פ.ס.וו איינדהובן לא הצליחה לשמור על פער שתי הנקודות מאיאקס, אחרי 1:1 מאכזב בחוץ מול טוונטה, במשחק במסגרת המחזור התשיעי בליגה ההולנדית. ערן זהבי פתח בהרכב המארחת והחמיץ פנדל.
דוניל מאלן העלה את פ.ס.וו ליתרון (8) במהלך שכלל גם ניסיון הבקעה של זהבי. דקה לסיום המחצית הראשונה, נוני מדואקה הוכשל ברחבה וזהבי נעמד על הנקודה הלבנה, אך החמיץ כאמור את הפנדל. הישראלי בעט לא טוב כדור שטוח לפינה השמאלית, שוער טוונטה, ג'ואל דרומל, קרא את המהלך והדף.
במחצית השנייה טוונטה השיגה שוויון באמצעות פנדל משלה אותו כבש בהצלחה דנילו (63). שש דקות מאוחר יותר זהבי הוחלף וסיים משחק מאכזב מבחינתו. ביום חמישי (22:00) איינדהובן תארח את פאוק סלוניקי במחזור הרביעי של הליגה האירופית. ניצחון יעלה אותה למקום השני על חשבון היוונים.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי. החמיץ פנדל
(צילום: gettyimages)
עילאי אלמקייס הוחלף בדקה ה-72 וממש לא הצליח לסייע לדן האג, שהובסה 6:0 על ידי ספרטה רוטרדם. השחקן בן ה-20 עדיין לא כבש מאז המעבר להולנד.
בליגה האוסטרית קיבלנו דרבי ישראלי. דור חוגי בישל ב-1:1 של סנט פולטן מול אוסטריה וינה. אלון תורג'מן, שהתאושש מפציעה ארוכה עלה מהספסל של וינה במחצית ורשם דקות ראשונות העונה.