ריאל מדריד יכולה הייתה לעלות הערב (שבת) למקום השני בטבלה לפחות עד שיריבתה העירונית תשחק מאוחר יותר מול ברצלונה, אבל שמטה יתרון מוקדם וסיימה ב-1:1 בחוץ מול ויאריאל.
הבלאנקוס עלו בהרכב משני למדי, ללא סרחיו ראמוס וקארים בנזמה, אבל מריאנו שקיבל הזדמנות בחוד נגח את הראשון של ריאל כבר בדקה השנייה. המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של האורחת, אבל היא לא הצליחה להגדיל את היתרון ושילמה על כך בהמשך.
7 צפייה בגלריה
אודגור מתוסכל
אודגור מתוסכל
אודגור מתוסכל
(צילום: רויטרס)
אחרי ההפסקה אונאי אמרי ביצע כמה שינויים ובעיקר חילוף משולש כחצי שעה לסיום, שבעקבותיו השתנתה המגמה במשחק. אחד המחליפים האלו, סמואל צ'וקואזה הניגרי, הוכשל על ידי תיבו קורטואה וג'רארד מורנו הפך את הפנדל הרביעי נגד ריאל בשני המחזורים האחרונים לשער שוויון (76).
ויאריאל ניצחה ארבעה משחקים ברצף לפני המשחק הזה, ריאל ספגה תבוסה מפתיעה מוולנסיה (4:1) וקיוותה להתאושש הערב, אבל לא הצליחה לגמור את המשחק בדקות הטובות שלה וירדה מאוכזבת מהמגרש.
7 צפייה בגלריה
שחקני ויאריאל חוגגים
שחקני ויאריאל חוגגים
שחקני ויאריאל חוגגים
(צילום: רויטרס)

מהלך המשחק

דקה 2': שער! ריאל מדריד עולה ל-0:1 - קרבחאל הגביה עם המון טאץ', מריאנו נכנס בתזמון מושלם ונגח פנימה את הראשון של ריאל.
18': ריאל שולטת במשחק ומשחקת בביטחון, אבל בינתיים אין עוד מצבים מסוכנים ליד השערים. בינתיים אנחנו צריכים להסתפק בהנעת כדור יפה של הבלאנקוס מתוך הרחבה שלהם עד הקצה השני.
7 צפייה בגלריה
מריאנו ושחקני ריאל חוגגים
מריאנו ושחקני ריאל חוגגים
החברים מברכים את מריאנו
(צילום: Getty Images)
21': ג'רארד מורנו הגביה מצוין, פארחו נכנס לנגיחה אבל הכדור הלך מעל השער של קורטואה.
32': כדור גדול של טוני קרוס לקרבחאל ששלח את הכדור החוצה ממצב מעולה.
7 צפייה בגלריה
קרבחאל על הדשא
קרבחאל על הדשא
קרבחאל על הדשא
(צילום: AFP)
35': מהלך פשוט ענק של מריאנו, שפרץ לאורך יותר מחצי מגרש והשאיר כדור מושלם ללוקאס ואסקס, אבל הבעיטה שלו נבלמה והשאירה את מריאנו לבעוט מקרוב לקורה - מעמדת נבדל.
53': ויאריאל מנסה לצאת יותר קדימה מאז ההפסקה, הפעם טריגרוס הגביה משמאל לתוך הרחבה אבל אף אחד לא הגיע בזמן כדי לסכן את השער.
7 צפייה בגלריה
וראן עוצר את באקה
וראן עוצר את באקה
וראן עוצר את באקה
(צילום: AFP)
57': ההזדמנות הכי טובה של ויאריאל עד כה הסתיימה בכלום. טעות גדולה של קרוס אפשרה לטריגרוס להכניס כדור חכם למורנו, אבל מול קורטואה החלוץ שלח את זה החוצה.
70': החילופים של אונאי אמרי שינו את המגמה במשחק והובילו לסדרת החמצות של ויאריאל, פעם אחרי טעות של קורטואה ופעם נוספת בסיום התקפה מסודרת, אבל הצהובים לא מצליחים למצוא את הרשת.
73': לוקאס ואסקס ניסה לסובב מ-17 מטרים אבל הכדור פגע ברגל של שחקן הגנה וחמק החוצה.
75': שער! ויאריאל משווה ל-1:1 - צ'וקואזה נשלח בכדור עומק, עבר את קורטואה והופל על ידי השוער. מורנו ניגש לבעוט ושלח את הכדור שטוח פנימה.
7 צפייה בגלריה
שחקני ויאריאל חוגגים
שחקני ויאריאל חוגגים
שחקני ויאריאל חוגגים
(צילום: Getty Images)
92': החמצה ענקית של טאקה קובו שיכול לכבוד מול הקבוצה שממנה הוא מושאל, אבל מול קורטואה ניסה להתחכם והחמיץ.

הרכבים

ויאריאל: סרחיו אסנחו, מריו גספאר (רובן פנה, 89), ראול אלביול, פרנסיסקו טורס, אלפונסו פדראסה (פרוויס אסטופיניאן, 61); דני פארחו, איבורה, מאנו טריגרוס (פינו ירמי, 61); ג'רארד מורנו, קרלוס באקה (סמואל צ'וקואזה, 61), מוי גומס (טאקה קובו, 89).
ריאל מדריד: תיבו קורטואה; דני קברחאל, נאצ'ו, רפאל וראן, פרלאן מנדי; לוקה מודריץ', טוני קרוס, מרטין אודגור (איסקו , 64); לוקאס ואסקס, מריאנו (מרקו אסנסיו, 85), אדן הזאר (ויניסיוס ג'וניור, 65).

2:4 לסביליה על סלטה ויגו

סביליה ניצחה 2:4 את סלטה ויגו, שנותרה מתחת לקו האדום. ג'ולס קונדה (6), יוסף אל נסיירי (45), סרחיו אסקודרו (85 בבעיטה מרחוק) ומוניר אל חדאדי (87) הבקיעו לזכות הקבוצה של ז'ולן לופטגי. יאגו אספאס (10, אחרי טעות של השוער תומאס ואצליק) ונוליטו (36) העניקו לאורחים יתרון זמני שלא החזיק מעמד.
7 צפייה בגלריה
סביליה חוגגת
סביליה חוגגת
סביליה חוגגת
(צילום: EPA)
ההגנה של סלטה שוב נראתה חדירה במשחק הראשון של המאמן החדש אדוארדו קאודט, אשר החליף את אוסקר גרסיה המפוטר. לבאנטה ואוסאסונה סיימו בתיקו 1:1. גונסאלו מלרו כבש (12) למארחת, טטה מורנטה השווה (64).
פורסם לראשונה: 17:09, 21.11.20