בקריית שמונה יכולים להיות מרוצים, מאוד מרוצים. הניצחון 0:2 על בני יהודה שהשיגו אמש (שבת), בשילוב עם ההפסד של מכבי חיפה בדרבי - מיקם את הצפוניים במקום הראשון בטבלת הליגה.
הקבוצה של קובי רפואה הציגה מחצית ראשונה מוחצת, והייתה יכולה להביס את הכתומים בתוצאה גבוה יותר - אך החמצות גדולות של סאקו טורה, לוסיו ויוג'ין אנסה השאירו את הכתומים במשחק במחצית השנייה.
3 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה וסאקו טורה
יוג'ין אנסה וסאקו טורה
יכלו להשיג יותר. יוג'ין אנסה וסאקו טורה
(צילום: אביהו שפירא)
3 צפייה בגלריה
שחקני ק"ש חוגגים
שחקני ק"ש חוגגים
"קבוצה של ווינרים"
(צילום: אביהו שפירא)
לאחר ההרחקה של אנסה בדקה ה-62, ק"ש התגוננה ובני יהודה תקפה ללא הרף, אך יכולת מופלאה של דז'יוגאס ברטקוס ששמר על שער נקי עם הצלות ענק, השאירו את הנקודות בק"ש ואת המחמאות לשוער.
"זה ניצחון של ווינרים, יש לנו קבוצה לא פחות טובה מהקבוצה שזכתה פה באליפות לפני עשור, יש לנו חלק קדמי קטלני, הגנה יציבה ומאמן מצוין, מילת המפתח היא המשכיות וצניעות", אמר שחקן בקבוצה. קובי רפואה זכה לשבחים מהמנכ"ל יוסי אדרי והבעלים איזי שרצקי על הכנת הקבוצה למשחק ועל פתיחת העונה הטובה של הקבוצה, שבשנים האחרונות התרכזה בעיקר בקרבות תחתית.
3 צפייה בגלריה
דז'יוגאס ברטקוס
דז'יוגאס ברטקוס
הרבה בזכותו. דז'יוגאס ברטקוס
(צילום: אביהו שפירא)
לוסיו שכבש את השער הראשון, וספר ארבעה שערי ליגה, זכה לשבחים גדולים מאוד ובמועדון מאוד מרוצים מהרכש. צמד הבלמים אורי דהן ועידן נחמיאס שוב הוכיחו כי מדובר בבלמי העתיד של הכדורגל הישראלי, ושרצקי כבר מתכנן את האקזיט הבא שלו. ביום שלישי יארח רפואה את האקסית הפועל ת"א, ויקווה לשמור על המקום בפסגת הטבלה.