רוג'ר פדרר בן ה-39 מתקרב לקאמבק. המשחק הרשמי האחרון שלו היה בחודש ינואר, אז הפסיד לנובאק ג'וקוביץ' בחצי גמר אליפות אוסטרליה. לאחר מכן הגיעה פגרת הקורונה, אותה ניצל הפנומן כדי לעבור שני ניתוחים בברכיים, מה שגרם לו להחמיץ את אליפות ארה"ב ורולאן גארוס.
בראיון שערך בשווייץ, פדרר סיפר כי הוא לא חש בכאבים: "כרגע אני מתרכז באימוני כוח וכניסה לכושר משחק, לא יותר משעתיים ביום עם המחבט. אני בכיוון הנכון, אקח את הזמן ואתחרה רק כשארגיש 100 אחוז. פרישה? אני ממשיך כל עוד אני נהנה".
1 צפייה בגלריה
רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר
נראה אותו בקרוב. רוג'ר פדרר
(צילום: AFP)
פדרר גם ראה את החבר/יריב רפאל נדאל זוכה ברולאן גארוס בפעם ה-13 בקריירה ומשווה את שיאו עם 20 גראנד סלאמים, עוד סיבה לחזור. אגב, מיד לאחר הזכייה הוא בירך את הספרדי עם פוסט באינסטגרם: "תמיד כיבדתי אותך כחבר, כבן אדם וכאלוף. אתה היריב הגדול ביותר שלי ותמיד דחפנו אחד את השני. מגיע לך".
בתחילת החודש אישר מנהל אליפות אוסטרליה, קרייג טילי, כי פדרר וסרינה וויליאמס אכן ייקחו חלק בטורניר, זאת אחרי שהאמריקאית פרשה מרולאן גארוס בשל פציעה. טילי גם הודיע כי התכנון הוא למלא 50 אחוז מתכולת האצטדיון במלבורן, העיר שבה הטניסאים ישהו ב"בועה" מבודדת.
הפוסט של פדרר
מבחינת דירוג, פדרר נותר במקום הרביעי, זאת למרות שלא היה פעיל במשך כמעט שנה. מקדימים אותו הראשון בעולם נובאק ג'וקוביץ', נדאל ודומיניק תים שזכה באליפות ארה"ב.