הסאגה בין שלומי הרוש להפועל חולון עולה מדרגה. אחרי המכתב ששלחו עורכי דינו של הקפטן לשעבר, עורכי הדין איציק אבישר וערן דגן לקבוצה, כעת הגישו השניים תביעה נגד המועדון בבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב על סך 846 אלף שקלים.
הטענה של הרוש ועורכי דינו היא שפיטוריו מהפועל חולון נעשו שלא כחוק. בין תשעה עמודי התביעה, נכתב כי הוכנס לחוזהו סעיף מיוחד ללא ידיעתו של השחקן שמאפשר לקבוצה להפסיק את החוזה איתו לעונה הקרובה אם שלמה אייזיק יעזוב את המועדון, מה שקרה בסוף.
5 צפייה בגלריה
שלומי הרוש מאוכזב
שלומי הרוש מאוכזב
הרוש. מאוכזב מחולון
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
אייזיק. הרוש טוען שהוא עדיין חלק מהפועל חולון
אייזיק. הרוש טוען שהוא עדיין חלק מהפועל חולון
אייזיק. הרוש טוען שהוא עדיין חלק מהפועל חולון
(צילום: עוז מועלם)
הטענה של הרוש היא שסעיף כזה כבר היה קיים בחוזה הקודם שלו יחד עם שמו של היו"ר איתן לנציאנו, אך האופציה הייתה שלו ולא של המועדון. בקיץ הקודם ביקשו ממנו בחולון לערוך את המו"מ איתם ללא סוכן כדי לחסוך את העמלה שלו, הרוש הסכים כי חשב שחולון היא "המשפחה השנייה שלו", ובאותו הסכם הסעיף המדובר הוכנס, ושמו של לנציאנו הושמט ממנו לטענת התובע.
עוד טוען הרוש כי אייזיק לא באמת עזב את חולון והוא ממשיך לפעול במסגרת המועדון. בתביעה נכתב שהעובדה שחברת יונט קרדיט, שאייזיק הוא אחד ממחזיקי המניות בה, הפכה לאחרונה לספונסרית של הקבוצה, מוכיחה זאת.
5 צפייה בגלריה
הפועל חולון חוגגת בתל אביב
הפועל חולון חוגגת בתל אביב
הרוש בימים יותר יפים בחולון
(צילום: ראובן שוורץ)
5 צפייה בגלריה
איציק אבישר
איציק אבישר
עו"ד איציק אבישר
(צילום: פרטי)
הרוש טוען גם שכל המו"מ שהתנהל איתו לאחר מכן על אפשרות שימשיך במועדון אם יקצץ בשכרו, היה בעצם מזויף, וסיפר על פגישה שהייתה לו עם אנשי הקבוצה, שמיד עם סיומה ובניגוד להלך הרוח בהן, נשלח לו מייל בו נמסר לו כי הוא לא ימשיך - והקבוצה למעשה מנצלת את אותו "סעיף אייזיק" שמאפשר לה להתיר את החוזה. בנוסף, עורכי דינו של הרוש טוענים כי הקבוצה חייבת לו פיצויי פיטורים על תשע העונות ששיחק בקבוצה, אותם הוא לא קיבל.
הרוש גם דורש בתביעה את השכר שהיה אמור לקבל על העונה הנוכחית בחולון (495 אלף שקל) בניכוי 181 אלף השקלים שהוא יקבל מעירוני רמת גן מהליגה הלאומית, כלומר 313 אלף שקלים, לצד 409 אלף שקלים פיצויי פיטורים ו-124 אלף שקלים פיצויי פיטורים שלא כדין. סה"כ, כאמור, כ-846 אלף שקלים.

יו"ר חולון: "נותן ליועצי אחיתופל למחוק 9 שנים של כבוד הדדי"

תגובת איתן לנציאנו, יו"ר הפועל חולון: "זה יום עצוב לי אישית ולהפועל חולון ואוהדיה בכלל, ששחקן שקיבל כאן מעמד של אליל נותן ליועצי אחיתופל למחוק תשע שנים של הערכה וכבוד הדדי, שלא פעם חרג משמעותית מהנורמה הכללית בענף הכדורסל. קראתי ברפרוף את טענותיו ההזויות באמצעות עורכי דינו , גם אם יצליח באיזו דרך לקבל סכום כזה או אחר, מה שלא נראה לי שיקרה, זה לא ימחק את העלבון האישי שלי ושל שלמה אייזיק, שיועציו של השחקן מנסים בכל דרך לשרבב לעניין".
5 צפייה בגלריה
לנציאנו מגיע לישיבה
לנציאנו מגיע לישיבה
לנציאנו. פגוע באופן אישי
(צילום: עוז מועלם)
"מיותר לציין כמה מאמץ עשינו בחולון לשמור עליו כעל "אתרוג" שאסור לגעת. נזכיר את המסע ברחבי העיר לגייס כספים על מנת להחזיר אותו מאילת או את העובדה שבתחילת העונה הקודמת, בזמן שהיה ללא חוזה, כפינו אותו על המאמן, שלא בטוח ששמח על כך, וכל זאת רק בגלל הרצון לשמור על שחקן שחולון הייתה לו כבית. חבל שלא למד משחקנים אחרים שעזבו מועדונים אחרי הרבה שנים ונפרדו בצורה מכובדת ויפה. עצוב שתמיד הצד הנותן בסופו של דבר הוא גם זה שנפגע, מטרידה מאוד חוסר האכפתיות והזלזול במועדון שנתן לשחקן הרבה יותר ממה שהוא נתן למועדון. אני עוד חשבתי שישנם שחקנים שלא הכל כסף אצלם, מה שמוכיח סופית שעידן הסמלים נגמר מזמן וזאת ההוכחה לכך".