העונה שעברה ב- NBAהגיעה לסיומה בזכות הבועה באורלנדו, שסגרה 22 קבוצות במתחם אחד שהיה נקי מקורונה לאורך חודשיים ונתן לשחקנים שקט לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב – לשחק כדורסל.
הפעם לא תהיה בועה מאחר שזה לא ריאלי לסגור את כל קבוצות הליגה במשך שמונה חודשים במתחם סגור, ולכן צריך לחשוב על פתרונות יצירתיים, כאלו שיאפשרו תנועה ברחבי ארה"ב למרות ההגבלות בשל נגיף הקורונה.
1 צפייה בגלריה
אנא ילדים, מצאו לנו את או.ג'יי אנונובי
אנא ילדים, מצאו לנו את או.ג'יי אנונובי
עוברים דירה. שחקני טורונטו
(צילום: AFP)
לכן הודיע הערב (שישי) הג'נרל מנג'ר של טורונטו מסאי יוג'ירי שהקבוצה לא תפתח את העונה באולמה הביתי בטורונטו בגלל הגבלות התנועה בין קנדה וארצות הברית ותארח את משחקיה עד להודעה חדשה בטמפה ביי שבפלורידה.
"הרפטורס עבדו בשיתוף פעולה עם גורמי הרפואה השונים כדי למצוא תוכנית שתאפשר לנו לשחק באולם הביתי שלנו, סקוטיבנק ארינה", כתב יוג'ירי בהודעה שיצאה לתקשורת. "הפרוטוקולים שהצגנו זכו לתמיכה, אך בסופו של דבר בעקבות המצב הרפואי בקנדה לצד הרצון למצוא פתרון מהר ככל האפשר, החלטנו שנפתח את העונה בטמפה ביי, פלורידה".
הג'נרל מנג'ר של הרפטורס המשיך: "אנו נשארים מחויבים לעשות כל מה שאפשר כדי לקדם את השמירה על התקנות הרפואיות במטרה לעזור להילחם בהפצת נגיף הקורונה בקנדה. זה אומר שלפחות בינתיים נהיה הרחק מהבית ומהאוהדים שלנו. אומרים שעצם ההיעדרות גורמת ללב להתרחב ולגדול. אנחנו יודעים שיש לנו את האוהדים הטובים ב-NBA. אני מבקש מכם לעודד אותנו מרחוק, ואנו מחכים ליום שנוכל להיות שוב יחד".