הדראפט זו חוויה משנת חיים, יש התרגשות גדולה וציפייה למעמד ענק. זו פעם ראשונה שאתה באמת עומד בפרונט ואין איתך קבוצה או נבחרת, ואתה מגשים את החלום הכי גדול שלך.
אבדיה מגיע ל-NBA, פרויקט מיוחד:
כל הקלפים על השולחן מבחינת דני. כבר ראו אותו ודיברו איתו והוא נמצא במצב הכי טוב: הוא יכול להיבחר במקום גבוה שכולנו מייחלים אליו. הייתי פשוט מייעץ לו ליהנות מהחוויה, כי זה ערב של פעם בחיים. כל השחקנים זוכרים את ערב הדראפט שלהם.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב
המחליף. אבדיה וכספי אחד לצד השני
(צילום: עוז מועלם)
הדבר הכי דומיננטי שלקחתי מערב הדראפט שלי היה הגשמת החלום, שכל דבר הוא אפשרי. ילד שהגיע מיבנה בלי אבא שהוא שחקן NBA כמו סטף קרי או אחרים, והנה הייתה לי האפשרות לשחק בליגה הזאת ולהגשים חלום. זה היה הרגע שבו הבנתי כי אם אתה משקיע מעצמך ונותן את כולך למשהו אחד – הכל אפשרי.
עוד כתבות בפרויקט:
הבאזז שיש מסביב לדני מצוין, ואני שמח בשבילו. הוא שחקן מאוד מוכשר שעבד קשה, וזה מה שייצר את כל העניין סביבו. צריך לראות כעת איזו קבוצה הוא תבחר בו, מי המאמן, מי הג'נרל־מנג'ר, איזה תפקיד מייעדים לדני ומי השחקנים שיהיו איתו בקבוצה. יש הרבה משתנים והם באים לידי ביטוי אצל כל שחקן שנבחר בדראפט.
2 צפייה בגלריה
עומרי כספי
עומרי כספי
עומרי כספי בעונתו הראשונה בליגה
(צילום: AP)
רוב השחקנים צריכים את הסיטואציה הנכונה כדי לבנות את עצמם, וזה יכול להיות ברמה של להיות באולסטאר או מחוץ לליגה. אני חושב שדני יכול להיות שחקן NBA מצוין ומצפה לו באמת עתיד טוב בליגה הטובה בעולם.