נובאק ג'וקוביץ' כנראה לא יכול שלא להסתבך השנה. משהו בקארמה. חודש לאחר שנפסל בשמינית גמר אליפות ארה"ב (ההפסד היחידי שלו ב-2020), לאחר שחבט כדור לכיוון שופטת הצד שפגע בגרונה, המדורג 1 בעולם הרגיש אתמול (שני) סוג של דז'ה וו.
במהלך הניצחון על קארן חצ'אנוב הרוסי 4:6, 3:6, 3:6 ברולאן גארוס, הסרבי ניסה להחזיר כדור ליד הרשת. הוא הצליח להושיט את המחבט, אבל הכדור עף ישר לראשו של שופט קו. כמובן שהפעם מדובר באירוע במהלך המשחק עצמו, אבל לא מעט רגעים של חרדה עברו על 'נולה', שגם ביקש מאותו שופט סליחה. כמובן שהוא לא נפסל והמשיך לרבע הגמר.
4 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'
מה יהיה הסוף? ג'וקוביץ'
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ' בודק לשלומו של שופט הקו
ג'וקוביץ' בודק לשלומו של שופט הקו
ג'וקוביץ' בודק לשלומו של שופט הקו
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
וכך זה נראה לפני חודש באליפות ארה"ב
(צילום: גטי אימג'ס)
"זו הייתה סיטואציה מוזרה", הודה ג'וקוביץ' בסיום. "אני באמת מקווה שהוא בסדר, אבל הכדור פגע בו בגלל שישב קרוב לרשת. הרגשתי דז'ה וו. בסיום ניסיתי לחפש אותו ולראות שהכל בסדר. ראיתי שהיה לו סימן אדום ליד הראש, היכן שהכדור פגע".
מה הפתרון של ג'וקוביץ' ל"מקריות" הזו שלו? "עם כל הכבוד, בטח בזמנים הנוכחיים, אני לא רואה סיבה מדוע בכל משחק בטורניר בעולם לא נשתמש בטכנולוגיית עין הנץ. אני מבין שזה גם עניין כלכלי, אבל אנחנו כבר בדרך לשם", הסביר.
4 צפייה בגלריה
פבלו קארנייו בוסטה
פבלו קארנייו בוסטה
היריב הבא של 'נולה': קארנייו בוסטה
(צילום: gettyimages)
בסיבוב הבא המדורג 1 בעולם יפגוש את פבלו קארנייו בוסטה, ואם השם הזה מוכר לכם - אז כן, זה האיש שנעזר בפסילה של נולה, שפגע עם כדור בצוואר של אחת משופטות הקו בשמינית גמר אליפות ארה"ב, כדי להעפיל לסיבוב הבא. קארנייו בוסטה ניצח את הגרמני האלמוני דניאל אלטמאייר (186) בלי יותר מדי להתאמץ. זה נגמר עם 2:6 ,5:7, 2:6.