חריימה בסינגפור: בעוד הסניפים בתל אביב עדיין לא פתוחים להושבה, והסניפים בוינה ובפריז מתכוננים לסגירה מחר בעקבות העליה בתחלואה (יפעלו במתכונת משלוחים בלבד), השף איל שני לא מוותר על הפיתה, ופותח מחר, באופן רשמי, את הסניף ה-11 למסעדת אוכל הרחוב שלו, המזנון.
4 צפייה בגלריה
אייל שני מחזיק עגבנייה
אייל שני מחזיק עגבנייה
אייל שני: סניף 11 של מזנון בעולם
(צילום: גבריאל בהרליה)
הפעם זה יקרה בסינגפור, בלב אזור בילויים תוסס. זאת תהיה הפעם הראשונה ששני לא יהיה נוח בעצמו בערב הפתיחה של אחת מהמסעדות שלו בעולם, היות שסינגפור היא מדינה ירוקה והכניסה אליה, בשלב זה, אסורה. המסעדה מוקמת בכתובת Stanley street 6, אזור המשמש לעסקים בשעות הצהריים ובערב הוא אזור בילוי, הגדוש בברים ובמסעדות.
4 צפייה בגלריה
מזנון סינגפור
מזנון סינגפור
מזנון סינגפור
(צילום: יח"צ)
בתפריט של מזנון סינגפור יהיו פיתות צמחוניות, לצד פיתות עם פירות ים, בקר, כבש ועוף, מנות המוכרות מתפריטי המזנון השונים באר ובעולם. קטגוריה שלמה בתפריט הוקדשה גם למנות ללא פיתה - שקת עם אפונה, תפוחי אדמה עם שמנת חמוצה, רטטוי עם טחינה, חריימה ושניצל מלכה (כך בתפריט) - השניצל של מסעדת מלכה בתל אביב.
4 צפייה בגלריה
המזנון ברחוב אבן גבירול בתל אביב
המזנון ברחוב אבן גבירול בתל אביב
המזנון ברחוב אבן גבירול בתל אביב
(צילום: תיקי גולן)
את המטבח ינהל השף אור חכמימי, ישראלי שהייתה לו מסעדה במנילה בפיליפינים, ועכשיו עבר עם משפחתו לסינגפור בשביל לנהל את המקום החדש של שני והקבוצה.
למסעדת המזנון יש שלושה סניפים בתל אביב, שלושה בפריז, שניים בניו יורק, אחד בוינה, אחד במלבורן ועכשיו גם אחד בסינגפור.
4 צפייה בגלריה
מזנון סינגפור
מזנון סינגפור
מימין לשמאל: טל איזנברג, שף אור חכמימי ונדב כהן - השף והשותפים במזנון סינגפור
(צילום: יח"צ)

הסיבוב הקודם במזרח הרחוק

לפני כשלוש שנים נפתח באזור שאנזן בסין סניף מזוייף של המזנון, והוכיח לכולם שהסינים יודעים לזייף לא רק אלקטרוניקה וטקסטיל - אלא גם דוכני אוכל. אז, הסינים לא הסתפקו רק בגניבת השם של מותג הקולינריה הישראלי, אלא גם הציעו מנות בפיתה, ומיתוג ממש כמו המקור. מי שהקים את המקום השתמש גם בלוגו של הרשת, בתפריט, ובשמות מנות שאותם הגה השף והם סימן ההיכר לשפה שלו - כמו "תפוח אדמה שנדרס" ו"עץ ברוקולי". הסניף נסגר לאחר כשבוע.