משחקי ה-NBA ודני אבדיה משודרים בערוץ הספורט
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה ברגע הבחירה בדראפט
דני אבדיה ברגע הבחירה בדראפט
דני אבדיה ברגע הבחירה בדראפט
(צילום מהטלוויזיה)
הסרטון שוושינגטון שיחררה מהרגע שהחליטה לקחת את אבדיה
וושיגנטון מתרגשת יחד עם דני אבדיה עצמו אחרי הבחירה בפורוורד הישראלי במקום התשיעי בדראפט. בקבוצה שיחררו סרטון מבריק של הרגע בו הג'נרל מנג'ר טומי שפרד הודיע שהקבוצה החליטה לבחור בו, וחגג עם הקריאה: "או כן!".
דני אבדיה מגיע ל-NBA: פרויקט מיוחד
"היה לנו מזל שדני נפל עד הבחירה התשיעית. הוא שחקן מוכח ששיחק ביורוליג", אמר שפרד לאחר הבחירה. "יש לו אופי ומוסר עבודה. הוא מתאים לנו מכל הבחינות. זו הייתה הבחירה המובנת מאליה ברגע שהוא היה פנוי. אנחנו מאוד נרגשים, כמובן שעכשיו אוהדים ישראלים החלו לסמס לנו. הם נרגשים בעצמם. אני חושב שהרווחנו כמה אוהדים הערב. זה כבוד גדול עבורנו. ראינו אותו לא מעט. אני צפיתי בו משחק מאז שהוא היה בן 16".
3 צפייה בגלריה
ברוקס. אימן בעבר את דוראנט
ברוקס. אימן בעבר את דוראנט
ברוקס. אימן בעבר את דוראנט
(צילום: MCT)
מאמנו החדש של אבדיה סקוט ברוקס: "אני אוהב את הקשיחות שלו. אני אוהב את חוכמת המשחק. הוא עולה על הפרקט ונותן הכל. הוא הולך להפוך את האימונים והמשחקים שלנו לטובים יותר. אני אוהב שחקנים שמשחקים עם תשוקה". ברוקס הוסיף: "הוא שחקן מאומן, גם על ידי אביו שהיה שחקן בעצמו. אני חושב שהוא מוכן לעזור לנו. הוא הולך לקבל הזדמנויות. אני אוהב את יכולת המסירה שלו, את הקשיחות שלו ואת התשוקה שהוא נותן בכל משחק".
גם הפרשנים החמיאו. ב-ESPN בחרו בוושינגטון לאחת מארבע המנצחות הגדולות של הדראפט (לצד סקרמנטו, ברוקלין והקליפרס) ודיברו על ההפתעה מכך שהוא לא נבחר בחמשת המקומות הראשונים. על פי מומחה הדראפט ג'ונתן גיבוני הייתה לאבדיה השפעה על המקום אליו הגיע מפני שלא כל הקבוצות קיבלו מאנשיו את המידע הרפואי אודותיו, והשחקן עצמו כיוון להגיע למקום שייתן לו הזדמנות ממשית וזמן משחק - בדיוק הסיטואציה בוושינגטון הנוכחית.

3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
דאג גוטליב מפוקס ספורטס טען: "אימנתי קבוצה ששיחקה מול אבדיה. הילד הזה הוא שחקן לגיטימי. קשוח. יכול לכדרר, למסור ולקלוע יותר טוב ממה שהמספרים אומרים. אני אוהב אותו מאוד, בחירה נהדרת".קווין אוקונור מ"הרינגר": "אני אוהב את ההתאמה של אבדיה עם בראדלי ביל וג'ון וול. זו תוספת של רכז שיכול לסייע להם עם אסיסטים. הוא יכול לבצע חסימות ולנצל את היתרון שלו מול שומרים נמוכים. הוא יכול להתאים מיד לוויזארדס שהופכת להיות קבוצה עם שאיפות לפלייאוף. אולי אחת הגניבות של הדראפט".