1 צפייה בגלריה
שלי ורוד
שלי ורוד
שלי ורוד
(צילום: צילום מסך)

שלי שלום,
אני לא מצליחה ליהנות ממין אוראלי, למרות שכל החברות שלי עפות על זה. לאחרונה התחלתי לצאת עם בחור חדש, ואני שמה לב שהוא ממש נעלב בגלל שאני לא נותנת לו לענג אותי. איך לתקשר לו שזה פשוט לא נעים לי?
מין אוראלי הוא אקט שמטרתו לענג או לגרות את האיבר האינטימי של בן או בת הזוג שלכם, באמצעות הפה והלשון. מין אוראלי הוא גם אקט פופולרי מאוד. במחקר שנערך בקרב אמריקנים בגילאים 15־44 בתקופה של כמעט שנתיים, 83% מהגברים ו־82% מהנשים דיווחו כי קיימו יחסי מין אוראליים עם בן זוג מהמין השני בשלב כלשהו של חייהם.
עם זאת, בעבודתי בקליניקה יצא לי להיתקל בהרבה נשים והרבה גברים שלא אוהבים מין אוראלי ולא נהנים ממנו, וכמו עם כל פעולה מינית במיטה, כדי שהסקס יהיה טוב, הפעולה המינית צריכה להעלות את רמת הגירוי המיני שלך ולא לדכא אותו. מכאן שאם אתם לא נהנים מזה, אין שום סיבה שתתנסו בזה.

(צילום: ניצן דרור, עריכת וידיאו: בן שכטר, הפקה: מיכאלה חזני, עריכת תסריט: לורי שטטמאור)

למה? כי במין, ממש כמו באוכל, כל אחד נהנה מסגנון אחר ומטעמים אחרים. יש מי שעף על אוכל מקסיקני, אחר מעדיף ברזילאי, אסייתי, איטלקי וכן הלאה, וכשנשב יחד במסעדה, אף אחד מאיתנו לא יכריח את השני לטעום מהמנה שהזמין – אלא אם הוא רוצה בכך.
עוד על ייעוץ מיני:
גם במיניות, בדומה לבחירת אוכל במסעדה, לפעמים אנחנו מוכנים ומוכנות להתנסות במשהו חדש, אך ההתנסות לא מחייבת שנאהב את זה. אני, למשל, לא אוהבת סושי ומאכלי ים, למרות שברור לי שהמוני אנשים מסביב לעולם מתענגים על המאכלים הללו ומלקקים את האצבעות, אבל אני לא! יש מאכלים רבים אחרים שמרגשים אותי ואותם אני אוכלת בתשוקה גדולה, ואז יוצאת מהמסעדה כשאני מאושרת ושבעה.
בסופו של יום, יש המון דרכים לענג זה את זו במיטה ולהסב זה לזו הנאה הדדית, ואין צורך להתעקש על פעילות שאת לא אוהבת, גם אם חבר שלך כן אוהב אותה. חשוב לזכור שבמיניות יש העדפות שונות, ואין צורך להיפגע אם הבחירה שלך שונה.
בהצלחה!
שלי ורוד היא מטפלת מינית מוסמכת, מטפלת במרפאה לטיפול מיני בבית החולים השיקומי רעות ובקליניקה בתל אביב.