אחרי מותה של אשתו, מירית הררי ז"ל, דידי הררי חזר לתוכנית הרדיו שלו ברדיו 103FM. "בכל 30 שנותיי ברדיו לא זכור לי שבמשך חודש ושבוע לא הייתי ברדיו בשידור. תמיד חזרתי לרדיו כמה שיותר מהר אבל הפעם, הפעם אחרי שנתיים קשות מלאות מעצימות וכואבות שבסופן מיריתי שלי הלכה לעולם טוב יותר, הרגשתי שאני חייב לעצמי להתאבל, להיזכר, לחשוב, ולהיות עם המשפחה שלי, שביחד ננסה לאחות את השברים", אמר הררי בפתח תוכניתו.

"ראשית אני רוצה לומר תודה. אין לי מילים לתאר את החום, האהבה והאמפתיה, הניחומים שקיבלנו מכם. אלפים... כל האנשים האלה יחד כתבו אלינו, פרסמו את דבריה של מירית והאמת שזה נורא עזר לנו. מצטער מראש שלא הצלחתי לענות לכולם, אלפים על אלפים - קראתי הכל. ושוב תודה ענקית לכולכם על התמיכה הזאת, זה לא מובן מאליו. היום באתי לרדיו עם התרגשות שמזמן לא הייתה לי", הוסיף הררי, "ובגלל זה ביקשתי מהבנות שלי מאיה, אבישג ונועה, לתמוך, אולי לדבר, אולי לשתף - זה תלוי בהן. לראות את העיניים שלהן".
1 צפייה בגלריה
דידי הררי באולפן עם בנותיו ורון שלום
דידי הררי באולפן עם בנותיו ורון שלום
דידי הררי באולפן עם בנותיו ורון שלום
(צילום מסך, עמוד הפייסבוק של רדיו 103fm)
הררי סיפר כי החליט להקדיש את תוכניתו היום למירית ז"ל, שתהיה מורכבת מהשירים שהאהבה ומהסיפורים עליה. "מיריתי שלי הפכה לדמות ציבורית בזכותה. לא בזכות היותה אשתי, בזכות הכוח שהעניקה לכל כך הרבה אנשים. מירית היא השמש שלנו ותאיר עלינו לתמיד. נחייך תמיד כמו שהיא חייכה עד הרגע האחרון".