כנראה מעולם לא ישב בבית הלבן נשיא עם לשון כה ארסית כמו דונלד טראמפ - תשאלו את "הילרי הנוכלת", "ג'ו הישנוני" או "ג'ף בוזו". אבל כשהלעג והביקורת מופנים כלפיו, הוא נוהג לקחת ללב. מעניין, אם כך, מה הוא חושב על סרטוני הדיפ פייק הבאים, שבהם הושתל הפרצוף שלו בסדרות, סרטים וקליפים מוכרים. וכן, דונלד, אנחנו יודעים שמדובר ב-FAKE NEWS, כמו שאתה אוהב להתלונן בטוויטר, אבל לנו זה לא מפריע בכלל.

הנמסיס של אוסטין פאוורס

זוכרים את אוסטין פאוורס, המרגל המשעשע מסרטי הפרודיה של מייק מאיירס? בסרט השלישי והאחרון בסדרה, "גולדממבר" (2002), מתמודד פאוורס בפעם השנייה עם אויב בשם "ממזר שמן" (Fat Bastard), מתאבק סומו עב-כרס וגס-לשון שעובד עבור דוקטור רשע. בסרט המקורי מייק מאיירס עצמו גילם את "ממזר שמן", אבל ערוץ היוטיוב DeepFaker הכניס את הנשיא טראמפ לנעליו של הממזר - וזה מצחיק בדיוק כמו שזה נשמע. גם ביונסה, שגילמה את יד-ימינו של פאוורס פוקסי קליאופטרה, בפנים.

סמוך על טראמפ

בפרק התשיעי בעונה השלישית של הסדרה "שובר שורות" מנסה עורך הדין סול גודמן בדרכו הציורית לשכנע את ג'סי פינקמן להלבין את הכסף שהרוויח ממכירת קריסטל מת'. היוצר שמאחורי ערוץ היוטיוב Ctrl Shift Face החליף את השחקנים המקוריים בדונלד טראמפ ובחתנו ג'ארד קושנר. ובניגוד לסרטון הקודם, הוא נעזר בקולות של השניים שסונתזו בעזרת בינה מלאכותית. התוצאה משכנעת למדי.

טראמפ בטנטרום

הסרטון הבא הוא כנראה אחת מיצירות הדיפ פייק המוצלחות ביותר בכיכובו של דונלד טראמפ. ערוץ היוטיוב The Fakening השתיל את פניו של טראמפ בן ה-74 על גופה של אחת הילדות המשתתפות ב-Toddlers & Tiaras, תוכנית ריאליטי אמריקנית שעוקבת אחר ילדות שמשתתפות בתחרות יופי. במקרה זה, מדובר בילדה שנכנסת לטנטרום אחרי שהמראיינת שואלת אותה את השאלה התמימה הבאה: "האם את יפה?". צפו.

התאומות טראמפ

זוכרים את מרי קייט ואשלי אולסן, התאומות המפורסמות שגילמו את מישל טאנר ב"צער גידול בנות"? עכשיו תדמיינו אותן במסיבת פיג'מות כשתווי פניהן מוחלפים בפניו של נשיא ארה"ב. "אני לא עייפה אם אתן לא עייפות", אומרת אחת מהן. השתיים מבטיחות להישאר ערות כל הלילה ופוצחות בשירה עם כל החברות שבאו למסיבה. שמישהו יקרא לדוד ג'סי, או לרופא הבית הלבן.

דבר לא משתווה לפוטין

הסרטון הבא הוא אולי לא ההדגמה לשימוש הכי מוצלח בדיפ פייק מבחינה טכנולוגית, אבל מבחינה אמנותית, מדובר ביצירה האהובה עלינו: טראמפ נכנס לנעליה של שינייד אוקונר הצעירה בקליפ של Nothing Compares 2 U, שאותו הוא מקדיש לאהובו משכבר הימים - נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שאיתו לכאורה שיתף פעולה כדי לנצח בבחירות לנשיאות ב-2016. "אני יכול להניח את היד על כל דיקטטור שארצה, אבל הוא רק יזכיר לי אותך", שר טראמפ. כי דבר לא משתווה לפוטין, אתם מבינים. ויש גם הופעות אורח של ברק אובמה, ד"ר אנתוני פאוצ'י, מייק פנס, קים ג'ונג און ואחרים. לא לפספס.

טראמפ וביידן דופקים את העולם

ונקנח בדואט של טראמפ עם לא אחר מאשר ג'ו ביידן, שלפי הסקרים צפוי להדיח אותו מהנשיאות בעוד כשבועיים. השניים מבצעים כאן גרסת כיסוי ל-We Are The World, שהוקלט ב-1985 על-ידי נבחרת של אמנים מהשורה הראשונה כדי לסייע לנפגעי הבצורת באפריקה. בגרסת הפייק הפך השיר הזה ל-We Fuck The World, כתב אישום נגד מדיניות הפנים, החוץ והסביבה של ארה"ב. "אנחנו דופקים את העולם, אנחנו דופקים את הילדים", שרים טראמפ וביידן, "אנחנו דופקים את העולם, את היערות ואת הים, אז תנו לנו לעשות זאת. אנשים מתים ולא אכפת לנו, אנחנו מנסים ליצור עולם טוב יותר - עבורי ועבורי".