המשטרה עצרה בימים האחרונים את מועתז חסארמה, תושב עכו בן 32, החשוד בהטרדות מיניות של נערות וילדות בנות 15-12. השוטרים חושדים כי הוא פגע בעשרות נערות - ומבקשים את עזרת הציבור בחיפוש אחר קורבנות נוספים שלו.
על פי החשד, חסארמה נהג להטריד מינית ילדות ונערות באמצעות האינסטגרם והוואטסאפ - כשהוא מתחזה לבחור צעיר בשם אדם. הוא שלח להן תכנים מיניים וביקש מהן לשלוח אליו בחזרה תמונות אינטימיות. לאחר מכן, היה מנסה לתאם עם הבנות פגישה בעיר מגוריהן.
1 צפייה בגלריה
משטרת ישראל עצרה  תושב עכו בשם מועתז חסארמה החשוד בביצוע הטרדות מיניות של  צעירות
משטרת ישראל עצרה  תושב עכו בשם מועתז חסארמה החשוד בביצוע הטרדות מיניות של  צעירות
חשד שהטריד עשרות ילדות ונערות. מועתז חסארמה
(באדיבות דוברות המשטרה)
החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהגישה אמא של ילדה המתגוררת בעפולה, לאחר שהבחינה בתכנים המיניים בטלפון של בתה. מהמשטרה נמסר כי בעקבות התלונה נפתחה חקירה שבמסגרתה הופעלו יחידות בילוש שעבדו בשיתוף עם יחידת הסייבר של מחוז צפון. עם התקדמות החקירה, הגיעו חוקרי המשטרה לקורבנות נוספים.
החשוד נעצר בעפולה, ובית משפט השלום בטבריה האריך הבוקר את מעצרו של החשוד בארבעה ימים. בידי המשטרה כבר מספר תלונות, ועל פי ההערכות יש קורבנות רבים נוספים. מכשיר הטלפון שלו נתפס.
המשטרה מבקשת כי כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר ליחידת הסייבר בטלפונים 04-6728432 או 04-6728410, או לפנות למוקד 105 של משטרת ישראל.