יומיים לפתיחת אליפות אירופה בג'ודו בפראג, קיבלה היום (שני) המשלחת הישראלית בשורות משמחות, כאשר כל הג'ודוקות יצאו שליליים בבדיקה השלישית (ראשונה בצ'כיה) שנערכה להם לקראת התחרות.
למרות התוצאות השליליות, ההוראות של איגוד הג'ודו האירופי מונעות מהספורטאים להסתובב במלון ומותר להם רק לרדת לחדר הקונגרסים בו פוזרו מזרנים על מנת שיוכלו להתאמן.
2 צפייה בגלריה
הנבחרת מתאמנת במלון
הנבחרת מתאמנת במלון
הנבחרת מתאמנת במלון
(צילום: אורן אהרוני)
עד לתוצאות בדיקת הקורונה האחרונה, כל המשלחת הייתה סגורה במשך 24 שעות בחדרים ואת הארוחות אתמול והיום קיבלו בחמגשיות.
בתוך כך, ביממה האחרונה מספר המשתתפים הלך וקטן, זאת לאחר שגם נבחרת הבנות של הונגריה נדבקה בקורונה ונשארה בחוץ, בנוסף להנק חרול ההולנדי הוותיק (מעל 100 ק"ג), מדליסט הארד האולימפי ב-2008 ו-2012 והדיאת היידרוב האזרי.
2 צפייה בגלריה
סמדג'ה. ינסה להוציא את המקסימום
סמדג'ה. ינסה להוציא את המקסימום
סמדג'ה. ינסה להוציא את המקסימום
(צילום: אורן אהרוני)
"התחרות עצמה, מהניסיון שעברנו בגראנד סלאם הונגריה, היא עניין לא פשוט", אמר אורן סמדג'ה. "הכל מגודר, אין יוצא ואין נכנס, אין קהל, יש מגבלות של כמות אנשי צוות, נהלים חדשים ובעיקר אין את ההתרגשות והרעש שהיינו רגילים אליו".
"קצת מבאס אבל מנסים להתמקד במטרה למרות כל רעשי הרקע מסביב. שמחים ומרוצים לחזור לסבב התחרויות למרות שזה לא בכמות שהיינו רוצים. יש ספורטאים שלא התחרו מעל עשרה חודשים. אין ספק שזה עשה נזק אבל אנחנו נמצא את הדרך להחזיר אותם לטופ העולמי", סיכם סמדג'ה.