הפועל כפר סבא הצליחה להשיג נקודה אחת בלבד בשלושת משחקיה האחרונים. ההפסד 1:0 לבני סכנין אתמול (שבת), ניפץ את התקווה של ראשי המועדון, שהאמינו שדווקא המשחק הזה יהיה מה שיוציא אותם מהבוץ.
לקבוצה ממתין משחק מול מכבי חיפה ביום שלישי, ולא בטוח שעמיר תורג'מן יישאר על הקווים. המנהל המקצועי עידן שום נראה לא מרוצה אמש, וייתכן שהוא יהיה זה שידחוף לפיטוריו של המאמן, עוד לפני המשחק הקרוב.
2 צפייה בגלריה
בן רייכרט במאבק עם אמרי וולשמן
בן רייכרט במאבק עם אמרי וולשמן
רק נקודה מ-9. בן רייכרט אמש
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן על הקווים
עמיר תורג'מן על הקווים
ישלם את המחיר? תורג'מן
(צילום: אורן אהרוני)
הפועל כפ"ס פתחה את העונה עם שני ניצחונות בשלושה משחקים, ובמועדון סימנו את הפלייאוף העליון כיעד. בעקבות ההפסדים האחרונים בקבוצה חוששים להסתבך שוב במאבקי תחתית כמו בעונה שעברה. כבר אחרי ההפסד 3:0 למכבי נתניה תורג'מן ספג ביקורת, אבל התיקו בחוץ (0:0) נגד הפועל באר שבע הוריד את הלהבות.
אוהדי הפועל כפ"ס שכמובן לא הגיעו למשחק, היו פעילים ברשתות החברתיות ודרשו את פיטורי המאמן. כעת ממתינים לתגובת הבעלים יצחק שום. בקבוצה חוששים מהמשחק מול מכבי חיפה, בטח אחרי שזו הפסידה אתמול בדרבי (2:1) ותגיע פצועה וחבולה. מי שלא ישתתף במשחק מחרתיים, הוא הקפטן עומר פדידה שפרק את כתפו בפתיחת המחצית השנייה מול בני סכנין. הוא צפוי לעבור היום סידרת בדיקות כדי לקבוע את חומרת הפציעה, ובקבוצה לא בונים על שיתופו במשחקים הקרובים, ומקווים שהפציעה לא תהיה חמורה יותר.