מפגש הענקים המחודש יצטרך לחכות? על פי העיתון הפורטוגלי קוריירה דה מאנייה, כריסטיאנו רונאלדו קיבל היום (חמישי) תוצאה חיובית לבדיקת קורונה שעבר. המשמעות היא שהוא לא יוכל לשחק בשבוע הבא במסגרת ליגת האלופות מול ברצלונה. זה היה אמור להיות המפגש הראשון בין רונאלדו לבין לאו מסי מאז שרונאלדו עזב את ריאל מדריד.
מאז התגלה כי נדבק, רונאלדו הותקף בתקשורת על כך שהפר בידוד. הוא עזב את פורטוגל, בה שהה כאשר התגלה לראשונה כנושא את הנגיף, וחזר לאיטליה במטוס פרטי מתוך תקווה שתקופת הבידוד הקצרה יותר שנהוגה בארץ המגף תאפשר לו לחזור לפעילות מוקדם יותר. כעת גם התקווה הזו נגוזה.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AFP)
רונאלדו, שהתוצאות החיוביות של הבדיקה הראשונה שלו הגיעו ב-13 באוקטובר, הספיק להעלות אתמול פוסט שבו הוא נראה מתאמן על אופני כושר. הוא החמיץ את כל המשחקים של נבחרת פורטוגל ויובנטוס מאס, והיא התקשתה למדי כשאיבדה נקודות בלעדיו מול קרוטונה בסוף השבוע.
אתמול היא השיגה ניצחון חוץ מול דינמו קייב במחזור הראשון של הצ'מפיונס - בו לא הרשימה אבל קיבלה לפחות חזרה את פאולו דיבאלה, שעלה מהספסל לדקות ראשונות העונה. לפני המפגש עם ברצלונה ביום רביעי הבא, צפוי להם משחק ביתי מול ורונה בליגה, שגם ממנו מן הסתם ייעדר רונאלדו.