במילה אחת: זלאטן. בשתי מילים: זלאטן איברהימוביץ'. הסופרסטאר השבדי הוליך הערב (ראשון) את מילאן ל-1:3 בסן פאולו על נאפולי, במשחק המרכזי של המחזור השמיני בסרייה א'.
נגיחה אדירה (20) ודחיקה פנימה (54, מבישול של אנטה רביץ') סידרו לרוסונרי את המקום הראשון בטבלה (20 נקודות, שתיים יותר מסאסואולו). דריס מרטנס צימק (63), אבל כעבור 120 שניות טימואה בקאיוקו ראה את האדום והותיר את נאפולי ב-10 שחקנים. ינס-פטר האוגה סגר עניין (94).
5 צפייה בגלריה
זלאטן חוגג
זלאטן חוגג
אין עוד מלבדו. זלאטן
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
זלאטן חוגג
זלאטן חוגג
10 שערים ב-8 משחקים. איברהימוביץ' חוגג מול נאפולי
(צילום: AP)
זלאטן בן ה-39 כבר עם 10 שערים העונה, שניים יותר מכריסטיאנו רונאלדו מיובנטוס. רק שבדקה ה-79 הוא נפצע ברגלו והוחלף. באיטליה מדווחים כי מדובר בפגיעה בשריר הירך האחורי ובינתיים לא ידוע לכמה זמן ייעדר.
היריבה העירונית של מילאן, אינטר, ממש לא מרשימה עד כה בליגה האיטלקית, אבל יכול להיות שהיום הגיע המפנה, רגע לפני המפגש מול ריאל מדריד (רביעי, 22:00) בליגת האלופות. החבורה של אנטוניו קונטה הציגה הרבה אופי וניצחה 2:4 את טורינו לאחר שפיגרה 2:0.
סימונה זאזה (45+2) וכריסטיאן אנסאלדי בפנדל (62) העלו את האורחת ליתרון מבטיח, אך אז החלה ההצגה של הנראזורי. אלכסיס סאנצ'ס צימק בשערו הראשון העונה (64) ובישל את השוויון לרומלו לוקאקו (67). הבלגי הפך את התוצאה בפנדל מדויק (84) ולאוטרו מרטינס סגר את הסיפור (90).
5 צפייה בגלריה
אלכסיס סאנצ'ס רומלו לוקאקו חוגגים
אלכסיס סאנצ'ס רומלו לוקאקו חוגגים
אלכסיס סאנצ'ס רומלו לוקאקו חוגגים
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
אלכסיס סאנצ'ס חוגג
אלכסיס סאנצ'ס חוגג
סאנצ'ס חוגג
(צילום: AFP)
הניצחון הגיע בעיתוי חשוב וקטע שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, איבוד נקודות נוסף היה משאיר את אינטר מחוץ לחבורה המובילה. היא טיפסה למקום החמישי בסרייה א' ויש לה 15 נקודות לאחר שמונה מחזורים.
סאסואולו, הפתעת העונה, ניצחה את ורונה 0:2 בחוץ ועלתה למקום השני עם 18 נקודות. ג'רמי בוגה (42) דומניקו ברארדי (76) הבקיעו ובישלו אחד לשני.
רומא טיילה מול פארמה והביסה אותה 0:3 בבית, כאשר כל השערים נכבשו במחצית הראשונה. בורחה מיוראל (28) כבש את הראשון, הנריק מחיטריאן הוסיף צמד (32, 40) ועלה לחמישה שערים העונה (מדורג חמישי בטבלת הכובשים). הרומאים במקום השלישי עם 17 נקודות. משחקים נוספים: פיורנטינה - בנבנטו 1:0, סמפדוריה - בולוניה 2:1, אודינזה - גנואה 0:1.

ספרד: סוסיאדד בפסגה

בליגה הספרדית ריאל סוסיאדד ממשיכה להפתיע והפעם היא ניצחה 0:1 את קאדיס. זה היה הניצחון השביעי ברציפות של הקבוצה הבאסקית והיא עלתה למקום הראשון בטבלה. אלכסנדר איסאק (66) כבש את השער היחיד במשחק. אייבאר וחטאפה נפרדו ב-0:0.
5 צפייה בגלריה
שחקני סוסיאדד חוגגים
שחקני סוסיאדד חוגגים
שחקני סוסיאדד חוגגים
(צילום: AFP)
שון וייסמן לא שותף ב-1:3 של ויאדוליד בחוץ על גראנדה.
פורסם לראשונה: 17:57, 22.11.20