אחרי שבוע של אופוריה שכלל את צירופו של בירם כיאל, בבני סכנין השלימו אמש את החגיגה עם ניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא בזכות שערו של סבסטיאן ולאסקס, שהיה לניצחון הבכורה של הקבוצה העונה.
בצל השמחה, מי שהפר את הכללים היה איקוום אוטין שאיחר להגיע למפגש הקבוצה לפני המשחק ביותר מחצי שעה. המאמן ניסו אביטן שזעם על התנהגותו הורה מיד להדיחו מההרכב והוא יעמוד לוועדת משמעת, בסיומה צפוי להיענש. "אני מאוד כועס עליו. זה לא יעבור ככה. הנושא יטופל", הבהיר המאמן.
3 צפייה בגלריה
בני סכנין חוגגת
בני סכנין חוגגת
סגירת שבוע מושלמת. בני סכנין חוגגת
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
אמאדו סקונה ואוסאמה חליילה
אמאדו סקונה ואוסאמה חליילה
ימשיכו ביכולת נגד חדרה?
(צילום: ראובן שוורץ)
בתוך כך, בקבוצה ישובו היום להתאמן ויחלו את ההכנות לקראת המשחק המצפה להם נגד הפועל חדרה ביום רביעי, מפגש מעניין עבור המאמן ועוזרו הראל סלע, שאימנו את חדרה והובילו אותה להישגים מרשימים. "כולם יודעים שאני אוהב מאוד את כל האנשים בחדרה", סיפר אביטן. "הייתה לי תקופה מדהימה שם במשך שנתיים, ואני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם אחרי המשחק מולנו".
בסכנין מקווים ומאמינים שנייג’ל האסלביינק יחזור לכושר וישיל ממשקל גופו בהקדם, אך לצד זה הודפים בתוקף את כל הביקורות הנשמעות לעברו של השחקן בטענה שכבר הוריד שלושה קילוגרמים, ונותרו לו פחות משלושה נוספים על מנת לחזור למשקל בו היה כששיחק במדי הפועל באר שבע. "נייג'ל עובד מאוד קשה ולא מוותר לעצמו. הוא עדיין לא בכושר הרגיל שלו אבל גם זה יגיע. קל מאוד לרדת על שחקן שהוא שמן, אבל הוא לקח את עצמו בשיא הרצינות ובקרוב ישלים את משימת הדיאטה. כנראה גם שהתלבושת בבאר שבע פחות משמינות מאלה של סכנין".
3 צפייה בגלריה
נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק
עובד קשה. נייג'ל האסלביינק
(צילום: באדיבות בני סכנין)
ובחזרה לכיאל. בסכנין עושים מאמץ להשיג את השחרור הבינלאומי של הקשר על מנת להעבירו בבקרה התקציבית, ולכלול אותו בסגל למשחק הקרוב מול חדרה. בצוות המקצועי הבהירו כי לא ימהרו לשבץ את כיאל בהרכב והוא ישולב במהלך המשחק.
ולעניין אחר. הבוקר הגיע ניסו אביטן לבוררות מול הפועל ת"א לשלב העדויות, בתקווה לסיים את הסאגה בין הצדדים.