גם מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לעצור את טוטנהאם שרשמה הערב (שבת) 0:2 מרשים על הסיטיזנס וחזרה לפחות זמנית למקום הראשון בפרמייר-ליג. הספרס עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות ובמחזור הבא מחכה להם קרב גדול מול צ'לסי בסטמפורד ברידג'. הבלוז אגב, ניצחו בתוצאה זהה את ניוקאסל.
סיטי, שהודיעה רק השבוע על הארכת חוזהו של פפ גווארדיולה בשנתיים נוספות, ממשיכה לאבד גובה. סגנית האלופה רחוקה כבר 8 נקודות מהחבורה של ז'וזה מוריניו והיא במקום ה-10 בלבד.
4 צפייה בגלריה
טוטנהאם
טוטנהאם
טוטנהאם. ניצחון יוקרתי
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
פפ ומוריניו
פפ ומוריניו
מוריניו יכול להיות מרוצה, גווארדיולה פחות
(צילום: רויטרס)
סון יונג מין הבקיע כבר בדקה החמישית וכעת הוא ניצב לבד בראש טבלת המבקיעים של הפרמייר-ליג עם תשעה כיבושים. סיטי הצליחה להשוות, אך השער נפסל בשל נגיעת יד של אמריק לאפורט (27). ג'ובאני לו-סלסו שעלה מהספסל כבש לאחר 35 שניות בלבד והכפיל את התוצאה (65). המבשל היה הארי קיין עם האסיסט התשיעי העונה.
צ'לסי לא הסתבכה היום מול ניוקאסל בחוץ, וניצחה אותה כאמור 0:2. הבלוז עלו ליתרון כבר אחרי עשר דקות, לאחר שפדריקו פרננדס דחק לשער הלא נכון. בדקה ה-65 טימו ורנר פרץ קדימה ובישל לטמי אברהם את השני - מהלך אישי אדיר של הגרמני.
4 צפייה בגלריה
צ'לסי חוגגת
צ'לסי חוגגת
צ'לסי חוגגת
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
השער העצמי לזכות צ'לסי
השער העצמי לזכות צ'לסי
השער העצמי לזכות צ'לסי
(צילום: AP)
פנדל של ברונו פרננדש (56) נתן למנצ'סטר יונייטד ניצחון ביתי, לא מרשים במיוחד, על ווסט ברומיץ'. ברייטון ניצחה 1:2 את אסטון וילה. דני וולבק (12) וסולומון מארץ' כבשו לשחפים, אזרי קונסה איזן זמנית (47). טאריק למפטיי הורחק (91).
מי שירדה למקום השלישי היא לסטר שתפגוש מחר את ליברפול (21:15) בקרב צמרת מסקרן.
פורסם לראשונה: 16:21, 21.11.20