בעוד פחות מ-24 שעות ייערך הדראפט בו דני אבדיה ייבחר ויהפוך באופן רשמי לשחקן NBA, וזה בדיוק הזמן בו כל העסק מסתבך. תחזיות הדראפט הגדולות מדרגות את הפורוורד הישראלי (19) במקומות הרביעי והחמישי, שם נמצאות שיקגו וקליבלנד נכון לעכשיו.
אבדיה מגיע ל-NBA, פרויקט מיוחד:
אבל מאחורי הקלעים בכל רגע נתון חלק מהקבוצות מנסות לבצע עסקאות כדי לעלות במיקום בדראפט, כשהקבוצות שמדורגות גבוה מחפשות לזכות בנכסים תמורת הבחירות שלהן.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
גולדן סטייט? אולי. דני אבדיה
(צילום: AP)
קווין אוקונור מ"דה רינגר" מדווח שגולדן סטייט ושיקגו מתכננות עסקה שבמסגרתה הבולס יקבלו מהווריירס את הבחירה מספר 2 בדראפט ויעבירו את וונדל קרטר ג'וניור לקבוצה של סטיב קר, שתלך על הישראלי במקום הרביעי.
גם קונור לטורנן מסן פרנסיסקו כרוניקל הסביר: "העסקה הזו הגיונית מאוד מבחינת גולדן סטייט - היא גם מקבלת סנטר בדמותו של וונדר קרטר ג'וניור, וגם היא מקבלת שחקן לעמדה 4 בדמות דני אבדיה".
בסן פרנסיסקו כרוניקל נטען עוד בבוקר שגולדן סטייט, שאמורה לבחור במקום השני, רוצה את אבדיה, אך היא תבחר בו רק אם תרד מחוץ לשלישייה המובילה. על פי הדיווח, נכון לעכשיו שיקגו, דטרויט וניו יורק כבר הביעו עניין בבחירה של הווריורס, ששוקלת את ההצעות.
"אם הם יבחרו מחוץ לשלישייה הראשונה, הם שמים את העין שלהם על אבדיה", כתב לטורנן. "הוא יכול לשמור על מגוון עמדות ולהיכנס לתפקיד של רכז שני. גולדן סטייט חושקת ביכולות של אבדיה ומאמינה שהוא יכול להתפתח לסוג של דנילו גלינארי".
לעוד כתבות בפרויקט:
פורסם לראשונה: 08:37, 18.11.20