דרבי הבכורה בעונת 2020/21 של ראשון לציון ייערך מחר (שישי, 16:00) ויפגיש את מכבי והפועל הבלתי מנוצחות עד כה במסגרת המחזור השלישי בליגה. האדומים לא ניצחו את הצהובים כבר למעלה משנתיים וחצי (חמישה משחקים), והם מגיעים להתמודדות במומנטום מצוין.
עידן מימון בנה סגל בהחלט מעניין עם שני כוכבים מעל כולם - הזר סטפן איליץ' הסרבי ושחקן הפינה שחזר הביתה, טל הרשקוביץ'. השניים כבשו יחד בשני מחזורי הפתיחה 30 שערים.
3 צפייה בגלריה
טל הרשקוביץ ועידן מימון
טל הרשקוביץ ועידן מימון
הרשקוביץ עם מימון. שחקן הפינה החל מצוין את העונה
(צילום: הדר ואן קולא)
3 צפייה בגלריה
ירמי סידי זורק
ירמי סידי זורק
סידי. הרבה יקום וייפול עליו
(צילום: הדר ואן קולא, הפועל ראשון לציון)
היריבה העירונית קיבלה בחזרה במחזור הקודם את ירמי סידי, שלהט עם שמונה שערים בניצחון החוץ הדחוק 29:31 על מכבי קריית מוצקין. הצהובים יופיעו ללא שני הזרים שלהם, איבן קראצ'יץ' וגאפר חדזימרוביץ' הפצועים.
עוד מפגש צמרת ייערך מחר (15:00) בין א.ס רמת השרון והפועל אשדוד, עוד שתי קבוצות שעדיין לא הפסידו. רמה"ש קיבלה את יוסי אפו ששב מפציעה של שנה, ויחד עם דניאל שקלים יש לאסף לוי שניים מהפיבוטים הטובים בישראל. גם בעמדת המרכז יש לרמה"ש כוח עם עדן ג'ינגי ואופיר כהן.
3 צפייה בגלריה
אסף לוי
אסף לוי
אסף לוי. משחק חשוב לרמה"ש
(צילום: אבי מועלם)
אשדוד תופיע ללא גאבור לנהאנס, הכוכב הגדול שלה, שעדיין לא חזר ארצה מגרמניה, אבל עם ניבו לוי המצוין, ישראל ביטרמן, ולדי קופמן ושני השוערים טומיסלב סטויקוביץ' ומילוש רגיצ'יץ'.
שאר משחקי המחזור השלישי (שעה מרכזית 15:00): מכבי תל אביב - בני הרצליה, הפועל קריית אונו - מכבי קריית מוצקין, א.כ נס ציונה - מכבי דימונה. ב-14:00: מ.כ באר שבע - מ.כ חולון.