ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים, ודובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי ומייסד הפורום הכלכלי חברתי, הודיעו על הובלת מודל לשילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה בעידן הקורונה. במפגש וירטואלי בנושא השתתפו מנכ"לים ומנהלים מובילים במשק הישראלי.
התובנות וההחלטות שהתקבלו במפגש יוצגו באירוע במעמד נשיא המדינה, ראובן ריבלין, בדצמבר הקרוב. "אני לא מקבל את המושג אנשים עם מוגבלות", אמר קרופיק.
5 צפייה בגלריה
בנק הפועלים
בנק הפועלים
בנק הפועלים
(צילום: shuttertstock)

רכב חשמלי בהולנד מפסולת ממוחזרת של ישראלים

קבוצת סטודנטים מהעיר איינדהובן שבהולנד יצרה רכב חשמלי חדש, ושמו "לוקה", בעזרת שימוש בפסולת ממוחזרת של תושבי ישראל. הרכב תוכנן ונוצר במסגרת פרויקט של הטודנטים באוניברסיטה הטכנולוגית, ממחומרים ממוחזרים בתהליך שאינו מייצר אשפה.
הייצור התקיים באמצעות שימוש בתחליף פלסטיק המיוצר בטכנולוגיה הישראלית UBQ Materials שפותחה בקיבוץ צאלים. המפעל קולט פסולת מגוונת של תושבי ישראל, שמפורקת למרכיבים בסיסיים ונוצר חומר גלם המהווה תחליף פלסטיק ידידותי לסביבה. חברת UBQ הוקמה ב-2012 ע"י היזם יהודה פרל וג'אק (טאטו) ביג'יו, שגם משמש כמנכ"ל בישראל. מרכז היצור הוא בקיבוץ צאלים.
5 צפייה בגלריה
הרכב החשמלי של לוקה
הרכב החשמלי של לוקה
הרכב החשמלי של לוקה
(צילום: Bart van Overbeeke Fotografie)

פייסבוק ישראל למען תלמידים בפריפריה

מרכז המו"פ של פייסבוק בישראל תרם 50 אלף שקלים לפרויקט "מתחשבים", ששם לו למטרה לצמצם את הפער הדיגיטלי בקרב תלמידי ישראל באמצעות איסוף, שדרוג וחלוקת מחשבים לתלמידים בפריפריה החברתית והגאוגרפית.
5 צפייה בגלריה
צח הדר (ממנהלי פייסבוק)
צח הדר (ממנהלי פייסבוק)
צח הדר (ממנהלי פייסבוק)
(צילום: פייסבוק)

יוצאי 8200 מגייסים כספים

הסטארט-אפ HUMANZ שהוקם על ידי חמישה מתכנתים יוצאי 8200, שפיתחו מערכת מבוססת טכנולוגיית AI לניהול קמפיינים באמצעות משפיענים, מגייס כמיליון וחצי דולר מקרנות השקעה. לפני כחודשיים חנכה HUMANZ פעילות בדרום אמריקה, ופתחה משרדים בברזיל, כעת סימנה החברה את אירופה, עם פתיחת משרדים בלונדון, ואלו יצטרפו לטורקיה, ניגריה דרום אפריקה וישראל.
5 צפייה בגלריה
ליאב חן, מנכל HUMANZ גלובל
ליאב חן, מנכל HUMANZ גלובל
ליאב חן, מנכל HUMANZ גלובל
(צילום: HUMANZ)

סרט אימה בסופרמרקט

חברת Quik שנותנת שירות סופר אונליין, השיקה קמפיין טלוויזיוני שהוא סרט אימה קצר, שמתאר את המסע של הישראלי הממוצע בעולם הסופר הפיזי. הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות, בהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל.

סוכני שלמה ביטוח טסים לאמירויות

לסוכנים של חברת שלמה ביטוח מקבוצת שלמה יש למה לצפות. בעוד כחודש תטיס החברה לדובאי כ-100 סוכנים מצטיינים, שייהנו מטיסה פרטית ישירה, מלון 5 כוכבים מפנק, ארוחות במסעדות הידועות ביותר, ביקור במגדל בורג' חליפה, וגם השתתפות ביום עיון עם בכירי ענף הביטוח באיחוד האמירויות.
זאת במקום מה שהיה צריך לקרות בחודש מאי האחרון, אז היו אמורים לטוס הסוכנים המצטיינים לחופי מאוריציוס, והטיול נדחה בשל הקורונה. טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח, הודיע כי ייבחנו שיתופי פעולה עתידיים עם הענף באמירויות.
5 צפייה בגלריה
טובי שמלצר
טובי שמלצר
טובי שמלצר
(צילום: עזרא פרג)