הפועל באר שבע קיימה הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת משחקה מחר (19:55, המושבה) נגד סלביה פראג בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית.
יוסי אבוקסיס, שעדיין לא יודע אם אופ"א תאשר לו לנהל את המשחק לאחר שהתגלה חיובי בבדיקת קורונה, למרות שכבר החלים מהנגיף, אמר: "עדיין לא קיבלנו תשובה בנוגע למי שיכול לשחק. גם אני לא יודע והעוזר שלי אליניב ברדה לא יודע".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
אבוקסיס באימון ב"ש הערב במושבה
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
אימון הפועל באר שבע
אימון הפועל באר שבע
אימון הפועל ב"ש
(צילום: אורן אהרוני)
"השחקנים בחדר ההלבשה גם הם בלחץ מהעניין. זה לא מצב נעים, אבל זה העולם החדש. צריך להתרגל לדברים קצת לא נורמליים. זה חדש לנו בכדורגל אבל עם כל הצרות האלה זה שאנחנו בכלל משחקים ומתאמנים ולא תקועים בבית זה טוב ולא נחפש תירוצים. נקווה שנקבל תשובה שאנחנו יכולים להשתתף במשחק כדי שנעמיד את הסגל הטוב ביותר".
אבוקסיס העביר ביקורת חריפה על מינהלת הליגות שקבעה לב"ש משחק ליגה כבר ביום ראשון הקרוב נגד מכבי תל אביב. המאמן שלל את הודעת המינהלת שהמשחק הוקדם בשל בקשת שתי הקבוצות: "אני מאוד לא אוהב שהכניסו לנו משחק מהמחזור החמישי. מאוד לא אהבנו את זה וגם השחקנים לא אהבו. התנגדנו מאוד לשחק את המשחק. לקבוע משחק מעכשיו לעכשיו זה באמת לא במקום".
3 צפייה בגלריה
ז'וז'ואה
ז'וז'ואה
ז'וז'ואה. ישחק מחר?
(צילום: אורן אהרוני)
לאחר מכן ב"ש הוציאה הודעה בה היא מסרה כי אבוקסיס מתנצל על הדברים לאחר שהבין לעומק את מורכבות שיבוץ לוח המשחקים ואת מאמצי מינהלת הליגות להחזרת המשחקים. אבוקסיס הבין כי טעה בדבריו.
על יחסי הכוחות בבית יחד עם באייר לברקוזן, ספרטה פראג וניס, הוסיף המאמן: "זה בית קשה. ניס בדרג הרביעי והיא בצמרת הליגה הצרפתית, כך שהדירוג לפעמים לא קובע. לאורך כל השבוע אמרתי לשחקנים לא להסתפק במה שהגענו אליו עד היום".
הקשר ההולנדי אלטון אקולטסה הוסיף: "זאת סיטואציה מוזרה אבל אנחנו כולנו ביחד והיה לנו שבוע שלם להיות מוכנים. באופן אישי, נגד מאת'רוול כבשתי שער בכורה. כדי להמשיך לכבוש אני צריך להמשיך באותה הדרך וכך השערים והבישולים יגיעו. אני מרוצה כאן מאוד ובגלל זה חתמתי על הארכת חוזה ואני מצפה מאוד להמשך כאן".