שישה ימים לאחר שהקדיש לו שער בניצחון פ.ס.ז' 0:4 על נים בליגה הצרפתית, קיליאן אמבאפה העלה היום (חמישי) סטורי באינסטגרם ובו סיפר בצער כי לוקאס, הילד בן ה-8 שנאבק במחלת הסרטן, הלך לעולמו.
"בצער רב אני רוצה להודיע שלוקאס הצטרף לשמיים", כתב אמבאפה בפוסט המרגש. "קשה לי למצוא את המילים, אבל הייתי חייב להקדיש כמה משפטים לילד שהיה מלא באהבה ובעיקר אומץ לב. אני רוצה להפוך אותה לגאה כמה שיותר כי אתה גיבור אמיתי".
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
אמבאפה כובש מול נים בשישי האחרון
(צילום: רויטרס)
הפוסט המרגש של אמבאפה
"נלחמת במחלה יותר מ-10 חודשים מבלי להתלונן. אני מאוד גאה בך וגאה שהייתי חברך עד נשימתך האחרונה. את האמת, תמיד אהיה כזה. שאלוהים ימצא את הדרך לכוון אותך לגן עדן. אוהב אותך, קיליאן".

אמבאפה לא מתכוון להאריך חוזה בפ.ס.ז'

בתקשורת הצרפתית, כידוע, עוסקים בימים האחרונים כרגיל באפשרות שאמבאפה יגיע בקיץ לריאל מדריד. ב"לה פריזיאן" הצרפתי דיווחו שלשום שהיהלום הצעיר לא ממש מתלהב מהרעיון לחדש חוזה בפ.ס.ז' ופירוש הדבר, שיהפוך לשחקן חופשי ביוני 2022.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
יעבור בקיץ לריאל? אמבאפה
(צילום: רויטרס)
באלופת צרפת מבינים שיתקשו להשאיר את אמבאפה ומתלבטים כרגע האם לאבד אותו בחינם בסיום החוזה, או למכור אותו שנה לתום ההסכם. על פי ההערכות, הנטייה של פ.ס.ז' בשלב זה היא למכור אותו והיא הציבה תג מחיר של 200 מיליון אירו.
הקבוצה המובילה כרגע במרדף אחריו היא ריאל מדריד, כאשר אמבאפה עצמו הודה לא פעם שישמח לנחות בסנטיאגו ברנבאו ולשחק תחת זינדין זידאן. הבלאנקוס כבר ניסו להחתימו פעמיים בעבר, הראשונה כשהיה בן 14 בלבד והשנייה ב-2017, כשעוד היה במונאקו. אלופת ספרד עברה קיץ שקט במיוחד בגזרת הרכש וייתכן שהיא מחכה לסופרסטאר.