הפציעה הקשה של קליי תומפסון, שייאלץ להחמיץ עוד עונת NBA שלמה, חייבה את גולדן סטייט לפעול - וזה מה שהיא עשתה הלילה (בין חמישי לשישי).
על פי דיווח ב-ESPN, הווריורס בישלו טרייד, במסגרתו יקבלו מאוקלהומה סיטי את קלי אוברה ג'וניור תמורת בחירת סיבוב ראשון ב-2021, אך רק אם היא תיפול בין המקומות 21 ל-30. אם לא, הווריורס יעבירו לת'אנדר שתי בחירות סיבוב שני.
2 צפייה בגלריה
קלי אוברה ג'וניור
קלי אוברה ג'וניור
מגיע לאוקלנד. אוברה ג'וניור
(צילום: AP)
זהו הטרייד הגדול השני בו מעורב אוברה ג'וניור בימים האחרונים, אחרי שלאחרונה הועבר מפיניקס לאוקלהומה סיטי בעסקת כריס פול. לפחות על פי הדיווחים, מדובר בעסקה יקרה מאוד עבור גולדן סטייט, שמשוועת לקלעי טוב. זה לא השכר של אוברה ג'וניור (14.4 מיליון דולר), אלא המיסים שהווריורס יצטרכו לשלם ויגיעו עד ל-68 מיליון דולר.
אוברה ג'וניור, שהעמיד בעונה שעברה ממוצעים של 18.7 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים בפיניקס, ייכנס לחמישייה של גולדן סטייט, שתכלול גם את סטף קרי, אנדרו וויגינס, דריימונד גרין והבחירה מספר 2 בדראפט, ג'יימס ווייזמן.
2 צפייה בגלריה
הייוורד זורק
הייוורד זורק
בדרך לתפוח הגדול? הייוורד
(צילום: רויטרס)
הת'אנדר, מנגד, יחסכו את החוזה שלו ולמעשה יבנו את הקבוצה מחדש, כשיש להם, תקשיבו טוב, לא פחות מ-16 בחירות סיבוב ראשון בששת הדראפטים הבאים.
עוד פרסום מפתיע הלילה קיבלנו בגזרת גורדון הייוורד. על פי הדיווחים בארה"ב, הייוורד לא יאריך את חוזהו בבוסטון (34.1 מיליון דולר לעונה) וישתמש באופציית היציאה שיש לו. מי שלוטשת עיניים בכיוונו היא דווקא ניו יורק ניקס. על פי מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס", הניקס מחזרים אחריו "באופן אגרסיבי" וינסו לצרפו.
בוסטון, שבחרה את ים מדר במקום ה-47 בדראפט, סיפקו צעד מפתיע. בראד וונאמייקר שוחרר מהקבוצה ויהפוך לשחקן חופשי לא מוגבל. בנוסף, בוסטון הגישה הצעת סף לרכז בן ה-22 טרמונט ווטרס, שנבחר על ידם במקום ה-51 בדראפט 2019 ויהפוך לשחקן חופשי מוגבל. האם זה אומר משהו על הרצונות של הסלטיקס לראות כבר העונה את מדר בסגל?