בשורה נהדרת לריאל מדריד: סרחיו ראמוס החלים מהפציעה שלו ונכלל בסגל של זינדין זידאן לקראת הקלאסיקו הגדול בשבת (17:00) בקאמפ נואו מול ברצלונה.
"ראמוס הוא הקפטן שלנו, המנהיג ואנחנו לא הולכים לסכן אותו. רק אם הוא יהיה כשיר ב-100 אחוז - הוא ישחק, וכרגע הוא כזה", הודה זידאן במסיבת בעיתונאים לפני המשחק.
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
ישחק מול בארסה? כנראה שכן. ראמוס
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
אופטימי. זידאן
(צילום: רויטרס)
ריאל מגיעה אחרי שבוע איום מבחינתה, שכלל שני הפסדים ביתיים - 1:0 לקאדיס בליגה הספרדית ו-3:2 לשחטאר דונייצק בליגת האלופות. "ניצחתי המון משחקים עם השחקנים שלי, הם זכו בהמון תארים ואני אהיה איתם עד הסוף. אני מרגיש שגם הם תומכים בי", הוסיף המאמן הצרפתי. "כרגע, צריך לשנות את המומנטום".
על היריבה שממול, שגם כן לא נמצאת בתקופה הכי טובה שלה, אמר זידאן: "אנחנו יודעים מול מה אנחנו מתמודדים. נגיע לקאמפ נואו שיהיה ללא קהל וזה די מוזר. תמיד מיוחד לשחק שם ובגלל זה צריך להתחיל את המשחק טוב".
3 צפייה בגלריה
רונאלד קומאן
רונאלד קומאן
"הדברים הקטנים יכריעו". קומאן
(צילום: EPA)
ומה היה לרונלד קומאן להגיד לקראת קרב הענקיות? "קלאסיקו בלי אוהדים הולך להיות מוזר מאוד", הסביר מאמן בארסה. "הדברים הקטנים יכריעו, ויהיה לחץ גדול על שתי הקבוצות. ניצחון יעזור לנו לצבור ביטחון. יהיה לחץ, אבל אני תמיד מוכן לזה".
קומאן התייחס לדבריו של ג'רארד פיקה שפורסמו הבוקר בתקשורת הספרדית, במהלכם העביר ביקורת על הנשיא ז'וספ מריה בותומיאו: "הוא נמצא כאן הרבה שנים. יש לו את הדעה שלו, ואני מכבד אותה. הוא איש חכם". ההולנדי גם הודה כי ג'ורדי אלבה הפצוע כמעט בוודאות ישחק: "על שיתופו של ג'ורדי אלבה אמר: "המילה האחרונה במקרים כאלה היא תמיד של השחקן, אבל אני מאמין שהסיכויים גבוהים".