Exodus Privacy: מי עומד מאחורי הרשאות הגישה

מכירים את את תחושת החמיצות כשאתם מאשרים באופן עיוור את כל הרשאות הגישה של אפליקציות בעת התקנתן בסמארטפון?
Exodus Privacy הצרפתית, המגובה גם באתר אינטרנט, סורקת את הסמארטפון ומספקת מידע מרוכז על כל ההרשאות שלכם ועל הגופים שמקיימים מעקב אחריכם באמצעות כל יישום שהתקנתם. המידע יומחש בשלושת צבעי הרמזור, לפי רמת החומרה של הפגיעה בפרטיות. לחיצה על כל אחד מהיישומים בדו"ח שמתקבל מאפשרת לראות בדיוק באלו אישורים ובאלו עוקבים מדובר. לחיצה על כפתור גלגל השיניים בראש המסך תעביר אתכם לפרטי היישום בתפריט האנדרואיד - כאן תוכלו להסיר את היישום החטטן או להפסיק את פעולתו.

Screen Master: צילומי מסך איכותיים

את האפליקציה המקצועית הזאת לצילומי מסך איכותיים תוכלו להפעיל בלחיצה אחת באמצעות "כפתור צף" שתמקמו מעל מסך מסך הבית או, פשוט, באמצעות שקשוק המכשיר שלכם.
היתרון הבולט שלה הוא באפשרות לבצע צילום מסך גם של החלקים הנסתרים מן העין באתר אינטרנט שבו אתם גולשים. לדוגמה: אם אתם קוראים כתבה מעניינת ב-ynet, שגולשת אל מעבר למסך, תוכלו לשתף אותה עם Screen Master. עמוד הכתבה המלא ייפתח במסך מיוחד של האפליקציה, ויאפשר לכם לסמן את נקודת ההתחלה של הצילום ואת נקודת הסיום.
כל צילום מסך ניתן לעריכה בתוך היישום: חיתוך, הוספת טקסט, פיקסול וטשטוש חלקים ממנו, הוספת חיצים ועוד. כמו כן תוכלו לצלם בלחיצת כפתור את כל העמוד. את התוצאה תוכלו לשתף מיד בכל דרך. האפליקציה יודעת לזהות גם צילומי מסך עם אזורים חופפים ו"לחבר" אותם לצילום אחד מושלם.

Super Display: הסמארטפון כמסך משני

האפליקציה הזאת מאפשרת למשתמשי ווינדוס 10 להפוך את הסמארטפון או הטאבלט למסך משני למחשב האישי. במסך זה תוכלו להציג מסכים וחלונות שתבחרו. תוכלו, למשל, לצפות בסרטון במסך המשני ולבצע במקביל פעולות במסך הראשי.
אותו מסך המשני יכול לשמש גם כמסך עזר גרפי רגיש למגע וללחץ לעבודה על תוכנות גרפיות כמו פוטושופ: תוכלו לצייר על המסך הקטן בעזרת עט סטיילוס.
חיבור המסך למחשב נעשה באמצעות כבל USB והוא דורש התקנת תוכנת עזר גם על המחשב האישי. השימוש בשלושת הימים הראשונים בחינם. לאחר מכן תצטרכו לשלם 34 שקלים. אנדרואיד

לוח שנה עברי: מועד ונופל

בימים כתיקונם, כשכולם נמצאים במקומות העבודה, אפשר להשיג בקלות לוחות שנה עבריים מודפסים שמפיצות החברות כמוצרי פרסומי. מי שנמצא בימים אלה בבית, ולא הצליח לשים ידיו על אחד, מוזמן להוריד את אפליקציית "לוח עברי" המציגה את כל חגי ישראל, כולל זמני כניסת שבתות וחגים ופרשת השבוע. האפליקציה מאפשרת הוספה של אירועים על גבי לוח השנה. כמו כן, תוכלו לצפות בכל החגים העבריים בתצוגת רשימה.

מתכונים ב-10 דקות: לבשל בבית

האפליקציה הזו עשויה לעזור לשפר את יכולות הבישול שלכם בימים שבהם המסעדות סגורות ואתם מבלים את רוב זמנכם בבית. תמצאו כאן מבחר מתכונים מהירים וטעימים עם מצרכים שנמצאים בכל מטבח. המתכונים מתאימים הן למתחילים והן למתקדמים וזמן ההכנה של רובם הוא כ-10 דקות, לא כולל זמן הבישול או האפייה.
תמצאו כאן מתכונים במבחר קטגוריות: עוף, בשר ודגים, תוספות, סלטים מרקים, פשטידות, קינוחים ועוד. גם הצמחונים, הטבעונים, הסוכרתיים והרגישים לגלוטן לא קופחו כאן. את המתכונים הנבחרים תוכלו לשמור במחברת מתכונים וירטואלית. בעת הבישול והאפייה, המסך יישאר דולק כדי שלא תצטרכו להפעיל אותו בכל פעם מחדש בזמן שהידיים עסוקות. האפליקציה כוללת אפשרות להפעלת טיימר.