בגיל 35, כריסטיאנו רונאלדו לא מפיסק להדהים. אז נכון, יובנטוס חילצה אתמול (ראשון) 2:2 במשחק החוץ שלה ברומא, במסגרת המחזור השני בסרייה א', אבל כולם יזכרו מהערב הזה את ההתעופפות, השהייה באוויר והנגחיה המטורפת פנימה של הפנומן הפורטוגלי בשער השני של יובה.
את האמת, רומא הייתה הרבה יותר טובה מהאלופה וגם הוליכה פעמיים. בפעם הראשונה מפדל של ג'ורדן ורטו (31) ובפעם השנייה משער נוסף של הקשר, בסיומה של מתפרצת קטלנית. כל זאת 120 שניות אחרי שרונאלדו השווה ליובה מכדור עונשין מ-11 מטר.
6 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
נגיחה לפנתיאון. רונאלדו
(צילום: AP)
6 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
וכך זה נראה מזווית אחרת
(צילום: AP)
6 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
חילץ ליובנטוס נקודה. רונאלדו
(צילום: AP)
6 צפייה בגלריה
אנדראה פירלו
אנדראה פירלו
"עשינו צעד אחורה". פירלו
(צילום: AFP)
אדריאן ראביו הספיק לקבל כרטיס צהוב שני ולהותיר את יובנטוס ב-10 שחקנים, אבל לביאנקונרי היהאת כריסטיאנו. שבע דקות לאחר מכן הוא התרומם לכדור שהוגבה לרחבה, עבר בחצי ראש את כולם ונגח פנימה את שער ענק לאוסף. "זו נקודה חשובה", הודה CR7 בסיום. "צריך לזכור שאנחנו בתחילת עונה, עם מאמן שונה ורעיונות חדשים". אנדראה פירלו, שאיבד נקודות ראשונות על הקווים של יובה, סיכם: "לצערי, עשינו צעד אחורה".

הצגה של נאפולי, מילאן הסתדרה ללא זלאטן

לא פחות מ-18 שערים נכבשו בכל חמשת משחקי יום ראשון. התוצאה הגבוהה מכולן הייתה ה-0:6 של נאפולי על גנואה. המשחק נדחה במספר שעות לאחר שגם שוער גנואה מתיה פרין וגם הקשר לאסה שונה נמצאו חיוביים לקורונה והיציאה של הקבוצה לדרום איטליה התעכבה.
6 צפייה בגלריה
נאפולי
נאפולי
חברים, עזרו לנו למצוא את פיוטר זיילינסקי
(צילום: gettyimages)
הירבינג לוסאנו כבש (10) את השער היחידי במחצית הראשונה, אבל בחצי השני נאפולי כבר העבירה הילוך. פיוטר זיילינסקי (46), דרייס מרטנס (57), עוד אחד של לוסאנו (65), אלייף אלמאס (69) ומתיאו פוליטאנו (90) כבשו למחזיקת הגביע האיטלקי, שגם עלתה למקום הראשון עם 6 נקודות מ-6 אפשריות.
גם מילאן מושלמת אחרי 0:2 בקורטונה, ולמרות ששיחקה ללא זלאטן איברהימוביץ' שגם כן נדבק בקורונה. פרנק קסי (45, בפנדל) וברהים דיאס (50) כבשו לרוסונרי. עוד קבוצה ששמרה על מאזן מושלם היא אחת מפתיעה - ורונה, שגברה 0:! על אודינזה משער של אנדראה פבאלי (57).
6 צפייה בגלריה
ברהים דיאס
ברהים דיאס
דיאס ושחקני מילאן מסמנים עוד 'וי' העונה
(צילום: AP)
חמישה שערים נכבשו ב-1:4 של סאסואולו אצל ספציה, כשעוד שני שערים נפסלו על-ידי ה-VAR. פליפ דיוריצ'יץ' (12), דומיניקו ברארדי (64, בפנדל), גרגוירה דפרל (66) ופרנססקו קאפוטו (76) כבשו לאורחת, אנדריי גלאבינוב (30) איזן זמנית.