מאז פתיחת חלון השחקנים החופשיים ב-NBA, העסקאות נסגרות בקצב מסחרר, כשכל הקבוצות מחפשות לסגור את הסגל שלהם לפני פתיחת האימונים. הגיוני מאוד כשמבינים כשהעונה תיפתח בעוד חודש בדיוק.
העסקה המרכזית של הלילה נוגעת לראז'ון רונדו, שהחליט לעזוב את הלייקרס ולחתום בשנתיים בשורות אטלנטה. רונדו ירוויח 15 מיליון דולר בעסקה הזו, שזה הרבה יותר ממה שעשה העונה בשורות האלופה (2.5 מיליון דולר), שלמעשה הימרה עליו.
3 צפייה בגלריה
ראז'ון רונדו
ראז'ון רונדו
אתגר חדש. ראז'ון רונדו
(צילום: רויטרס)
"תודה לכולם בלייקרס, ג'יני (באס) ורוב (פלינקה) שנתתם לי את ההזדמנות לשחק במועדון כזה מדהים", כתב רונדו. "להיות חלק מהלייקרס היה משהו מיוחד ואני גאה שהחזרנו לכם את האליפות. ומה עכשיו...".
מי שכן נשאר בלייקרס הוא קנטאביוס קולדוול-פופ, הגארד עם השם הבלתי אפשרי. קולדוול-פופ סיכם לשלוש שנים נוספות תמורת 40 מיליון דולר, ואין ספק שזה עוזר כשהסוכן שלך הוא ריץ' פול, סוכנם של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס.
ב-29 דקות בממוצע על הפרקט, הגארד בן ה-27 סיפק 10.7 נקודות ויותר משתי שלשות למשחק בכמעט 38 אחוז.
3 צפייה בגלריה
קנטאביוס קולדוול פופ
קנטאביוס קולדוול פופ
הוא דווקא נשאר. קנטאביוס קולדוול פופ
(צילום: AP)
למרות שהדיווחים טענו שסרג' איבקה קרוב לברוקלין, הוא החליט בסופו של דבר לחתום בשורות הקליפרס, שחיפשו מחליף למונטרז הארל שעבר ללייקרס. איבקה (31, 2.13 מ') חתם על חוזה לשנתיים (19 מיליון דולר), כשהעונה השנייה היא אופציית שחקן. הוא עוזב את טורונטו אחרי שלוש שנים וחצי ואליפות אחת היסטורית.
פול מילסאפ, שקיבל הצעות בערך מחצי ליגה, החליט להמשיך שנה נוספת בדנבר וחתם תמורת 10 מיליון דולר.
3 צפייה בגלריה
איבקה זורק מול גובר
איבקה זורק מול גובר
זכה עם קוואי באליפות, עכשיו הם מאחדים כוחות. איבקה
(צילום: רויטרס)
בראד וונאמייקר החליט לא להמשיך בבוסטון וחיפש אתגר חדש, הוא מצא אותו אצל סטיב קר בגולדן סטייט. וונאמייקר אמור להיות הרכז המחליף של הווריורס וירוויח 2.25 מיליון דולר בעונה הקרובה.