דרמה גדולה באיטליה: גנואה הודיעה ש-12 אנשים מהסגל שנכח אתמול (ראשון) בסן פאולו ב-6:0 לנאפולי, במסגרת המחזור השני בסרייה א', נמצאו חיוביים לקורונה. הם מצטרפים כבר לשני שחקנים שנדבקו: השוער מתיה פרין והקשר לאסה שונה, שכלל לא נסעו עם הקבוצה לדרום איטליה.
בגנואה סירבו לנדב יותר מדי פרטים ואת שמות אותם שחקנים ואנשי צוות. ב"גאזטה דלו ספורט" דווח כי מדובר ב-8 שחקנים, שנכללו בסגל למשחק. מהמועדון נמסר כי "פעלנו לפי כל ההליכים והודענו לרשויות על פי המחויב בפרוטוקול. נעדכן כשיהיו עוד התפתחויות".
2 צפייה בגלריה
לוסאנו חוגג
לוסאנו חוגג
שחקני גנואה מתוסכלים אחרי עוד שער של נאפולי
(צילום: AP)
גנואה דווקא פתחה את העונה עם ניצחון 1:4 לקרוטונה, אבל אז הגיעה התבוסה למחזיקת הגביע האיטלקי. משחקה הבא של הקבוצה יהיה כבר בשבת מול טורינו, ולא ברור אם כלל יתקיים. בדיוק כפי שקרה בליגת העל אצלנו עם קבוצות בהן נמצאו למעלה משבעה שחקנים ומעלה חיוביים לנגיף.

"המושיע של יובנטוס"

באיטליה התעסקו הבוקר בעיתונים בדבר אחר לגמרי: שער השוויון הפנומנלי של כריסטיאנו רונאלדו ב-2:2 באולימפיקו מול רומא. "המושיע של יובנטוס", הייתה הכותרת ב"גאזטה דלו ספורט". ב"טוטוספורט" החמיאו גם לרומא, שהייתה הרבה יותר טובה מיובה. "רומא, את יפהפיה, CR7 פנומנלי", נכתב בכותרת.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
הנגיחה המטורפת של רונאלדו
(צילום: AP)
רומא, כזכור, הוליכה פעמיים. בפעם הראשונה מפדל של ג'ורדן ורטו (31) ובפעם השנייה משער נוסף של הקשר, בסיומה של מתפרצת קטלנית. כל זאת 120 שניות אחרי שרונאלדו השווה ליובה מכדור עונשין מ-11 מטר.
אדריאן ראביו הספיק לקבל כרטיס צהוב שני ולהותיר את יובנטוס ב-10 שחקנים, אבל לביאנקונרי היהאת כריסטיאנו. שבע דקות לאחר מכן הוא התרומם לכדור שהוגבה לרחבה, עבר בחצי ראש את כולם ונגח פנימה את שער ענק לאוסף. "זו נקודה חשובה", הודה CR7 בסיום. "צריך לזכור שאנחנו בתחילת עונה, עם מאמן שונה ורעיונות חדשים". אנדראה פירלו, שאיבד נקודות ראשונות על הקווים של יובה, סיכם: "לצערי, עשינו צעד אחורה".