יש הרבה החלטות שיאניס ספרופולוס לוקח שבטווח הקצר נראות כמו טעות. הוא מנסה להכניס את דרגאן בנדר ואת סנדי כהן לרוטציה למרות שזה נראה עד כה כמו התאבדות על המגרש. העניין הוא שהעונה היא מסע. מסע של אנשים שנמצאים כרגע בשפל אבל יש להם מנהיג. מישהו שיודע לשקלל את היתרונות והחסרונות של הקבוצה ליידי תוכנית פעולה.
מישהו שנותן להם סיבה להילחם גם כשכלום לא הולך להם. שלא מפיל עליהם את האשמה כשקשה והלחץ עליו אלא להפך, מפרגן ואומר כמה הוא מאמין שיהיו טובים יותר גם אם בתוך תוכו הוא בכלל לא בטוח. שלא מוריד שחקן לספסל עד שעשה פעולה חיובית כי הוא בנאדם עם רגשות. רגש זה הבסיס ליכולות התקפיות. שחקן שאין לו ביטחון והרגשה שהוא מוערך לא יוכל לממש את היכולות שלו (ראו ערך דה קולו ואוברדוביץ').
1 צפייה בגלריה
יאניס חוגג
יאניס חוגג
יאניס חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
נראה שהמאמן היווני של מכבי ת"א באמת מאמין בשחקנים ויודע מה הם יכולים לתת. כשאני רואה את הפרגון של הספסל על כל פעולה חיובית ואת הדחיפה של השחקנים אחד את השני אני יודע שזה רק ספרופולוס. כמובן שהוא לא חף מטעויות. יכול להיות שמכבי הייתה מנצחת כמה משחקים על החלטה כזאת או אחרת, אבל הוא חתום על רוח הקבוצה וזה מאמן שאני גאה בו ורוצה לראות במכבי עד לפנסיה.
לרוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.