דו"ח חריף של משקיף ההתאחדות לכדורגל כנגד הפועל חיפה, על התנהלותה בסיום ה-1:2 בדרבי על מכבי חיפה אתמול בסמי עופר.
בדו"ח נכתב כי בעלי תפקידים בהפועל חיפה "החלו לגדף, להקניט ולקלל את שחקני מכבי חיפה בדרכם לחדר ההלבשה". עוד נכתב בדו"ח כי "מדובר באירוע מביש וצורם אשר גרם להתלהטות הרוחות ולא מקובל שבעלי תפקידים יתנהגו בצורה כזו".
5 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום הדרבי
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום הדרבי
אליפות? לא בדיוק. שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום הדרבי
(צילום: עוז מועלם)
בנוסף צוין בדו"ח שאיש אבטחה קפץ והחל לחגוג עם אנשי הספסל של הפועל חיפה אחרי השערים וש"מדי פעם היה צורך להעיר ולבקש מיושבי הספסלים להקפיד על עטיית מסכה".

אווירה קשה במכבי חיפה: "קיבלנו סטירה מצלצלת"

איך אומרים, ככה לא זוכים באליפות. מכבי חיפה ספגה אתמול (שבת) את הפסדה הראשון העונה (2:1) בליגה וזה קרה דווקא בדרבי מול הפועל חיפה שעד אמש נראתה רע מאוד, אך דווקא לדרבי הגיעה מוכנה יותר, רעבה יותר וזה גם השתלם לה.
נס זמיר עם שער ובישול ללירן סרדל בתוספת הזמן עשו את ההבדל עבור האדומים כאשר ניקיטה רוקאביצה רק איזן זמנית בפנדל.
5 צפייה בגלריה
נס זמיר כובש מול מכבי חיפה בדרבי
נס זמיר כובש מול מכבי חיפה בדרבי
הפועל חיפה שולחת את הירוקים לדשא
(צילום: עוז מועלם)
הירוקים למדו דבר אחד חשוב מהמשחק אתמול – אם צ'ארון שרי לא מגיע למשחק, קשה מאוד לחלק הקדמי לבוא לידי ביטוי. שרי פתח את העונה מצוין והיה עד כה אחד המצטיינים בירוק, אך דווקא מול היריבה העירונית הציג את המשחק החלש ביותר שלו העונה והדבר השפיע מאוד על החלק הקדמי.
גם נטע לביא סיפק משחק לא טוב, איבד לא מעט כדורים ובאופן כללי היה חלש. עאיד חבשי, שזוכה לקרדיט גדול מברק בכר לא היה מפוקס ודווקא בוגדן פלאניץ' היה לא רע בכלל.
5 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי רע - מכבי חיפה רעה
(צילום: עוז מועלם)
הפנים של שחקני חיפה בסיום אמרו הכל. אכזבה גדולה מאוד מההפסד ודווקא אחרי פתיחת עונה כל כך טובה. האווירה בחדר ההלבשה הייתה קשה, שקט שרר שם ורק הצוות המקצועי והניהולי ניסו להרים את השחקנים שבעוד יומיים יפגשו את הפועל כפ"ס בחוץ.
"קיבלנו סטירה מצלצלת שחייבת להעיר אותנו, כבר הכתירו אותנו לאלופים אחרי חמישה או שישה מחזורים וזה מצחיק. הליגה קשה וארוכה וחובת ההוכחה עלינו. אם לומר את האמת, הפועל חיפה רצו יותר והגיע להם לנצח בדרבי הזה", אמר שחקן במועדון.
5 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
מה זה המערך ומה עם החילופים? ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
בכר ספג ביקורת על ההרכב כאשר עלה עם שלושה קשרים אחוריים ולא בחר במערך התקפי יותר. גם הכללתו של דולב חזיזה הייתה די מפתיעה, שכן הקשר נמצא בכושר לא טוב מפתיחת העונה.
החילופים של המאמן הגיעו מעט באיחור, ונראה שבכר חשש להמר על כל הקופה בפיגור והכניס גם שחקנים הגנתיים .עומרי גלזר יצא חסין מביקורת למרות הצמד שספג, שכן השוער הציג יכולת סבירה והוא צפוי להמשיך בין הקורות גם מול כפ"ס.

סרדל: "אין מתוק יותר מלבשל לחבר טוב"

בצד השני של העיר כמובן שהיו בשמיים אחרי הניצחון בדרבי. "היו לנו את כל הסיבות האפשריות לבוא בטירוף", אמר המאמן חיים סילבס. "ידענו שאנחנו שווים יותר מהיכולת שהצגנו עד אתמול". נס זמיר, שהיה אחראי לשני הכיבושים עם שער ובישול ללירן סרדל, הוסיף: "אין יותר מתוק מלבשל לחבר הטוב שלי. שמח שניצחנו, אנחנו חייבים המשכיות מול בני יהודה".
5 צפייה בגלריה
נס זמיר חוגג
נס זמיר חוגג
חגיגה באדום
(צילום: עוז מועלם)
גם סילבס התייחס למפגש מול הכתומים בשלישי: "נאסוף את עצמנו ונקווה שהניצחון בדרבי ייתן לנו מוטיבציה וביטחון להאמין שאנחנו יכולים ומסגולים". הבעלים יואב כץ, הוסיף: "הניצחון בדרבי לא יהיה שווה כלום אם לא ננצח מחרתיים את בני יהודה. אני שמח שהשחקנים גילו רוח לחימה נגד מכבי, ולא הפסיקו לרוץ. הניצחון הזה הגיע לנו".
המצטיין נס זמיר שנכנס כמחליף כבד ובישל שער לחברו לירן סרדל הוסיף: "שמח שניצחנו בדרבי אין יוצא מתוק מלבשל לחבר הטוב שלי לירן סרדל שער- חייבים המשכיות ולנצח את בני יהודה".
בהפועל חיפה מוטרדים מהפציעה של החלוץ וויליאם אגאדה. החשש הוא שאגאדה סובל מקרע בשריר הירך האחור, אחרי שירד מהמגרש בדמעות.
פורסם לראשונה: 07:27, 22.11.20