חברת הטכנולוגיה KLA התחברה לאפליקציית ראמבל (RUMBLE) במטרה להעביר את חשיבות חודש המודעות לסרטן השד. 216 עובדים צעדו יחד במשך שבועיים, נספרו 15,971,338 צעדים, שהומרו לתרומה בסך כולל של 20,000 שקל לעמותת אחת מתשע, המסייעת לנשים החולות בסרטן השד.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בתחרות הקבוצתית זכה צוות הרכש העקיף, שמנה רק 6 צועדים, עם 776,148 צעדים. האפליקציה פותחה על ידי חברת יוביטל בריאות בע"מ, כדי להנציח את זכרם של יובל (יובי) דגן וטל יפרח ז"ל, שנהרגו במבצע צוק איתן בקיץ 2014.
5 צפייה בגלריה
עובדת kla עם האפליקציה
עובדת kla עם האפליקציה
עובדת kla עם האפליקציה
(צילום: יח"צ)

5 נשים צורפו לאגודת הידידים של אוניברסיטת ת"א

אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב, בראשותם של הנשיא אמנון דיק והמנכ"לית עו"ד עדי אולמרט, צירפה לשורותיה 5 נשים. המצורפות: עו"ד ענבר אפק נכט, רעייתו של מריוס נכט, מייסדת ועומדת בראש הקרן הפילנתרופית של משפחת נכט, ראשת שוק ההון והביטוח לשעבר, דורית סלינגר, עו"ד שירית כשר, יזמית ויועצת אסטרטגית, שהקימה את אגודת האתלטיקה "רצי הסמטה" להנצחת אחיה, רס"ן יהורז כשר ז"ל, מיכל ויליגר, יועצת שיווקית ויזמית נדל"ן, ועינב אדיב-ברר, אשת עסקים, והבעלים של המרכז הרפואי TLV מדיקל.
בנוסף, צורף ארז רול, יו"ר חברת החינוך הבלתי פורמלי "רעיונות גדולים בחינוך". סך הכל, ישנם באגודת הידידים 38 חברים.
5 צפייה בגלריה
ענבר הכט
ענבר הכט
עו"ד ענבר אפק נכט
(צילום: אינגה אבשלום שיליאן)

קמפיין חדש של נעמת נגד אלימות נשים

לקראת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, שיצויין ביום שלישי הקרוב, יצא ארגון נעמת בקמפיין חדש, "שומרת אחותי", ובו מובילות דעה מפרסמות סרטונים בפייסבוק ובאינסטגרם. בין המשתתפים: דין מירושניקוב, מגי אזרזר וליטל שוורץ, המגלמים בסרטונים דמויות ולא את עצמם.
חגית פאר, יו"ר נעמת, הסבירה כי המסר הוא לעודד את הציבור לפנות לקו של נעמת בכל מקרה בו נתקלים בחשש או ספק לגבי ביטחונן של נשים.
5 צפייה בגלריה
חגית פאר
חגית פאר
חגית פאר
(צילום: נעמת)

הפועלים יעניק כמיליון שקל חסות לאיגוד הכדורסל

בנק הפועלים ימשיך להעניק חסות ראשית לאיגוד הכדורסל ולנבחרות ישראל של הנשים והגברים בשנתיים הקרובות. גובה החסות הכולל מוערך בכמיליון שקל.
אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים: "לעולם הספורט ולעולם העסקי יש הרבה במשותף – שאיפה למצוינות, הצבת יעדים וחתירה להשגתם, תכנון אסטרטגיה לטווח ארוך והתמדה". הודו לבנק כי טוב: עמירם הלוי, יו"ר האיגוד, עודד קטש, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, ושחקן הנבחרת, גיא פניני.
5 צפייה בגלריה
גיא פניני, אסף אזולאי, עודד קטש
גיא פניני, אסף אזולאי, עודד קטש
גיא פניני, אסף אזולאי, עודד קטש
( צילום: אביב גוטליב)

עובדי פירמת EY למען צמצום פערים חברתיים

עובדי קבוצת המגזר הציבורי והשלישי ועוד עובדים בפירמת הייעוץ וראיית החשבון, EY, הגיעו למשרדי ארגון "בעצמי", שפועל למען צמצום העוני והפערים החברתיים בישראל באמצעות שילוב וקידום בתעסוקה של אנשים וקהילות מודרות ומעוטות הזדמנויות.
במשך מספר ימים התקינו העובדים בהתנדבות תוכנות הפעלה, זום וכרום על 271 מחשבים, המחולקים בימים אלה על ידי ארגון "בעצמי" למשפחות חד הוריות, שמשתתפות בתוכניות שמפעיל הארגון בארץ.
5 צפייה בגלריה
עובדי EY מתנדבים בעצמי
עובדי EY מתנדבים בעצמי
עובדי EY מתנדבים בעצמי
(צילום: יח"צ)

פייבר מתרחבת לברזיל ומקסיקו

חברת פייבר, שמחברת בין עסקים לפרילנסרים, שמציעים שירותים דיגיטליים שונים, הכריזה על התרחבות לברזיל ומקסיקו והשיקה בהן את הפלטפורמה שלה. זאת לאחר הצלחת השקות בשווקים האירופאים כדוגמת גרמניה, צרפת, ספרד, הולנד, איטליה ופורטוגל.

הגאלה של ארגון ידי עלם ארה"ב

ארגון ידידי עלם ארה"ב, התומך בעלם ישראל, עמותה למען נוער בסיכון בישראל, קיים את אירוע הגאלה המסורתי השנתי ELEM Ray Of Hope, השנה במתכונת וירטואלית, בהשתתפות ראשי עלם ארה"ב והנהלת עמותת עלם ישראל: נאוה ברק, נשיאת העמותה, וענבל דור קרבל, המנכ"לית.
במסגרת האירוע הוענקו אותות הוקרה והערכה ליזם החינוך, אלון פוטרמן, מנכ"ל תלמ"א, התוכנית הלאומית למצוינות באנגלית, על פעילותו פורצת הדרך בתחום החינוך לאנגלית, למפיקה האמריקאית סוזן סולץ, פעילה חברתית למען זכויות הילד, ולשחקנית והמפיקה רייצ'ל בלום. בחלק אמנותי: הזמרת והשחקנית דיאנה גולבי, זוכת כוכב נולד ולשעבר נערה בעלם.