לאחר שאנשי השיווק שלו שתלו רמזים כבדים ברשתות החברתיות, כמו אימוג'יז של שלוש קוביות וצילום של שלוש פטריות, מעריציו של פול מקרטני חישבו אחת ועוד אחת והסיקו כי המוזיקאי האגדי מתכנן להוציא בקרוב את "מקרטני III". ההמשך המיוחל ל"מקרטני", אלבום הסולו הראשון שלו מ-1970 ו"מקרטני II", מ-1980. כעת מתברר שההשערות היו נכונות.
3 צפייה בגלריה
פול מקרטני
פול מקרטני
פול מקרטני
(צילום: AP)
גולשים רבים הבחינו הערב (ד') כי באמזון כבר ניתן לרכוש את התקליט במכירה מוקדמת, ובמקביל, לייבל המוזיקה Third Man Records, הודיע בטוויטר על מכירת מהדורה מיוחדת הכוללת של 333 תקליטים צהבהבים. כצפוי, המהדורה כולה נמכרה תוך זמן קצר. מאוחר יותר הגיעה גם ההודעה הרשמית, באתר של מקרטני, ולפיה האלבום יגיח לאוויר העולם ב-11 בדצמבר השנה. מקרטני לא רק כתב והפיק את את כל השירים, אלא גם מנגן באלבום על כל הכלים - בדיוק כמו ב"מקרטני I" וב"מקרטני II".
עבור מעריצי מקרטני והביטלס מדובר ביום חג. את אלבום הסולו הראשון שלו, שיצא ב-1970 וכלל את הלהיטים Maybe I'm Amazed ו-Junk, מקרטני הקליט עוד כשהיה חבר בביטלס, ויציאתו סימנה את תחילת סופה של הלהקה. כעבור עשור, ואחרי שנים בלהקת ווינגס, הוציא המוזיקאי את אלבום ההמשך "מקרטני II", עם הלהיט Coming up, וגם הוא אותת על סיומה של תקופה. את שני האלבומים הקליט מקרטני לבדו בבית עם קולות רקע של אשתו לינדה, כשהוא מנגן כאמור על כל הכלים.
3 צפייה בגלריה
עטיפת האלבום McCartney
עטיפת האלבום McCartney
העטיפה האחורית של האלבום McCartney מ-1970
ההודעה על האלבום החדש לא אמורה להפתיע איש. הסגר העולמי שנכפה עלינו בעקבות הקורונה סיפק למקרטני תירוץ מושלם להקליט שירים חדשים לבדו בבית ובלי עזרה מחברים, שרבים מהם (כולל הוא עצמו) מוגדרים בקבוצת סיכון. בריאיון למגזין GQ באוגוסט האחרון, סיפר מקרטני כי אכן העביר את תקופת הסגר בעבודה על מוזיקה חדשה. "היה לי מזל", הוא אמר, "קיבלתי פתאום זמן לעבוד - לכתוב ולסיים שירים שלא היה לי זמן להגיע אליהם".
3 צפייה בגלריה
עטיפת האלבום McCartney II
עטיפת האלבום McCartney II
עטיפת האלבום "מקרטני II"
מקרטני אף השיק לכבוד האלבום החדש אתר בשם mccartneyiii.com, אך הוא מוביל לעמוד שגיאה בו כתובה הספרה 303 - רפרנס לעמודי שגיאה ברחבי הרשת תחת המספר 404.
View this post on Instagram

🎲🎲🎲

A post shared by Paul McCartney (@paulmccartney) on

עם כל אלבום חדש של מקרטני, המעריצים חוששים כי מדובר יהיה באחרון שלו, אבל אולי הפעם יש סיבה לדאגה - שני אלבומי "מקרטני" הקודמים סימנו סופה של תקופה, בין אם בביטלס או בווינגס. האם "מקרטני III" מסמן את פרישתו הסופית מעולם המוזיקה? את זה כנראה נגלה רק עוד זמן מה.
View this post on Instagram

🎲🎲🎲

A post shared by Paul McCartney (@paulmccartney) on