הוואלטה אספניה המשיכה גם היום (רביעי) להעיר פנים לקבוצה הישראלית סטארט אפ ניישן, ובעיקר לרוכב שלה - האירי דן מרטין, שסיים יום שני ברציפות במקום השלישי ועלה למקום השני הכללי.
מרטין רחוק רק 9 שניות בלבד מהסלובני פרימוז' רוגליץ' מקבוצת ג'מבו-ויסמה, כשבמקום השלישי הכללי מדורג שלישי ריצ'רד קרפאס האקוודורי מאינאוס. את הקטע השני ניצח הספרדי מארק סולר ממוביסטאר לאחר 3:47:04 שעות.
1 צפייה בגלריה
דן מרטין
דן מרטין
מירוץ נהדר עד כה. מרטין
(צילום: בטיני פוטו)
מרטין סיפר בסיום: "זה יום שמאוד הדאיג אותי, כי השלב הזה היה מאוד עצבני ואפשר היה לאבד בו הרבה זמן. היינו בקדמת המירוץ כבר בהתחלה. עקבנו אחרי קבוצת הפייבוריטים והלכנו איתם עד לספרינט בקו הסיום. אני חושב שזו הייתה תוצאה טובה. אני לא חושב על הדירוג הכללי, אלא לוקח את המירוץ יום אחרי יום. ברגע זה הרגליים שלי מרגישות טוב ואני מנסה ליהנות מהרגעים הללו"
הקטע השני היה לאורכו של 151.6 קילומטר, שיצא מפמפלונה לעבר לקונברי. הוא אמנם לא הוגד כהררי, אך בחלקו האחרון ציפה לרוכבים הרבה כאב רגלים בגלל הטיפוס על הר ארצ'ואטה לאורך 9.4 ק"מ עם שיפוע שהגיע ל-15 אחוז וכבונוס קיבלו ירידה של 17 קילומטרים.
במקביל, בג'ירו ד'איטליה, בן אוקונדר מ-NTT זכה בקטע ה-17. ז'ואאו אלמיידה הפורטוגלי, מקוויק סטפ, ממשיך ללבוש את החולצה הוורודה של המוביל הכללי.