ברצלונה עדיין מנסה להתאושש מההפסד 1:0 אמש (שבת) לאתלטיקו מדריד והפתיחה הנוראית שלה את הליגה הספרדית. אבל הבשורות הרעות ממשיכות להגיע לקאמפ נואו.
המועדון הודיע בצהריים (ראשון) שג'רארד פיקה, שנפצע בהפסד, סובל מקרע ברצועה הצידית בברך, וגם מפגיעה חלקית ברצועה הצולבת. בבארסה לא ציינו לכמה זמן ייעדר הבלם, אך החלמה מפציעות כאלה לוקחות בדרך כלל חודשים רבים. עוד הודיעה ברצלונה שסרג'י רוברטו סובל מקרע בשריר הירך הקדמי, והוא ייעדר כחודשיים מהמגרשים.
4 צפייה בגלריה
רגע הפציעה של ג'רארד פיקה
רגע הפציעה של ג'רארד פיקה
רגע הפציעה של פיקה
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו
סרג'י רוברטו. גם הוא בחוץ לתקופה
(צילום: AFP)
ההפסד אתמול היה השלישי בשמונה מחזורים (11 נקודות סל הכל), ובארסה נכון לעכשיו קרובה יותר למקום האחרון (ויאדוליד, 6 נקודות) מאשר לפסגה (ריאל סוסיאדד, 20 נקודות). אם מישהו היה צריך עוד חותמת לכך שהעונה הזו ממש לא התחילה לפי התוכניות, אז אולי הנתון הזה יעשה את העבודה: זו פתיחת העונה הגרועה ביותר של הקטלאנים מאז 1991. כן כן, 29 שנים.
לאו מסי היה בסך הכל בן 4, ולמרבה ההפתעה עדיין לא היה בסגל. והאמת היא שגם העונה הוא בגדר נעלם. הפרעוש כבש רק שלושה שערים בשמונת המחזורים הראשונים, אחד בלבד שער שדה – התפוקה הנמוכה ביותר שלו מאז 2005.תוסיפו לזה לא פחות מ-23 כדורים שהוא איבד אתמול לצד 36 מסירות מדויקות בלבד, ואפשר להבין למה הבלאוגראנה לא פוגעת.
4 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מתי זה היה כל כך גרוע? לאו מסי היה בן 4
(צילום: AFP)
מצד שני, ולא בטוח שזה אומר משהו להמשך, את עונת 1991/92 ברצלונה סיימה כאלופה תחת יוהאן קרויף המנוח. כרגע, תחת הולנדי אחר, רונלד קומאן, בארסה משחק רע מאוד ומספיק רק לצפות בשער המגוחך שהיא ספגה כדי להבין שלא מעט דברים שם פשוט לא עובדים.
השגיאה של מארק-אנדרה טר שטגן (מישהו אמר הטוב בעולם?) הייתה הטעות החמישית שלו שהובילה לשער מאז אפריל 2019, יותר מכל שוער בליגה הספרדית בתקופה הזו.
4 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
אף אחד לא פוגע. אנטואן גריזמן
(צילום: getty images)
"המאמן תמיד אחראי", אמר קומאן בסיום. "התוצאות שלנו צריכות להיות טובות יותר. אנחנו עובדים קשה כדי להשתפר גם בהתקפה וגם בהגנה. אי אפשר להאשים את השחקנים, הם נתנו הכל וניסו עד הרגע האחרון".
המאמן המשיך: "קבוצה כמו ברצלונה לא יכולה לספוג שער כמו שספגנו. זו הייתה טעות שלנו – אסור לאבד כדור בצורה כזו".
פורסם לראשונה: 08:35, 22.11.20