3 צפייה בגלריה
סקס וירטואלי
סקס וירטואלי
סקס וירטואלי
(צילום: Shutterstock)

כמו עסקים רבים שנפגעו ממגפת הקורונה והריחוק החברתי שנכפה עלינו, גם סצנת מסיבות הסקס וחילופי הזוגות האופנתית של תל-אביב נאלצה לעצור את פעילותה. המועדונים נסגרו, ואליהם התווסף חשש הולך וגובר ממגע גופני, אינטימיות עם זרים והחלפת נוזלים בחללים סגורים.
אחד המפיקים הכי גדולים היום בכל הקשור למסיבות סקס הוא גילי מוסינזון, שבתקופות נטולות קורונה מפיק את "מסיבות האהבה של גילי" - מסיבות שבועיות שמאפשרות לבליינים להתערטל, להכיר ולמתוח את גבולות התשוקה שלהם. קצת אחרי שהתחיל הסגר הראשון, הבין מוסינזון שאם הוא רוצה להמשיך להפיק מסיבות סקס, אין לו ברירה אלא להעביר אותן פנימה, אל הזום.

(תסריט וכתב: אסף קמר, עריכת וידיאו: גיא פוקס, צילום וידיאו: שמוליק דודפור)

מוסינזון טוען כי הרעיון פורץ הדרך התקבל במהלך שיחות הזום הראשונות שקיים. "אם לא הקורונה, לא הייתי מגיע לזום", הוא מכריז. "אבל זה עובד, ובמהלך הפעילות התברר לי שיש אנשים שלא רצו להגיע למסיבות המין שהייתי מארגן בעבר, אבל הם כן מגיעים למסיבות הווירטואליות שלי, ומרגישים נוח יותר להתחבר למסיבות הללו מהבית".

"אנשים גומרים און דה קמרה, ליטרלי"

חצי שנה אל תוך הקורונה, והציבור הישראלי העייף והמודאג כבר מכיר היטב את השהות הארוכה, המשעממת והמתסכלת לעיתים מול מסכי הזום, אבל הפעם מדובר בישיבת זום נועזת במיוחד, כאשר מוסינזון מתפקד על תקן המנחה של השידור, ומנצח בהנאה מופגנת על עשרות משתתפים חרמנים מכל הסוגים, המגזרים והמגדרים.
עוד בנושא:

מוסינזון טוען שמדובר בעצם בסוג של פורמט טלוויזיה עתידני, שבגלל המגפה הפך רלוונטי ומהנה במיוחד. "אנשים גומרים כל הזמן - אוף דה קמרה, און דה קמרה, און דה קמרה ליטרלי. נשים משפריצות וגם גברים משפריצים. אני המנחה וגם נתב התמונה", הוא מסביר בחיוך.
למה אתה מתכוון?
"במסיבה הווירטואלית שלי יש 50 חדרים ומצלמות, DJ מרוסיה עם אחלה מוזיקה ואותי. אני מברך את כולם בשלום - טוב לראות אתכם, שמח שהגעתם ומצאתם חנייה בקלות", הוא צוחק. "המסיבות האלה הן ממש כמו חמין, אתה מכניס אותו בשישי ולא יודע איך זה יצא בשבת. הקטע הוא שבכל מסיבה משהו קורה. אתה יכול להגיע כזוג או לבד. יש גם זוגות של חברות או זוגות של חברים, כל אחד מביא מעצמו, וזה בדיוק הזמן והמקום להתפרע - עכשיו כשסוף העולם מגיע".
3 צפייה בגלריה
גילי מוסינזון
גילי מוסינזון
גילי מוסינזון. "היה זוג נשים שניסה הכול זו על זו"
(צילום: מתוך הפייסבוק של גילי מוסינזון)

"כמובן שיש גם תוכן ויש תחרויות ושעשועונים", מבטיח מוסינזון, ומספר שהמסיבה הקודמת שערך כללה את "תחרות הפטמה השובבה", לצד תחרות על "המופע הסקסי של הערב". "יש פרסים שווים, ואנשים אצלנו הולכים הכי רחוק שאפשר", הוא אומר בהתלהבות. "במסיבה האחרונה היו זוג חברות שלא היה אביזר שהן לא ניסו האחת על השנייה. יש אצלנו גם קהילה ענפה מאוד של 'סווינגרס', זוגות שעושים חילופי זוגות עם זוגות אחרים, ויש בהם גם זוגות נשואים. כרגע הם לא יכולים להיפגש בגלל הקורונה, אז הם כולם עברו להיפגש מול המצלמה".
מה היתרון הכי גדול מבחינתך במסיבות הווירטואליות האלה?
"אתה יכול להיות כמו 'דני דין הרואה והבלתי נראה' (ספר ילדים משנות השבעים - א"ק), אתה יכול להיות ערום או לעשות דברים ארוטיים שידליקו אותך וידליקו אחרים בכיף, וכמובן שאתה יכול גם לשמור על הפרטיות שלך כך שלא ידעו מי אתה. אנשים מתחפשים אצלנו. היה לנו בטמן והייתה לנו ברבי, אפשר לשחק עם האור ועם הזווית של המצלמה, להתחפש לדמויות וללבוש מסכות. יש כאלה שאומרים: 'אני חי פעם אחת!' ועושים את הכול בפנים גלויות, ובכל מקרה אנחנו שומרים על פרטיות המשתתפים שלנו".

3 צפייה בגלריה
סקס וירטואלי
סקס וירטואלי
"אנשים מתחרים על המופע הסקסי של הערב"
(צילום: Shutterstock)

"אם משהו יודלף אנחנו נדע בדיוק מי הדליף. זה לא שווה את זה"

מוסינזון מבהיר שדווקא בגלל הנועזות, כל המשתתפים חותמים על הסכם משפטי שמורה להם שאסור לצלם באירוע, ושמוסינזון לא יחשוש לתבוע במידה וההסכם יופר. לדבריו, צנעת הפרט של הלקוחות שלו היא אחד הדברים שהוא הכי מקפיד עליהם. זאת הסיבה שהוא לא מקליט את הזום, ומסרב לתת לנו להציץ.
"אני מזהיר את כל מי שרוצה להצטרף למסיבה שלי שהוא לא יכול לצלם, ושמדובר בעבירה על החוק שעונשה יכול להגיע לשנת מאסר", הוא מבהיר. "גם לא תהיה למשטרה בעיה למצוא את הבן אדם הזה, כי מסיבה מונה 50 איש ויש לי את הטלפונים של כולם. בקיצור, אם משהו יודלף ממסיבה ספציפית, אנחנו נדע וזה לא שווה את זה".
מה לגבי פשלות מצחיקות שקורות לפעמים בזום?
"ברור! קורים דברים ממש מצחיקים! לפעמים אנשים לא קולטים שהמיקרופון מחובר ובאמצע הסשן אני שומע פתאום, 'מאמי, הכיור מלוכלך'. במקרים כאלה אני תמיד ממהר לראות מי מדבר, ושולח לו וואטסאפ לסגור את הסאונד. אין ספק שלאנשים לוקח זמן להתמודד עם הטכנולוגיה הזאת, אבל אני מאמין שאם הקורונה הזוועתית הזאת תמשיך, האנשים ישתפרו".
חרף המשבר הכלכלי שפגע בכיס של רבים, מוסינזון גובה מאה שקלים מכל משתתף במסיבה. לדבריו, זה אולי זה לא מתאים לכולם, אבל לא חסרים נשים וגברים שמוכנים לשלם עבור ריגושים וגיוון מיני בתקופה הזאת, הנחשבת לבודדה מאוד מבחינה חברתית.
"באופן אישי, אני פחות בעניין של אתרים פורנוגרפיים", אומר מוסינזון. "אני בעד אינטראקציה בין אנשים, וכרגע בגלל הקורונה הזום זה כל מה שיש לנו. הלקוחות שלי עושים תיעדוף - במקום הכסף שהם מוציאים על הלאפה, הם מעדיפים להכיר אנשים. זה ממש כמו לשלם על כרטיס כניסה למועדון".
מה הטיפ שלך לקורא הסקרן שמת להשתתף במסיבת סקס כזאת?
"קודם כל, תשתה איזה צ'ייסר כדי להרגיש טוב עם עצמך, תחוש את עצמך. אם אתה עם חברה או חבר - נסה ללכת הכי רחוק שאפשר. תתפרע עם הדמיונות הכי פרועים שיש ותהנה".