אגודת צער בעלי חיים בישראל – תל אביב

בקס - רועה אוסטרלי מעורב בן 7 חודשים, מלא אהבה ושמחה. גור מתבגר חברותי מאוד, אנרגטי וחזק שיהיה גדול פיסית. הוא מסתדר חלקית עם כלבים אחרים ומחפש בעלים אסרטיביים וסבלניים שיבינו שהוא זקוק לחינוך לצרכים ולאילוף ויהפכו אותו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה.
8 צפייה בגלריה
בקס
בקס
בקס
(אגודת צער בעלי חיים - ת"א)
ג'ורג' - חתול מעורב מתוק וחברותי בן 3 חודשים. גור שחור ושובב עם כתם לבן למזל, שנהנה מליטופים ופינוקים, מחפש בעלים שיגדלו אותו באהבה כל חייו.
8 צפייה בגלריה
ג'ורג'
ג'ורג'
ג'ורג'
(אגודת צער בעלי חיים - ת"א)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

תנו לחיות לחיות

חשי- טריקולורית מהממת ביופיה, על 3 רגליים, חשי המקסימה שלנו, חתולונת עדינה ומקסימה שמחכה לבית להתפנק בו ולזכות באהבה עד השמיים. ביישנית, אבל נפתחת בסבלנות לאהבה אמיתית. חשי בת שנתיים.
8 צפייה בגלריה
חשי
חשי
חשי
(תנו לחיות לחיות)
פיתה- כלבלבונת מתוקה, ביישנית ועדינה, שצריכה יותר מרגע אחד כדי להכיר את מי שמולה. נסיכה מקסימה שזקוקה למאמצים סבלניים שיעניקו לה ביטחון וים של פינוקים פיתה בת שנה.
8 צפייה בגלריה
פיתה
פיתה
פיתה
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

רמון - כלב מתוק, נמרץ וחזק עם נפש עדינה, שאוהב פינוקים וליטופים. הוא קצת נזהר בהתחלה אבל אחרי הליטוף השני הוא כבר מתמסר ומתפנק. רמון כלב ספורטיבי שבמשך היום ישמח לקפוץ, להשתולל ולשחק, ובלילה להתכרבל בכפיות (במיוחד בלילות החורף המתקרבים) . מחפש שותף לרוץ איתו וליהנות מהחיים! רועה הולנדי מעורב | בן שנה | גדול | מחכה בנתניה
8 צפייה בגלריה
רמון
רמון
רמון
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
ז׳ורז׳ט- כלבונת מהממת, שרירית, חזקה ומלאת אנרגיה ומרץ! בין משחק משיכה בחבל למשחק כדור היא תשמח גם ללמוד דברים חדשים וזקוקה להרבה השקעה מצד המאמצים שלה. צריכה ותשמח לצאת לטיולים מהנים וארוכים והוצאת אנרגיה בבית חם ואוהב לכל חייה! ז'ורז'ט כרגע לא מתאימה לבית עם ילדים קטנים או בע"ח נוספים, וזקוקה לבית מנוסה בלבד. פיטבול מעורבת | בת שנתיים | בינונית-גדולה | מחכה בנתניה
8 צפייה בגלריה
ז'ורז'ט
ז'ורז'ט
ז'ורז'ט
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
לפרטים נוספים ואימוץ צרו קשר במספר: 055-667-5229 יום אימוץ בכלביה העירונית בנתניה, שישי 13-15. שבת 10-13. בwaze: רחוב הרכב 12, נתניה. יום אימוץ בכלביה העירונית בהרצליה, שישי 14-16. בwaze: מחלקה וטרינרית, עיריית הרצליה. לפרטים נוספים ואימוץ פנו אלינו בטופס שבלינק ונחזור בהקדם: https://bit.ly/3bvF78S עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אס. או. אס. חיות

טובי - בן כשנה וחצי, מעורב בכל טוב ונמרץ. כלב שאוהב להתלטף ולחבק, מחונך לצרכים והולך יפה ברצועה. טובי לא מסתדר עם כלבים אחרים לאורך זמן מכיוון שככל הנראה לא בילה בחברת כלבים אחרים מעולם. הוא כלב צעיר ושובב ולא תמיד שולט בעצמו ולפעמים המשחק עם כלבים אחרים הופך למריבה. אוהב להתפנק עם ליטופים ואוהב לשחק עם צעצועים. הוא צריך בית שידע לתת לו את הזמן הדרוש כדי לפתח אמון במשפחה החדשה, עדיפות לבית בלי ילדים קטנים שיכולים להלחיץ.
8 צפייה בגלריה
טובי
טובי
טובי
(אס. או. אס חיות)
ג'ק - מלינואה מעורב, בינוני בגודלו בן כמעט 4 שנים. כלב חכם מאוד שמכיר פקודות אילוף בסיסיות ולומד מהר. הוא מחונך כבר לצרכים והולך יפה עם רצועה. ג'ק מסתדר עם כלבים ואנשים, חברותי מאוד ואוהב בעיקר להתפנק.
8 צפייה בגלריה
ג'ק
ג'ק
ג'ק
(אס. או. אס חיות)
לאימוץ ולתיאום מפגש אימוץ פרטני עם הכלבים אנא מלאו את פרטיכם ויחזרו אליכם https://bit.ly/3kN3TGz תהליך האימוץ יתבצע בשיחה טלפונית ובפגישת אימוץ אישית. טלפון לפרטים נוספים: 03-6416797 ; 054-4524966 כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר
בעלי החיים לאימוץ מפורסמים גם באפליקציה: לאנדרואיד לחצו כאן לאייפון לחצו כאן