אייל גולן הודיע על הקמת חברת נדל"ן חדשה בשותפות עם יזמי הנדל"ן, מוטי אברג'יל הבעלים של "קבוצת יעדים", רן רחמני הבעלים של "קבוצת רחמני" ואיש העסקים ניסן יחזקאל. החברה המשותפת תקרא G.R.Y "קבוצת גולן.רחמני.יעדים" ותעסוק באיתור קרקעות, השבחתן וייזום פרויקטים בתחום המגורים והמסחר.
גולן מסר כי "כחלק מהתפתחות עסקי בתחום הנדל"ן לצד ההזדמנויות העסקיות כיום בענף, החלטתי לחבור לאברג'יל, רחמני ויחזקאל, בעלי ניסיון רב וותק בתחום ייזום והשקעות בנדל"ן. אני מאמין שלנוכח ההשקעות בעולם הנדל"ן, לצד ניסיונם הרב של שותפי בתחום, נצליח לייצר ערך רב למשקיעים".
5 צפייה בגלריה
אייל גולן
אייל גולן
אייל גולן
(צילום: יניב אדרי)

אברהם דובדבני נבחר ליו"ר קק"ל

בתום כהונת הדירקטוריון הנוכחי, בחרו חברי האסיפה הכללית של קק"ל את חברי הדירקטוריון החדשים לחמש השנים הקרובות. הדירקטוריון בהרכבו החדש גם הצביע ובחר ביו"ר החדש: אברהם (דובדב) דובדבני (75).
דובדבני למד בישיבת נתיב מאיר ובישיבת כפר חסידים ולאחריהם התגייס לצנחנים ולקח חלק בשחרור ירושלים במלחמת ששת הימים. בעשור האחרון שימש יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, ובעברו כבר היה חלק מקרן קימת לישראל כיו"ר עמית.
5 צפייה בגלריה
אברהם (דובדב) דובדבני
אברהם (דובדב) דובדבני
אברהם (דובדב) דובדבני
(צילום: יח"צ)
לדובדבני תואר ראשון בהיסטוריה של עם ישראל ומינהל חינוכי ותואר שני בסוציולוגיה של החינוך, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא מתגורר ברמת גן, נשוי ואב לארבעה. הוא נכנס היום לתפקידו, לאחר שקודמו בתפקיד, דני עטר, סיים את תפקידו כיו"ר אתמול, לאחר 4 שנות כהונה. חלק מנימוקי הבחירה בדובדבני נשענו על ניסיונו ארוך השנים בעשייה ציונית בתפוצות, ועל היכרותו במעמיקה עם הקהילות היהודיות בעולם. "אני שמח על הבחירה, ובדעתי לפעול להעמקת הקשר של קק"ל עם הארגונים בתפוצות", אמר דובדבני.

אנשי עסקים למען הלומי קרב

תחרות אולטרה מן ישראל תתקיים השנה בסימן חברתי, ותיתן ביטוי למשתתפים נכי צה"ל נפגעי פוסט טראומה. זאת כחלק מיוזמה משותפת עם עמותת שותפות מגן ישראלית, ארגון שמוביל שינוי חברתי וחוקתי למען הלומי הקרב, פצועי פוסט טראומה ומשפחותיהם בקרב כוחות הביטחון וההצלה. אנשי עסקים שונים יעניקו לתחרות חסויות.
לקראת התחרות התקיים מפגש זום להשקת שיתוף הפעולה בהשתתפות יו''ר ועדת המשנה של ועדת העבודה הרווחה והבריאות לטיפול בהלומי קרב ובנפגעי פוסט טראומה, ח''כ אופיר סופר; מנכ''לית העמותה, עו''ד רוני ססובר; והיזמים של אולטרה מן ישראל, אריאל הלר ואייל פרל.
5 צפייה בגלריה
זום לקראת אולטרה מן ישראל
זום לקראת אולטרה מן ישראל
זום לקראת אולטרה מן ישראל
(צילום: יח"צ)

יופי של תרומה

לוריאל ישראל חילקה כ-1,000 מארזים לנשות צוותי הקורונה במרפאות ובמרכזי כללית בקהילה, בהם מוצרי טיפוח ואיפור. המארזים נארזו ע"י עובדי החברה. לדברי המנכ"ל, אלי שגיב, "אנו ממשיכים לפעול מתוך סולידריות כלפי האנשים המצויים בחזית המאבק היומיומי בנגיף".
5 צפייה בגלריה
צוותי כללית מקבלים שי מלוריאל ישראל
צוותי כללית מקבלים שי מלוריאל ישראל
צוותי כללית מקבלים שי מלוריאל ישראל
(צילום: יח"צ לוריאל)

משלמים בביט בדלק ישראל

דלק ישראל השיקה אפליקציית מועדון לקוחות שתאפשר תשלום בתחנות הדלק ובחנויות מנטה באמצעות ביט (bit). לדברי בועז צ'צ'יק, מנכ"ל דלק ישראל, "מועדון הלקוחות יאפשר לנו להעמיק את הקשר עם הלקוח. נוכל ליצר עבורו שיתופי פעולה והטבות מותאמות אישית".

5 צפייה בגלריה
בועז צ'צ'יק
בועז צ'צ'יק
בועז צ'צ'יק
(צילום: לנס הפקות)

מחשבים לילדי שדרות

הסתיימה חלוקת 125 מחשבים משופצים לילדים בשדרות, שיתוף פעולה של ספקטרוניקס אמרסון, שמפתחת מערכות גילוי וכיבוי אש אוטומטיות, עם עמותת מתן ועיריית שדרות. המחשבים הוענקו לילדים שלא היה להם בבית מחשב עובד. בנוסף, השלימה החברה תרומה לפעילותה של "חוסן" בעיר, שמטרתה לתמוך בטיפול אותו מקבלים ילדי העיר המתמודדים עם מציאות החיים בעוטף עזה.

שותפה למופת

AllCloud, חברת פתרונות הענן המובילה ושותפת ייעוץ בכירה לשירותי הענן של אמזון, הוכרזה כשותפת השנה בישראל להגירה לענן מטעם אמזון העולמית. עוד קטפה החברה את פרס שותפת השנה לפעילות חברתית באוסטריה, גרמניה ושוויץ.
פורסם לראשונה: 11:37, 17.11.20