אותם מצטלבים, ולו לרגע.
1 צפייה בגלריה
לוק סקייוקר וקפטן פיקארד
לוק סקייוקר וקפטן פיקארד
לוק סקייוקר וקפטן פיקארד נפגשים
(צילום מסך)
לצורך פרסומת חדשה של חברת "אובר" לקידום שירות המשלוחים שלה, Uber Eats, התכנסו שני הגיבורים האייקונים לדו-קרב חד-פעמי, לשביעות רצונם של המעריצים. מצד אחד - מארק המיל בן ה-68, המוכר יותר כלוק סקייווקר, מאז הופיע לראשונה ב"מלחמת הכוכבים" של ג'ורג' לוקאס ב-1977. וממול - פטריק סטיוארט בן ה-80, שבשנות ה-90 שיגר עצמו לאינספור מסכי טלוויזיה בעולם, הישר מגשר הפיקוד של האנטרפרייז, במסגרת הסדרה המוערכת "מסע בין כוכבים: הדור הבא".
במהלך פרסומת, השניים נפגשים במבנה נטוש ואפל, כשהם אוחזים באלות בייסבול, ומתעמתים זה עם זה בנוגע לבחירותיהם הגסטרונומיות. נראה ששניהם מסכימים לבסוף על איכות השירות של "אובר", אך את היריבות ארוכת השנים בין מעריצי "מלחמת הכוכבים" לאלו של "מסע בין כוכבים" גם המפגש הזה לא הצליח לפתור. אולי כמו באוכל, על טעם ועל ריח אין להתווכח.