נובאק ג'וקוביץ' (1 בעולם) מחפש זכייה שישית בטורניר גמר הסבב והערב (שישי) העפיל לחצי הגמר אחרי ניצחון 3:6, 6:7 (4) על הגרמני אלכסנדר זברב (7). הניצחון הזה סידר לנולה את המקום השני בבית והוא יפגשו בחצי הגמר את האוסטרי דומיניק תים (3).
המערכה הראשונה הייתה מהירה ביותר, ותוך 34 דקות הסרבי זכה בה הודות לשבירה בודדת במשחקון השני. לזברב הייתה הזדמנות לחזור לעניינים, אבל החמיץ שתי נקודות שבירה והמדורג 1 בעולם ניצל זאת כדי לעלות ליתרון במערכות.
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
המשוכה הבאה: דומיניק תים. נובאק ג'וקוביץ' בסיום המשחק
(צילום: getty images)
הסט השני היה ארוך, צמוד והלך לכיוון של ג'וקוביץ' בעיקר בזכות ריכוז בנקודות החשובות בשובר השוויון. בסיום אמר הסרבי: "הגשתי טוב ברגעים החשובים בניגוד למשחק הקודם מול דניל (מדבדב), הצלחתי למצוא את החבטות הנכונות בזמן הנכון".
ג'וקוביץ' כאמור יתמודד מול תים, שסיים בראש הבית המקביל על הזכות להעפיל לגמר שמיני בקריירה (בשניים האחרונים הוא הפסיד). האוסטרי מקווה לזכות בתואר אחרי שבשנה שעברה נכנע בגמר.
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
הכל עבד על הפי התוכניות. ג'וקוביץ'
(צילום: getty images)
בחצי הגמר המקביל דניל מדבדב יתמודד מול רפאל נדאל, כשמשחקו של מדבדב מול דייגו שוורצמן היה לפרוטוקול בלבד ולא השפיע על הדירוגים. כך או כך, הרוסי ניצח 3:6, 3:6 קליל וסגר את שלב הבתים עם מאזן מושלם.