מגזין העסקים הבינלאומי Fortune בחר בחברת הסייבר הישראלית גארדיקור, שמפתחת מערכת אבטחה למרכזי מידע ושרתי ענן, כאחת מתוך 100 מקומות העבודה הקטנים הטובים בעולם לשנת 2020. עורכי המגזין ציינו בשיקולי הבחירה את האווירה הפתוחה בחברה, הגיוון של העובדים ותפיסת השוויוניות.
החברה מעסיקה כ-200 עובדים במרכזי פיתוח ומכירות בישראל ובמקומות נוספים בעולם. "התרבות בגארדיקור ייחודית ומהווה גורם משמעותי בבחירה של אנשים חזקים להצטרף אלינו ולהישאר בחברה לאורך שנים", אמר אילן שטרן, סמנכ"ל משאבי אנוש בחברה.
3 צפייה בגלריה
עובדי גארדיקור (מלפני הקורונה)
עובדי גארדיקור (מלפני הקורונה)
עובדי גארדיקור (מלפני הקורונה)
(צילום: Guardicore)

אסף סויסה מונה למכ"ל ערד טקסטיל

הנהלת חברת ערד טקסטיל מינתה את אסף סויסה, בן 29, למנכ"ל החברה. החברה, שמספקת מוצרי טקסטיל בעיקר לבתי מלון בישראל, אירופה וארה"ב, הוקמה ב-1976 ע"י משפחת היימן, משפחה יהודית -אמריקנית, שבחרה למקם את קו הייצור בערד מתוך חזון ציוני, והשקיעה בו מיליוני דולרים לאורך השנים.
3 צפייה בגלריה
אסף סויסה
אסף סויסה
אסף סויסה
(צילום: ערד טקסטיל)

האבוקדו הענק של חקלאי גרנות

עובדי בית האריזה לאבוקדו של "חקלאי גרנות" חגגו השבוע עם סלט גוואקמולי, בזכות אבוקדו ענק מימדים, שהגיע מהמטעים ותפס את העיניים כשהתגלגל לו על אחד המוסעים. הסתבר שמשקלו 1.170 ק"ג, פי ארבעה מכל אבוקדו בגודל בינוני. שיא גינס אמנם לא נשבר בתחום, אבל הסלט התחסל.
3 צפייה בגלריה
האבוקדו בבית האריזה
האבוקדו בבית האריזה
האבוקדו בבית האריזה
(צילום: אחיקם חיים)

כנס חירום כלכלי בפייסבוק

מחר (יום שישי) יתקיים בפייסבוק כנס חירום כלכלי בהשתתפות ח"כ איילת שקד, אבנר סטפק, בעלים וסגן יו"ר בית ההשקעות מיטב, ואיש העסקים אלי אלעזרא. הכנס יעסוק בחשיבה אחרת ויצירתית על המצב הכלכלי של משקי הבית לאור המצב הנוכחי, כדי לסייע לאנשים לצלוח את המשבר ולצאת ממנו מחוזקים. גיל אורלי, מנכ"ל יבולים ומומחה לכלכלת המשפחה, ינחה, ויוביל את המשתתפים לייעץ מתוך סיפורם האישי.

מבצע חלוקת מוצרי מזון לצוותים הרפואיים

משאית גדולה הגיעה למרכז הרפואי וולפסון, וממנה ירדו מנהלים בכירים במשק, כולל פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו; נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר ויו"ר איגוד יצרניות המזון בהתאחדות התעשיינים, דודי מנביץ, ופינקו את הצוותים הרפואיים במוצרי מזון שונים. זאת כחלק ממבצע חלוקת מוצרי פינוק לצוותים הרפואיים ב-20 בתי חולים בארץ.

מרכז קונגרסים על שם שמעון פרס ז"ל

עו"ד דוד שמרון, יו"ר "בנייני האומה" ירושלים, ומירה אלטמן, מנכ"לית המרכז, הודיעו על קריאת שמה של תוכנית הפיתוח "בנייני האומה 2030" על שמו של הנשיא התשיעי, שמעון פרס ז"ל. בהשקעה כספית של קרוב ל-800 מיליון שקל, עתיד להפוך הבניין למרכז הקונגרסים הבינלאומי הגדול במזרח התיכון.